בדיוק עכשיו, כשעולם הקולינריה מדשדש את דרכו חזרה למסלול, נפתחים כמעט בבת אחת ארבעה מקומות בילוי ואוכל במלון קמפינסקי החדש, שייפתח בשבוע הבא על טיילת תל אביב. כל הברים והמסעדות פתוחים לקהל הרחב ולא רק לאורחי המלון.
השף מור כהן מונה לשף הראשי של המלון (לשעבר הרברט סמואל הכשרה), השף עומרי מגל ינהל את הקולינריה באירועים פרטיים והשף קונדיטור אורן זילברשטיין.
4 צפייה בגלריה
מלון דיויד קמפינסקי
מלון דיויד קמפינסקי
בוקר ב-Sereia
(צילום: תמר מצפי)
ונתחיל בבוקר: ארוחות בוקר עם נוף לים מוגשות גם לקהל שאינו אורח המלון בכל יום במסעדת Sereia המסעדה המרכזית הממוקמת בקומת הכניסה. המסעדה צופה לים, ובבוקר גם אפשר ליהנות מהנוף שנשקף מחלונות ענקיים. לאורחים יש בר סלטים, גבינות ודגים מעושנים, וגם תפריט פתוח שממנו אפשר להזמין את המנה ה"עיקרית" של הארוחה - פרנץ' טוסט, אגס בנדיקט ועוד.
בכניסה יש שולחן מתוקים שעליו עוגות, עוגיות ושלל יצירות של הקונדיטור זילברשטיין. למסעדה יש גם מרפסת חיצונית הצופה לטיילת ולים.
4 צפייה בגלריה
מלון דיויד קמפינסקי
מלון דיויד קמפינסקי
שולחן המתוקים של Sereia (מימין) שף קונדיטור אורן זילברשטיין ושף ראשי מור כהן
(צילום: תמר מצפי)
בערב מסעדת Sereia תגיש תפריט המבוסס על דגים וחומרי גלם עונתיים בשיתוף חקלאים ויצרני בוטיק ישראליים. בין המנות יהיו סשימי טונה עם קולורבי, טרטר לוקוס ותפוחים, פילה בר ים עם קרם כרובית ודגים שלמים. במרכז החלל יש אמבט קרח גדול שבו מוצגים הדגים המיוחדים של אותו היום.
בלאונג' של המסעדה יוגשו בשעות הצהריים מנות קלות כולל מנות צמחונות וטבעוניות - כריכים, מנות פסטה ודגים. בתפריט מנות כמו ריזוטו פריקי עם ירקות ירוקים, מנגולד בבישול ארוך עם גבינת פיקורינו, ומנת ההמבורגר טבעוני ועוד.
4 צפייה בגלריה
מלון דיויד קמפינסקי
מלון דיויד קמפינסקי
מסעדת Sereia: עם נוף לים
(צילום: סיון אסקיו)
בקומה השנייה של המלון נפתח The Common Bar - קירות הכניסה מחופים בטפט קטיפה ולבר עצמו כמה חלקים שונים - בר אלכוהול, שולחנות ישיבה הפזורים בקומת הבר וחדר סיגרים בשם Cohiba Atmosphere הממוקם במפס העליון של חלל הבר. חדר הסיגרים הוא אחד מ-16 חדרים כאלה ברחבי העולם, השייכים למותג Habanos S.A, ובו כ-35 כורסאות עור כמתבקש מהמעמד.
בהגדרה המקום הוא בר בשר וויסקי ובתפריט יש מנות כמו נתח סינטה עם קראסט פטרוזיליה ורוטב פלפלת, צלעות טלה עם טרין תפוח אדמה, המבורגר עם מדליון כבד אווז ורוטב וויסקי. אגב וויסקי, במקום ימזגו לכוסות בקבוקים נדירים של מותג הוויסקי מקאלן.
4 צפייה בגלריה
מלון דיויד קמפינסקי
מלון דיויד קמפינסקי
סיגרים וסטייקים: The Common Bar
(צילום: סיון אסקיו)
נתחי הבשר המוגשים כאן נצלים בתנור גחלים שהגיע למלון מספרד, תנור המעניק ארומה מעושנת לנתחי הבשר. בבר יוגשו גם מנות צמחוניות וטבעוניות כמו מנת פטריות חורש שנצלות על גחלים ומוגשות עם קרם ארטישוק ירושלמי וארטישוק ירושלמי פריך.
בעוד כחודשיים ייפתח בקומת הבריכה האקסלוסיבית של המלון, קומה 34, רופטופ תוסס שייקרא Cloud51. התפריט בבר יהיה תפריט אסייתי, ויכלול דגים נאים, סלטים ומנות בשר קלילות המתאימות לקיץ התל אביבי. קומת הבריכה מיועדת לאורחי 14 הסוויטות העליונות של המלון, ובשעות הערב היא תהיה פתוחה לקהל הרחב. קומת הבריכה תפעל בקיץ, בסתיו ובאביב.