בשורה לקרניבורים: השף הטורקי נוסרט גקצ'ה, המוכר יותר בכינוי "סולט ביי" (והתפרסם בתנועת זריית המלח הייחודית שלו) יפתח מסעדה חדשה בתל אביב. כך פרסם השף בחשבון האינסטגרם שלו, שבו למעלה מ-50 מיליון עוקבים. בבעלותו של השף רשת מסעדות בשר בשם Nusr-Et.
1 צפייה בגלריה
נוסרט "סולט ביי": בקרוב בתל אביב
נוסרט "סולט ביי": בקרוב בתל אביב
נוסרט "סולט ביי": בקרוב בתל אביב
המסעדה בתל אביב אמורה להיפתח במזרח העיר, במגדל ToHA סמוך למגדלי עזריאלי ולמסעדת דיקסי של השף חיים כהן. את המגדל תכננו האדריכלים רון ארד ואבנר ישר והוא זכה כבר בשני תארים בתחרות השנתית של המועצה הבינלאומית לגורדי שחקים - "מגדל המשרדים הטוב בעולם" ו"המגדל הטוב ביותר במזרח התיכון ובאפריקה".
המסעדה של נוסרט תצטרף לעוד 11 מסעדות חדשות שהשף ייפתח בקרוב ברחבי בעולם - פריז, מילאנו, מדריד, טוקיו, הונג קונג, שנגחאי, סאו פאולו, מקסיקו סיטי, בואנוס איירס וקהיר.
את המסעדה הראשונה שלו פתח נוסרט לפני 12 שנה באיסטנבול, והיום יש לו מסעדות נוספות, בין היתר בדובאי, במיקונוס, בלונדון, בניו יורק, בדאלאס, בבוסטון באבו דאבי ובקטאר.
נוסרט (40) הוא לא רק שף ומסעדן אלא גם קצב, מקצוע שאותו רכש בנערותו כשהיה צריך לעזור בפרנסת הבית. הוא הפך לתופעת רשת לפני כשש שנים, אחרי שסרטון אותו העלה לטוויטר זכה למיליוני צפיות.