זה יכול להיות ערב רומנטי לזוג, יומולדת לסבא או מסיבת רווקות - אבל כך או כך, אין ספק שעכשיו, עם מיעוט הביקורים במסעדות, יותר ויותר אנשים מזמינים טבחים יצירתיים עד הבית, שמפשילים שרוולים ומשתלטים על המטבח לכמה שעות. החוויה, האווירה והטעמים יישארו איתכם עוד הרבה אחרי שכל הכלים יודחו וכל האורחים יחזרו לבתיהם.

אלי אטדגי: בשר

אם לא שמעתם על אלי אטדגי, כנראה לא חייתם על כדור הארץ בשלוש השנים האחרונות, כי מדובר באחת האושיות הבולטות יותר באינסטגרם בתחום אירועי הבשר. בזמן הקצר הזה שהוא עושה את ארוחת השף המפורסמת שלו, הוא כבר הספיק לבשל לכל הסלב בארץ.
14 צפייה בגלריה
אלי אטדגי
אלי אטדגי
אלי אטדגי
(צילום: אדיר פורט)
אטדגי עובד רק עם נתחים פרימיום וגם מביא לאירועים נתחים מיוחדים - והכול רק מבקר ישראלי. את הבשר הוא מיישן בעצמו בוואקום, ולאירועים הוא מגיע עם כל הציוד הדרוש לשואו של הלייף, כזה שמצטלם טוב לסטורי.
הציוד שהוא מביא איתו כולל שולחנות בוצ׳ר, סכינים מיוחדות לבשר, הרבה מצב רוח וחיוך הורס. הבשר באירועים זורם כמו מים, ולצד הבשר הוא מגיש את הדברים שהוא מאמין שמדגישים את הטעם ורחוקים מלהיות גימיקים: ריבת בצל שהוא מבשל במשך ארבע שעות, שום קונפי שמכינה אשתו, צ׳ימיצ׳ורי מיוחד, קרפצ׳ו מנתח סינטה, עראייס שהוא למד להכין מאימא וקדרה שמשלבת בריסקט וכבד אווז.
מספר סועדים: כמה שיש לכם
מחיר: 300 שקלים לאדם בהזמנה של מינימום 15 אורחים ומעלה
יצירת קשר: 050-4260933

מתן בלחסן (מתן בל): יפני וסושי

מתן בלחסן עושה אירועים פרטיים כבר שבע שנים. את רזי המטבח היפני, שבו הוא מתמחה, הוא למד ביפן, והביא איתו את כל הידע ללבנט. הוא רואה את המטבח היפני כמקדש וההתמחות המיוחדת שלו היא בחיתוכים מיוחדים של דגים לניגירי, טאטאקי וסשימי.
14 צפייה בגלריה
מתן בל
מתן בל
מתן בל: "רואה את המטבח היפני כמקדש"
(צילום: יח"צ)
את הווסאבי שמתן מגיש בארוחה הוא מכין בעצמו ואת הג׳ינג׳ר הוא כובש גם כן, לבד. לצד מנות דג מוגשים בארוחה סלטים יפניים מיוחדים, גיוזה, נתחי וואגיו מיושנים 40 יום, קוויאר שחור ועוד. במהלך הארוחה השף משתמש בחומץ אורז חום, באורז יפני ביבוא אישי ובפטריות כמהין טריות. הדגים שאיתם מתן עובד הם רק דגה מקומית עונתית והמנות מוגשות ברמה אסתטית יוצאת דופן שפוגשים רק במסעדות עילית. את כל האוכל הוא מכין במהלך האירוע (אין הכנה מראש) וההגשה נעשית בכלים נאים שהוא הביא במיוחד לשם כך מיפן.
14 צפייה בגלריה
מתן בל
מתן בל
דגה מקומית עונתית
(צילום: יח"צ)
מספר סועדים: החל מ-10 סועדים
מחיר: החל מ-650 שקלים לאדם
יצירת קשר: 052-4882987

