אתם יכולים לבלות את כל השבוע שלפני ערב החג במטבח - ואתם יכולים גם לא: בלי כלים, בלי בישולים ובלי כל הבלאגן על הראש - רבים מעדיפים להעביר את ליל הסדר במסעדה או בבית מלון במקום להפיק את כל ערב החג בעצמם במטבח בבית. ואיפה אתם בסיפור הזה - מארחים, מתארחים, בורחים לחו"ל או מעדיפים להתארח במסעדה ולתת לאחרים לעשות את העבודה הקשה? הנה כמה מסעדותשפתוחות בליל הסדר.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

מסעדות לליל הסדר בתל אביב

ג'ורג' וג'ון

השף תומר טל יגיש בליל הסדר מספר מנות עם סממני החג בהן צלחת ברכות ועוד מספר סלטים קטנים. לסועדים במסעדה יוגש תפריט ובו מנות לבחירה (בחירה מהתפריט של ג'ורג' וג'ון).
9 צפייה בגלריה
ג'ורג' וג'ון פסח
ג'ורג' וג'ון פסח
(צילום: חיים יוסף)
בתפריט: מנות מבוססות על שלל חומרי הגלם של האביב. ארוחה שמבוססת על טכניקות ייחודיות וחומרי גלם מקומיים שתכלול שלושה פתיחים, שלוש מנות ראשונות לזוג, מנה עיקרית לכל סועד וקינוח זוגי לבחירה.
מלון דריסקו, אוארבך 6 תל אביב, 03-7269309

חצר גולדמן

מסעדת חצר גולדמן הממוקמת על קו חוף הים בתל אביב, מתכוננת לערב פסח עם תפריט של מנות אביביות וחגיגיות בהשראת המטבח הים-תיכוני של השף פאדי יעיש וחומרי גלם טריים ועונתיים, ששואב השראה מטעמים מרחבי העולם.
9 צפייה בגלריה
פסח חצר גולדמן
פסח חצר גולדמן
(צילום: אסף שקד)
הארוחה כוללת פתיחים, מנות ראשונות, עיקרית וקינוח ב-380 שקלים לסועד. בין המנות: תמנון צרוב - מדליוני זרוע תמנון, תפוח אדמה מדורה, סומק, תערובת בצלים ויוגורט כבשים; לביבות זוקיני וקשקבל בציפוי פנקו, עלי זעתר ויוגרט כבשים; דניס שלם בתנור אבן, עטוף בכורכום וכמון ובמילוי תערובת עשבים אסייתיים; ריזוטו פירות ים - מולים, שרימפס-בייבי, קלמארי ופילה לברק; פסטה זנב שור מפורק בציר בקר מצומצם עם גרגירי חומוס וקרעי פסטה ועוד.
נחום גולדמן 6 תל אביב, 03-6822111

וילה מארה

במסעדת וילה מארה בתל אביב מציעים ארוחת ליל סדר שתוגש על שולחן ערוך גדול, עם הגדות של פסח לכל סועד. בתפריט: מנות חג ראשונות, מנות עיקריות ומנות אחרונות למרכז השולחן.
9 צפייה בגלריה
וילה מארה
וילה מארה
(צילום: יוליה ניחייצ'וק)
בין המנות יהיו דג מטיאס עם תפוח אדמה ובצל, רוסטביף בקר, גפילטע פיש, איקרא ביתית, פילה דניס על קרם עגבניות שרי, אושפלו אוזבקי ולזנייה בקר עם תרד. מחיר: 550 שקלים לסועד, ילדים עד גיל 12 במחיר של 450 שקלים לכל ילד.
הרברט סמואל 88 תל אביב 074-7725322

טנדורי

בשתי המסעדות ההודיות של השפית רינה פושקרנה יחגגו את ליל הסדר בארוחה הודית קלאסית, שחלקה תהיה בהגשה לשולחן וחלקה בבופה פתוח ללא הגבלה.
9 צפייה בגלריה
מסעדת טנדורי
מסעדת טנדורי
(צילום: שני בריל)
בין המנות יהיו נתחי עוף ללא עצמות ברוטב אדום, כבש מבושל ברוטב עם זעפרן, אורז פילאף וגם - צלחת ברכוצ מסורתית עם מצות. מחיר: 290 שקלים לסועד.
טנדורי תל אביב 03-6296185; טנדורי הרצליה 09-9546702

אינדירה

המסעדה ההודית אינדירה מציעה ארוחת קונספט עם מנות ברוח החג בשילוב המטבח ההודי.
9 צפייה בגלריה
אינדירה פסח
אינדירה פסח
(צילום: מיטל סולומון)
בין המנות: גפילטע פיש וחריימה חריף; פלטת מיקס בשרים מהתנור; בריאני ירקות, מבחר ירקות מבושלים עם אורז בסמטי; אלו גובי, פרחי כרובית צעירה וקוביות תפוחי אדמה מוקפצים קלות בתבלינים הודיים וג'ינג'ר. את הארוחה יפתחו הסועדים עם מרק לבחירה ולקינוח פרפה גלידה בתוצרת ביתית במבחר טעמים. לשולחנות תוגש צלחת ברכות עם זרוע, ביצה, מרור, חרוסת, כרפס ומצה. מחיר לסועד: 300 שקלים.
שאול המלך 4 תל אביב, 03-6954437

