לא רק הדגים של אידי: אשדוד היא עיר למביני דבר - מהזקנה בגינה בשיכון ועד מסעדת פסקאדו - באשדוד יש לא מקומות מושלמים לאכול בהם טוב, וגם אם היא לא נמצאת אצלכם בראש רשימת המקומות לאכול בהם, יודעי דבר יודעים שהיא עיר שמספקת פתרונות קולינרים מושלמים וטעימים. אבל הפעם, אנחנו מדברים דווקא על מתוקים וקינוחים - הנה עשר המלצות מתוקות באשדוד, שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס - כולל קרואסון פיסטוק מהסרטים.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם:

פנינה פאי

פנינה פאי זה מקום שהפך מזמן לשם נרדף לאשדוד ולפיסטוק. זו אחת הקונדיטוריות הותיקות והמוכרות בעיר, שהגיעה גם לתודעה הארצית בשנים האחרונות בזכות הקרואסונים והקינוחים האישיים שהם מציעים.
6 צפייה בגלריה
פנינה פאי אשדוד
פנינה פאי אשדוד
קרואסון פיסטוק שאסור לפספס. פנינה פאי
(צילום: דניאל אסתרקין)
המלצה: להגיע מוקדם. מנה שאסור לפספס: קרואסון פיסטוק, כמובן.
הציונות 13 אשדוד, 08-8557771

פיצה פארינו

האחות הקטנה שהגיע אלינו הישר מנאפולי מציגה באשדוד ניחוחות איטלקיים שלא הכרנו. מלבד הפיצה המעולה, בגזרת הקינוחים אפשר למצוא קנולו ספוליאטלה או מריטוצו.
6 צפייה בגלריה
פיצה פארינו אשדוד
פיצה פארינו אשדוד
ניחוחות איטלקיים באשדוד. פארינו
(צילום: שירן כהן שי)
מומלץ להתעדכן באינסטגרם של פיצה פארינו לגבי איזה קינוח יחכה לכם באותו יום. מנה שאסור לפספס: ספוליאטלה נפאוליטני.
האשל 9 אשדוד, 08-6176648

זה

אני מודה שמהמקום הזה לא היו לי ציפיות לאכל קינוח מושלם, פשוט בגלל שההתמחות שלו היא דווקא בשרים מעושנים ומיושנים, אבל תופתעו לשמוע שיש פה גם קינוחים מושחתים, כמו למשל קראק פאי מעולה שלא כדאי לפספס. המלצה: להזמין מראש שניים. מנה שאסור לפספס: קראק פאי.
מפקורה 1 אשדוד, 050-2844004

שירה פטיסרי

את המקום הזה גיליתי ממש באיחור אופנתי אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם. שירה היא אחת האופות המוכשרות שיש באיזור והיא מכינה עוגת פחזניות סאנט אונורה מהטובות ביותר שאכלתי. המלצה: להביא איתכם עוגה שלמה לארוחת שישי ולהיות הכוכבים של הארוחה. מנת שאסור לפספס: עוגת סנט אונורה.
שדרות תל חי 19 אשדוד, 076-8119588

דודו אוטמזגין

כמה חיכינו באשדוד שמישהו כמו דודו אוטמזגין ינחת כאן והוא בא והביא איתו את הפטיסרי הקלאסי במלוא הדרו. במקום תוכלו למצוא עוגות ראווה שישאירו את כל האורחים שלכם פעורי פה, וגם פרלינים צבעוניים למדי ומגוון עוגיות וקינוחים מרשימים.
6 צפייה בגלריה
דודו אוטמזגין, אשדוד
דודו אוטמזגין, אשדוד
קינוחי ראווה ופרלינים מיוחדים. אוטמזגין
(צילום: דניאל אסתרקין Funia Digital)
המלצה: קפה וקינוח ראווה אישי על הבוקר יעשו לכם את היום. מנה שאסור לפספס: הפרלינים המיוחדים.
הקליטה 1 אשדוד, 08-6119939

מולי

גלידריית בוטיק שהגיעה לאשדוד ממש בזמן האחרון, אחרי שכבר עשתה המון רעש בגן יבנה ובגדרה, עם לא פחות מ-22 סוגי גלידת מגנום מולי, שאף מסיבה לא תהיה שלמה בלעדיה.
6 צפייה בגלריה
מולי, אשדוד
מולי, אשדוד
22 סוגי מגנום. מולי
(צילום: דניאל אסתרקין Funia Digital)
המלצה: הקרפים והפנקייקים של מולי שווים לא פחות, כדאי לנסות. מנה שאסור לפספס: מגנום מולי.
הקליטה 1 אשדוד, 050-3106262

גנאש

את הקינוחים של גנאש תוכלו למצוא בהרבה מאוד מסעדות בעיר, אז אם בא לכם לשבת בבית ולהרגיש במסעדה או סתם לנשנש משהו מתוק ואיכותי, אביחי יקבל אתכם בחיוך. המלצה: תגידו שזהבי שלח אתכם.
הטיילת 20 אשדוד, 052-6416240

קפה שרון

עוד לפני שהיא מפורסמת בארוחות הבוקר המדהימות שלה, שרון היא קונדיטורית מעולה. אני אוהב מאוד את הקרואסונים ואת המאפים שלה ואם כבר הגעתם לפסטיבל, בואו לדוכן של שרון מוקדם כדי שתוכלו לבחור מבין כל המאפים לפני שהם נגמרים.
6 צפייה בגלריה
קפה אשדוד אשדוד
קפה אשדוד אשדוד
לא רק ארוחות בוקר. קפה שרון
(צילום: דניאל אסתרקין)
אם הגעתם מאוחר ולא נשארו דברים, אין לכם את מי להאשים מלבד את עצמכם. מנה שאסור לפספס: k-pops.
הנביאים 36 אשדוד, 054-2112939

מואיז

אם בא לכם טעימה קטנה מטורקיה, תוכלו לקבל אותה בדוכן של מואיז. ברגע שתטעמו את הכנאפה והבורקסים שלו, מהר מאוד תרצו לחבוש תרבוש ולהתחיל לרקוד.
6 צפייה בגלריה
מואיז, אשדוד
מואיז, אשדוד
כנאפה עם פיסטוק שתגרום לכם להתחיל לרקוד. מואיז
(צילום: דניאל אסתרקין Funia Digital)
המלצה: תבקשו ממשה הרבה פיסטוק עם הכנאפה. מנה שאסור לפספס: כנאפה ובקלווה.
אדר 4 אשדוד 074-7031004

בוטיק הפיתה

את בוטיק הפיתה אין אשדודי אחד שלא מכיר. מדובר במוסד אשדודי ותיק, שלא רק שמעסיק אשדודים בלבד, יש לו גם לא פחות מ-15 סניפים בעיר. במקום יש מנת מילפיי שתחזיר אתכם לילדות ברגע. המלצה: לא להסתפק באחד ולקחת כבר פס שלם הביתה. מנה שאסור לפספס: מילפיי.
דוד המלך 20 אשדוד, 08-8562414
נפתח לכם החשק למתוק? פסטיבל הקינוחים קרם דה לה קרם יתקיים באשדוד כחלק מאירועי "ארץ חדשה" בתאריכים 22-24/8 ברחבת המשכן לאומנויות ויארח כ-40 קונדיטוריות, מסעדות, גלידריות ואופים ביתיים שיציעו מנות מתוקות במחיר של עד 20 שקלים. הכניסה חופשית.
גל זהבי הוא בלוגר אוכל, כוכב רשת אשדודי והיועץ הקולינרי של הפסטיבל