אלעד כהן: טאבון

אלעד הוא יזם ומסעדן ותיק בעברו, והיום הוא עורך אירועים פרטיים בסגנון ״מעגל סביב הטאבון״. אלעד יגיע אליכם עם טאבון נייד ויכין במקום מאפים, בשרים מעושנים במרינדות מיוחדות וירקות בסגנון ים תיכוני.
14 צפייה בגלריה
אלעד כהן
אלעד כהן
סיר הפתעות
(צילום: יח"צ)
התפריט מותאם לאירוע ויש בו מבחר מאפים מבצקים שונים, גבינות ודגים עם עשבי תיבול טריים. האוכל מוגש על בוצ׳ר עם מנות צד כמו ברולה פלפלים, סלט עלים, חציל קלוי ביוגורט עזים, זיתים כבושים, צלפים במלח, שום קונפי, טחינה צ׳ימיצ׳ורי סלרי, צזיקי ועוד.
מספר סועדים: החל מ-10 סועדים
מחיר: החל מ-270 שקלים לאדם
יצירת קשר: 054-3132637

בני בז׳ה: איטלקי

בני בז׳ה הוא בוגר בית הספר ״בישולים״, ובמהלך הקריירה שלו הוא עבד במסעדות כמו ״מו ומו״, ״רפאל״, ״קפה נואר״ ועוד. סגנון הבישול של בז׳ה הוא איטלקי מקומי, שלתוכו הוא מכניס גם נגיעות מהמטבח התימני. מסקרן? ועוד איך.
14 צפייה בגלריה
 בני בז׳ה
 בני בז׳ה
איטלקי מקומי עם טאצ׳ תימני
(צילום: מתן כץ)
אחד הדברים המעניינים שהוא מציע הוא ארוחת בראנץ׳ תימני שבמהלכה הוא מגיש קובנה (לחם האלים כהגדרתו) במגוון גרסאות, קובניות מתוקות, מטבלים ותוספות מיוחדות וגם סליידרים של קובניות עם בשר מפורק אם תרצו.
מספר סועדים: 20-2 סועדים
מחיר: החל מ-250 שקלים לאדם (ארוחה לזוג כ-1500 שקלים)
יצירת קשר: 054-4248734

ניסן אלקיים: בשר

ניסן אלקיים, הבעלים של ״המעשנת של ניסן״, מתמחה מזה עשור בעישון בשר. את אירועי המעשנה הוא התחיל לעשות הרבה לפני שזה היה לאחד הטרנדים הגדולים. באירועים שלו הוא מגיש עשרה נתחי בשר שונים, ומלבדם גם מנות מעושנות מקוריות כמו חומוס עם אסאדו, עראיס מעושן בפיתה דרוזית, חזה אווז ואננס, לחמניות באן ממולאות בבשר מעושן ומפורק, חציל סינייה מעושן ועוד.
14 צפייה בגלריה
10 נתחי בשר שונים
10 נתחי בשר שונים
10 נתחי בשר שונים
(צילום: יח"צ)
האירועים שניסן מארגן הם בסגנון קרנבל בשר, ולכל אירוע ניסן מגיע עם המעשנות שלו, עם בוצ׳רים ויוצר שואו אמיתי סביב בשר מעושן.
מספר סועדים: 300-10 סועדים
מחיר: החל מ-300 שקלים לאדם
יצירת קשר: 054-4223222

Stir eat up

ירקות ועוד: מיזם אירוח שף פרטי הכולל את השף אלכס ויינר, השף עומרי זקהיים ולינוי רביבו, שמשלימה את התמונה עם ניסיון מתחום ההפקה וחוויית השירות. השלושה יוצרים אירועי קונספט, שבהם הם מביאים את כל הניסיון שרכשו במטבחים - עומרי היה בעלים של מסעדת ״אסיה״ ואלכס עבד עם השף יוסי שטרית והיה השף התפעולי של מסעדת ״אסיה״.
14 צפייה בגלריה
Stir eat up
Stir eat up
Stir eat up
(צילום: אוהד קב)
הפן הקולינרי המנחה הוא מקומי ועונתי, ובכל ארוחה שהם מארגנים הם שמים דגש על ירקות העונה - לפחות 3-2 מנות מתוך כלל התפריט אלה מנות שבהן הירקות תופסים את הבמה המרכזית. מבחינת הצלחות שתקבלו, יהיו הדבר הכי קרוב למה שאנחנו רגילים לקבל במסעדות.
מספר סועדים: 70-2 סועדים
מחיר: החל מ-300 שקלים לאדם
יצירת קשר: 054-5340193