מסעדות לליל הסדר ברחבי הארץ

לולה מרטין

במסעדת לולה מרטין יחגגו את ליל הסדר עם תפריט לא כשר אבל טעים, המתאים בול לכל מי שלא מקפיד על כשרות.
9 צפייה בגלריה
סילבסטר מסעדת לולה מרטין
סילבסטר מסעדת לולה מרטין
(צילום: דויד מויאל)
בתפריט סדר פסח של השף אפי אללוף (המוכר ממסעדת ג׳קו בחיפה) תמצאו מנות כמו מקלובה דגים, אוסובוקו טחה על אורז ויוגורט, חריימה לוקוס וגם מקבץ סלטים כמו סלט טאבולה, סלט סלק עם גבינת עיזים וסלט קצוץ עם טחינה. מחיר: 450 שקלים לסועד, 250 שקלים לילד עד גיל 12.
אבא אבן 10 הרצליה פיתוח, 09-7614242

פטרה

בערב ליל הסדר המסעדה תהיה פתוחה ותגיש אוכל גיאורגי אותנטי לצד אוכל אירופאי קלאסי. בין המנות: חצ'פורי, צ'יבורקי, חינקלי, מרק דגים (חרצ'ו) גיאורגי, מיקס פירות ים, סטיי'ק אנטרקוט ברוטב שום או ברוטב שמנת, פילה בקר עם כבד אווז ודג סלמון ברוטב שמנת. המסעדה לא כשרה והאוכל שיוגש אינו כשר.
9 צפייה בגלריה
מסעדת פטרה
מסעדת פטרה
(צילום: גיל אבירם)
מפקורה 1 חוף הקשתות אשדוד, 08-8651610

שטרודל

אלו שיוותרו השנה על בילוי סביב הסירים במטבח או נסיעה בפקקים אל הדודה שגרה תמיד רחוק, יוכלו להגיע אל מסעדת שטרודל שבמושבה הגרמנית של חיפה וליהנות מארוחה ברוח החג, לצד התפריט הרגיל של המסעדה.
9 צפייה בגלריה
מסעדת שטרודל, חיפה
מסעדת שטרודל, חיפה
(צילום: גלעד הר שלג)
בתפריט: שוק טלה בבישול ארוך לצד פלחי תפוחי אדמה מהתנור (145 שקלים); דג לברק שלם בטאבון מוגש עם תבשיל מלנזאנה, עגבניות, גרגרי חומוס, חצילים וטחינה (129 שקלים); מדליוני פילה, דמיגלס, קרם תפוח אדמה וירקות ומהטאבון (152 שקלים); סלט טאבולה - פטרוזיליה, נענע, בצל ירוק, שמן זית ולימון, קרעי לאבנה ושקדים (52 שקלים) ועוד.
שדרות בן גוריון 39 חיפה, 077-7004312

רימא

פסח טעים וזול: בליל הסדר המסעדה הדרוזית הביתית פתוחה כרגיל ומציעה מגוון מנות מהמטבח הדרוזי האותנטי לצד בשר על האש, סלטים וחומוס.
אל באלן עוספיא, 053-7139227

שאוותינא

מסעדה ערבית הממוקמת בנקודה הגבוהה ביותר בחיפה - ב"סטלה מאריס" שבפסגת הכרמל. התפריט לליל הסדר כולל מבחר סלטים לפתיחה, כבד אווז ופורטר האוס. יש גם מספר מנות איטלקיות, קבב וצלעות כבש, מנות דגים ופירות ים וארוחות ילדים.
דרך סטלה מריס 100 חיפה, 04-8333037

רוטצ'

רוטצ' ביסטרו בר שבראשון לציון יפתח בליל הסדר החל מ-22:00 ועד 03:00, ויגיש מנות אביביות חדשות. בין המנות שיוגשו: פטה כבד בחמאה וסילאן לצד ריבת שרי; המבורגר 200 גר' לצד מטבלי הבית וצ'יפס או פירה; אגז בנדיקט של שתי ביצים עלומות על לחם בריוש קלוי עם סלמון מעושן או אווז לבחירה ורוטב הולנדז, מוגש לצד סלטון ועוד.
9 צפייה בגלריה
רוטצ'
רוטצ'
(צילום: דוד מויאל)
ניתן גם לרכוש כרטיס מתנה בסכום משתנה ולהעניק במתנה למי שאוהבים.
רוטשילד 64 ראשון לציון, 077-9386287
פורסם לראשונה: 10:46, 23.03.23