לא הרבה ראשי ממשלה זוכים לכבוד הזה, אבל משה שרת הצליח להיכנס להיכל התהילה: פרלין שוקולד חדש בדמותו של משה שרת ז"ל, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל, יוצר לרגל פסטיבל שוקולד שמתקיים בימים אלה בנוף הגליל.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
"אבא תמיד אמר שהאנושות מתחלקת לשניים — אלה שאוהבים שוקולד חלב והחלק התרבותי שאוכל שוקולד מריר. לתורה הזו נולדנו ולבית שלנו לא נכנסה מעולם אפילו קוביית שוקולד חלב אחת", מספר בחיוך חיים שרת (90), בנו של משה שרת.
1 צפייה בגלריה
yk13611993
yk13611993
חיים שרת בנו של ראש הממשלה השני, משה שרת
(צילום- אורנה בוחבוט, עיריית נוף הגליל)
לפני כשנתיים, בעיצומה של מגפת הקורונה, פנו נציגי עיריית נוף הגליל לשרת, בן הזקונים של ראש הממשלה השני, וביקשו ממנו לסייע בהפקת ברכה מיוחדת לבוגרי התיכון ע"ש משה שרת בנוף־הגליל, שלא יכלו להשתתף בטקס בגלל מגבלות הקורונה.
"באותה הזדמנות דיברנו עם חיים וביקשנו ללמוד ממנו על הצדדים הפחות מוכרים באישיות של אביו. הוא סיפר לנו על אהבתו העזה לשוקולד מריר, וזה נחרת בזיכרוננו שראש הממשלה היה 'מאוהב' בשוקולד מריר", מספר רונן פלוט, ראש עיריית נוף־הגליל. "בימים אלה אנו חוגגים בעיר את פסטיבל השוקולד השישי, וחשבנו שראוי לכבד את זכרו של רה"מ המנוח בפרלין שוקולד. רתמנו את השוקולטייר המוביל רונן אפללו, שהסכים לייצר מהדורה מיוחדת של הפרלינים שתיקרא 'משה שרת'. מדובר בכמות מוגבלת שתוצג רק בפסטיבל שיתקיים בנוף־הגליל ממחר ועד ליום רביעי, הכניסה חינם".
"מרגש מאוד לקבל את הפרלין הראשון של שוקולד מריר שהכינו בדמותו של אבא", מוסיף חיים שרת. "אהבתו של אבא לשוקולד המריר תפסה חלק בכל הנסיעות המדיניות שלו לחו"ל, ובכל פעם שחזר לארץ מנסיעות היה מביא לנו חפיסת שוקולד מריר, ומתייחס אליה כאל אוצר".