נועם כרמון: מקסיקני

נועם כרמון הוא שף אוטודידקט שמתמחה במטבח מקסיקני טבעוני. את רזי הבישול המקסיקני הוא למד בזמן שטייל במקסיקו, במטבחים של המקומיים. המטרה שלו היא להחיות בארץ את המטבח המקסיקני האותנטי ולתת הרבה מעבר למטבח הטקס מקס (מקסיקני-אמריקאי) המוכר כמטבח מקסיקני בארץ.
14 צפייה בגלריה
נועם כרמון
נועם כרמון
המטבח המקסיקני
(צילום: סיון רושיאנו)
את האירועים הוא עורך זה שנתיים, והדגש הוא על אוכל פיוז׳ן מקסיקני מדליק ששואב השראה מאוכל רחוב פשוט ומשולב עם מנות שהן אינטרפרטציה אישית שלו על המקור. המנות שהוא מציע לאירועים הן פרשיות וקלילות ומתאימות מאוד לקיץ הישראלי ולנמנעים מגלוטן.
מספר סועדים: 20-5 סועדים
מחיר: החל מ-250 שקלים לאדם
יצירת קשר: 54-7588160‏0

Erozio: אירועי שטח

מיזם אירוח של השף ינון מזרחי, שמאז חזר לעיר הולדתו מצפה רמון הוא עוסק באירועים פרטיים ובין היתר עושה גם אירועי שטח. כמו כן, אפשר גם להזמין אותו לארוחות פרטיות בצימרים. ינון מבשל אוכל מדברי יצירתי שמחובר חזק למזרח התיכון ולמה שהוא למד אצל המנטור שלו - השף יוסי שיטרית.
14 צפייה בגלריה
 Erozio
 Erozio
אוכל מדברי יצירתי
(צילום: יח"צ)
האוכל שלו צבעוני מאוד ומתמקד בירקות ובדברים פחות שגרתיים שאפשר ליצור מהם. חוץ מזה יש לו שפה מיוחדת בסגנון ההגשה ובסגנון הצִלחות של המנות שנראות חגיגיות ומרשימות אף על פי שמדובר במרכיבים פשוטים למדי. הארוחה בדרך כלל מורכבת משמונה מנות וקינוחים.
מספר סועדים: 20-2 סועדים
מחיר: החל מ-320 שקלים לאדם (ארוחה לזוג כ-1,200 שקלים)
יצירת קשר: 054-4384644

פיצה ובצק :Sibrower

מיזם השייך לבנות הזוג שף קונדיטור הודיה בנימין סיברובר ושף קונדיטור עדי סיברובר (קוואטרו ומסה), שמציעות חוויית אירוח מסביב לטאבון הכוללת פתיחת בצקים ואפייה מול עיני הסועדים. הן ישמחו להגיע אליכם עם הטאבון הנייד ולערוך ערב פיצות בסגנון נפוליטני.
14 צפייה בגלריה
Sibrower
Sibrower
אפיה מול עיני הסועדים
(צילום: יח"צ)
את בצק הפיצה הן מתפיחות עד חמישה ימים מראש כדי להבטיח שהפיצה תקבל קראסט טעים. אחרי שהן יפתחו מול עיניכם את הבצק, הפיצה תיכנס לאפייה של דקה בטאבון, וכשתצא ממנו היא תוגש לצד המנות הראשונות שגם אותן יכינו עבורכם בטאבון. גם הקינוחים שיסיימו את הארוחה יהיו קינוחי טאבון, בין אם זה פיצה עם נוטלה, ברולה מקורמל, קלצונה מתוק או פאי לימון בזיליקום.
מספר סועדים: 100-10 סועדים
מחיר: החל מ-150 שקלים לאדם
יצירת קשר: 052-5738020

פוד סלון: טריפוליטאי

בנות הזוג רעות ארביב ושני ארביב מכינות ארוחה מהמטבח הטריפוליטאי עם אינטרפרטציה מודרנית - הארוחה הזאת כוללת באן חריימה, אקלר פריקסה, ריזוטו של טבחה בסלק, קרודו בר ים עם הדרים, שרוף של אורז פרסי ולחם בולה (חלה טריפוליטאית). אגב, גם למשקאות אלכוהוליים בארוחות של רעות ושני יש קטע טריפוליטאי.
14 צפייה בגלריה
Food saloon
Food saloon
אינטרפרטציה מודרנית
(צילום: יח"צ)
כבר חמש שנים הן עושות את האירועים הפרטיים, כשרעות אחראית על הבישולים ושני על האירוח. רעות בוגרת בישולים שעבדה בין היתר בבראסרי ושני הייתה אחראית על האירוח במינה טומי וסיטארה. היום הן עובדות יחד, משלימות אחת את השנייה ומביאות לקדמת הבמה את המטבח השורשי של רעות, שגדלה במשפחה טריפוליטאית-מרוקאית.
מספר סועדים: 24-10 סועדים
מחיר: החל מ-285 שקלים לאדם
יצירת קשר: 050-7536736

