בכל הארץ חדרי הכושר עדיין סגורים, אבל דווקא לעובדי ומתנדבי מד"א מותר להתאמן: חדר הכושר של מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום (מד"א) במטה הארגון בקרית אונו פעל בניגוד להנחיות משרד הבריאות, כך עולה מטענות מתנדבי הארגון שאף הציגו תמונה שהעלה אחד ממתנדבי הארגון לאינסטגרם כשהוא מתאמן בחדר הכושר. בתמונה, הוא נראה מתאמן בחדר הכושר בנוכחות מתאמנת נוספת ברקע הכיתוב "פותחים שבוע".
לאחר פניית ynet – התמונה הוסרה ולטענת גורמים המכירים את המקרה – הבוקר (ב') כבר נאסרה הכניסה לחדר הכושר.
2 צפייה בגלריה
כושר מד"א חדש
כושר מד"א חדש
התמונה שהוסרה. פותחים שבוע בחדר הכושר
"זו 'שכונה' שאין כדוגמתה, ואנשים עוד אמרו שזה לא מתאים", סיפר אחד ממתנדבי הארגון. במד"א טענו כי מדובר בחדר המשמש לעבודה משרדית, ואולם מתנדבים בארגון טענו כי מדובר בחדר כושר לכל דבר ועניין. בתוך כך, יש לציין כי על פי התוכנית האסטרטגית של משרד הבריאות, פתיחת חדרי הכושר תיעשה רק בשלב הרביעי ובכל מקרה – חדרי הכושר סגורים כעת באופן גורף.
למעשה, על פי מתווה היציאה של משרד הבריאות, חדרי הכושר אמורים לשוב לפעילות רק לאחר חידוש הפעילות בבתי המסחר, בצימרים, בבתי הכנסת ובבתי התפילה. פתיחת חדרי הכושר צפויה להיעשות במקביל לחידוש הפעילות במסעדות ובבתי הקפה.
אין זו הפעם הראשונה ששמו של הארגון עולה לכותרות לאחרונה. כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, עסקו מספר מתנדבים של הארגון בביצוע בדיקות קורונה פיראטיות והציעו אותן במחירים מופקעים. בעקבות החשיפה, עצרה המשטרה שורת חשודים מהארגון בחשד לביצוע הבדיקות הפיראטיות.
ממד"א נמסר בתגובה: "מדובר בחדר המשמש לעבודה משרדית, אריזה ואחסון של מכשור רפואי, ובו מספר מכשירי כושר המשמשים את אנשי המבנה בקרית אונו שעובדים בקפסולה. המתקנים בו מותרים לשימושם בלבד תוך הקפדה על נוכחותם של אדם אחד ועד שני אנשים לכל היותר בו זמנית בחדר".