תאכלו המבורגר, תצהירו על מהדק: אם חשבתם שרק איל שני יכול להמציא שמות מקוריים למנות בתפריט - כנראה שלא שמעתם את הסיפור של מסעדת ההמבורגרים, "גוד פורצ'ן", בטורונטו שהשתובבה באופן יצירתי למדי עם שמות המנות בתפריט.
בעלי המסעדה הבינו שרוב הלקוחות שלהם בשנה האחרונה הם למעשה אנשים שעובדים מהבית, ומתוך רצון ללכת לקראתם הם שינו את שמות המאכלים בתפריט המסעדה לשמות של ציוד משרדי, כדי שיוכלו לקבל החזר מס על ארוחת הצהריים שלהם.
כך למשל, מנה בשם המבורגר פורצ'ן שנמצאת בתפריט המסעדה, היא מעתה "מהדק פלדה". מצחיק? תשמעו את זה - המבורגר עוף הוא מעכשיו "לוח מחיקה מיני"; צ'יפס קלאסי הפך ל"כבל HDMI קלוע"; וגם לבקבוק קולה יש שם חדש והוא נקרא מעתה "משטח עכבר גומי לא-מחליק".
1 צפייה בגלריה
גוד פורצ'ן טורונטו
גוד פורצ'ן טורונטו
תאכלו המבורגר, תצהירו על שדכן
(צילום מתוך חשבון האינסטגרם)
בעוד שרוב לקוחות המסעדה התלהבו מהשינויים המשעשעים, חלקם לא ראו במהלך שעשע ויש כאלה שאף הביעו חשש ממתן הסברים מוזרים לרשויות המס.
בעלי המסעדה לא נענו לבקשות מצד עיתונאים לתגובה על המהלך השנוי במחלוקת, אך ג'ון פרדי, מנהל התפעול של "גוד פורצ'ן", אמר לבלוג "BlogTO", כי כוונת הקמפיין היא להעלות חיוך על פניהם של הלקוחות, וכי מדובר במעשה שובבי ולא במתן הכשר להונאת מס. "אין בזה שום כוונת זדון, הכל משחק בכיף", כך צוטט פרדי בבלוג.
אז אם אתם מגיעים בקרוב לטורונטו – המסעדה זמינה למשלוחים באובר.