גיאורגי :Dzima

דימה מנשרוב התחיל לבשל ממש במקרה, כשעבר לדירת רווקים בתל אביב. ההתלהבות הרבה שהאוכל שלו עורר ודרישה של החברים הפכה אותו לאחד השפים הפרטיים העמוסים יותר בעבודה עם יומן סגור לחודש קדימה. הוא מסרב להשתייך לז׳אנר מסוים של בישול, אבל השורשים הגיאורגיים שלו בהחלט מורגשים בתפריטים שלו - כמו מנה של מיני צ׳יבורקי.
14 צפייה בגלריה
שף דימה
שף דימה
השורשים הגיאורגיים
(צילום: שירן כהן שי)
השולחנות של דימה הם שולחנות משתה, וכשאתם סוגרים מולו את האירוע אל תוותרו על קינוח שהוא מגיש בתוך עציץ עם פרחים שנכנס לתוך בלון מלא בעלי כותרת של פרחים. בעל השמחה מפוצץ את הבלון וזה ממלא את כל השולחן בעלי הכותרת ויוצר קסם בלתי נשכח. גימיק? אולי כן, אבל אנחנו כאן בשביל לחצות את הקווים.
מספר סועדים: החל משניים
מחיר: החל מ-300 שקלים לאדם
יצירת קשר: 050-2882124

הבנות

יעל וקרן סלע גפן הן בנות זוג שמנהלות כבר שבע שנים מיזם אירוח מצליח מאוד אצלן בבית, וגם יוצאות לאירועים פרטיים בבית הלקוח. לאירועים הן מביאות את עצמן ואת השמחה שלהן, כשהקו המנחה שלהן הוא ממד ההפתעה. הלקוחות שלהן מקבלים רק רעיון לתפריט, להבין את הכיוון ואת קו הטעמים.
14 צפייה בגלריה
הבנות
הבנות
אוכל לא מתוחכם עם נטייה יוונית
(צילום: מתן כץ)
ברגע שתיתנו להן אור ירוק - הן יתחילו לבנות את התפריט שיוגש באירוע, ואתם מצידכם תהיו חייבים לסמוך עליהן ולתת להן יד חופשית. השתיים מבטיחות אוכל לא מתוחכם ומקומי עם נטייה יוונית ושכל המנות יהיו עשויות מחומרי גלם מקומיים.
מספר סועדים: 40-30 סועדים
מחיר: החל מ-450 שקלים לאדם
יצירת קשר: 052-8889333

Gilgul Culinary Productions ויוגב ירוס: מטבח ים תיכוני מקומי

השף יוגב ירוס ("מל ומישל") חבר לגיל אקרמן ושניהם יחד הקימו מיזם אירוח שבמסגרתו הם מציעים ״ערבי תענוגות״ קולינריים. מדובר בארוחה שהיא חגיגה בת 14 מנות, שבהן נחשפים האורחים למיטב יבולי הארץ הנמצאים באותה העת בשיאם. המנות שמוגשות באירועים שייכות למטבח הים תיכוני ובמרכז הבמה חומרי גלם עליים.
14 צפייה בגלריה
יוגב ירוס
יוגב ירוס
כל צלחת היא ביטוי הרגע
(צילום : יח"צ)
כל ארוחה נראית אחרת וכל צלחת היא ביטוי הרגע, ואינה דומה לאחרת. ובכל זאת - מה אתם כן צפויים למצוא שם: שולחן "מחמצים ומחמצות" עם מגוון חלות ולחמי שאור לצד חמוצים חריפים ומתבלים, שאליהם מצטרפים מרענני חיך כמו גספאצ'יו צלול של עגבניות שרי צהובות, שבתוכו פרוסת סשימי כבושה מפלמידה אדומה. בסיום האירוע תיפתח מולכם עמדת כנאפה עם סירופ פרחים שנמזג מתוך קנקן תה כסוף.
מספר סועדים: החל משניים
מחיר: 700-470 שקלים לאדם
יצירת קשר: 052-5568516