השפיות רותי ונירה רוסו משיקות סדרת פיצות חדשה המבוססת על רכיבים וטעמים מהחקלאות המקומית שלנו. נירה, עיתונאית אוכל ומחברת ספרי בישול, ובתה רותי, שפית, מחברת ספרי בישול, מנחת טלויזיה ויועצת קולינרית, יצרו עם רשת "פיצה דומינו'ס" שלוש פיצות ספיישל, שבכל אחת מהן משולב ירק או פרי מקומי.
2 צפייה בגלריה
פיצה דומינוס רותי ונירה רוסו
פיצה דומינוס רותי ונירה רוסו
טריו אוממי
(צילום: דן פרץ)
הפיצות בסדרה, הנקראת "OH MAMMI", מגיעות בשלושה טעמים: פיצה עם ענבים מקורמלים עם אגוזי מלך קלויים, רוטב שמנת, נקניק סרוולד (או פרמזן בגרסה הכשרה), גבינת גאודה עיזים, מוצרלה, עלי ארוגולה ורוטב בלסמי; פיצה פטריות שמפיניון ופורטבלו על בסיס רוטב שמנת בשילוב קונפי בצל ושבבי פרמזן; ופיצה עם עגבניות סמוקות עם עגבניות מגי, עגבניות שרי צהוב ושרי ליקופן תוצרת החקלאות המקומית, לצד גבינת עיזים, אגוזי מלך, מוצרלה ורוטב בלסמי.
2 צפייה בגלריה
פיצה דומינוס רותי ונירה רוסו
פיצה דומינוס רותי ונירה רוסו
פיצה עם מרכיבים מוכרים מהגינה. רותי ונירה רוסו
(צילום: אודי מוצני)
"ההשראה שלנו לסדרת הפיצות החדשה שרקחנו עם דומינו'ס הייתה היופי, הטעם והמגוון הקיים בחקלאות הישראלית סביבנו", כך הגדירו השתיים את סדרת הפיצות החדשה. "לשם כך הכנסנו לפיצות שלנו מגוון רכיבים המוכרים מהגינה, בין היתר, עגבניות, פלפלים, ענבים, שמני זית, גבינות עיזים ועשבי תיבול. במהלך חודשי הפיתוח ליצירת שלוש הפיצות הסופיות בסדרה שלנו, עשינו ניסיונות עם קרוב ל-20 סוגי פיצות שונות, במטרה להגיע לשילוב המושלם".
וכמה זה יעלה לנו? המחיר של אחת מהפיצות המיוחדות של בנות משפחת רוסו הוא 86.90 שקלים.