בעולם האוכל השם גיא בר לב אולי לא אומר הרבה, אבל את הכינוי שלו, "הפרופסור", אי אפשר לשכוח. בר לב הוא האיש שהביא לנו לפני כארבע שנים את מיזם ההמבורגר המחתרתי ששיגע מדינה שלמה - המבורגר שאפשר להזמין רק במשלוח ומגיע על ידי שליח המחופש לדמות של הפרופסור מהסדרה "בית הנייר".
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
עכשיו בר לב מנסה לעשות את זה שוב עם פיצה מעושנת שחורה, שמגיעה עם כל מיני תוספות שאתם צריכים לסדר לכם אותן על הפיצה, כולל מטבלים שבהם טובלים בסוף את הקצוות של הפיצה (ואחרי הסיפור הזה, עדיף תמיד לגמור את כל הקשה של הפיצה) שנשארות במגש.
2 צפייה בגלריה
פיצה שחורה של הפרופסור
פיצה שחורה של הפרופסור
פיצה שחורה של הפרופסור
(צילום: נופר לפיד)
אבל כאן לא נגמר הסיפור - את הפיצה מזמינים בעילום שם לחברים או מכרים - אתם מזמינים את הפיצה עבור מישהו אחר שלא יודע שאתם אלה ששלחו לו אותה. החבר מקבל קוד שבעזרתו הוא מזמין את הפיצה, בלי שהוא יודע מי פינק אותו ככה. לא הבנתם? לא נורא, גם אנחנו לא.
תקציר הפרקים הקודמים: בר לב הוא איש שיווק וגם איש קולינריה, ומאז אפיזודת ההמבורגר המחתרתי שלו הוא מנסה לשלב בין השניים. יש שיגידו כי מדובר בגאון שיווק שכבר היו לו כמה הברקות. נכון שהזכורה מכולן הייתה המשלוחים הסודיים של ההמבורגר המעולה מהמעשנה, אבל בדרך הוא גם הקים חדרון באבן גבירול בתל אביב שאליו נכנסים ואחרי משחק קצר מקבלים מתוך חור בקיר את האוכל.
את הפיצה השחורה הוא עושה עכשיו בשיתוף פעולה עם פיצה האט, ומחירה 79 שקלים לפיצה משפחתית (הזמנות באתר של פיצה האט).
2 צפייה בגלריה
איש במסכה
איש במסכה
הפרופסור: היה ההמבורגר הכי מדובר במדינה
בר לב, מה הקטע של לא לספר ממי הפיצה נשלחה? "רציתי לשתף את האנשים בחוויה שעברתי לפני ארבע שנים כשהייתי מביא לאנשים המבורגר מחתרתי והם לא ידעו מי עומד מאחורי זה. זו חוויה של התרגשות ונתינה. עשיתי הכל מאחורי הקלעים, אף אחד לא ידע אז מי אני, ורציתי שגם אחרים יחוו מה זה לעשות משהו בשביל מישהו אחר מבלי לשתף אותו בזה".
אתה לא חושב שזה יצירת מדי? "אולי, אבל זה עבד וזה עובד, יש כאן ריגוש. בסופו של יום, חוץ מזה שזו פיצה מעושנת ושחורה אני חושב על איזה ערך אני יכול לתת ללקוח מעבר לאוכל. יש כאן התרגשות שצריך לחוות אותה בשביל להבין. גם לשלוח לחבר ולא לספר לו שאת שלחת זה קשה. אנשים מתרגשים ומתים שנספר להם מי זה, המוח שלהם לא מצליח למצוא את הפתרון. בלי קשר, אני חושב שמתן בסתר זה משהו גדול ועוצמתי".