יש שטוענים שהדבר הכי גרוע שאפשר לערבב ביחד זה משפחה ועסקים, במיוחד בתחום סוער כמו תחום המסעדנות. אבל יש משפחות שמוכיחות שאפשר גם אחרת - הכירו את גיא וניר ליב, שני אחים תאומים שהתחילו לבשל ביחד בגיל 14, שירתו בצבא ביחד וכיום עובדים במטבח אחת המסעדות הנחשבות ביותר, מסעדת a של השף יובל בן נריה, ביחד. לכבוד יום המשפחה, יצאנו לפגוש את שני התאומים ולבדוק האם זה אפשרי לעבוד במטבח בתנאים האלה.
גיא משמש כמנהל המטבח של מסעדת a וניר הוא הסו-שף שלו, ועל אף ההיררכיה הם מעידים שהם לא לוקחים את העבודה הביתה. "לפני כמה שנים יובל שאל אותי אם יפריע לניר שאני אהיה הבוס שלו, ועניתי לו שחד משמעית לא יפריע לו", נזכר גיא בימי ההקמה של המסעדה ובהחלטה שלהם לעבוד יחד באותו מקום.
2 צפייה בגלריה
ניר וגיא ליב
ניר וגיא ליב
(צילום: שמוליק דודפור)
2 צפייה בגלריה
ניר וגיא ליב
ניר וגיא ליב
"לא קורא לו בוס". האחים גיא וניר ליב
(צילום: שמוליק דודפור)
"אין מה לעשות", מחזק אחיו התאום ניר, "אנחנו עובדים במקום מאוד היררכי וצריך להבין שיש את הבנאדם שאומר את המילה האחרונה. אבל אני לא קורא לו בוס ולא קורא לו שף, אני קורא לו גיא. וגם אם יש לנו ויכוחים קטנים או גדולים, אנחנו לא הולכים עם זה הביתה לישון וזה החוק מספר אחת של המטבח - לא לקחת הביתה את העבודה".
אז איך קורה ששני תאומים מתאהבים בתחום האוכל ומוצאים את עצמם מבשלים באותה המסעדה, איך מבדילים ביניהם והאם השף יובל בן נריה מתבלבל ביניהם לפעמים? צפו בסרטון שבראש הכתבה.