האחיות במיון יולדות של המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים שפשפו את עיניהן כדי לוודא שהן רואות נכון: שתי אחיות, תאומות זהות, שתיהן בהיריון רביעי, הגיעו ללדת בבית החולים באותו היום.
קראו עוד:
התאומות הזהות יעל ישי (31), מתכנתת, ואביטל סגל, רואת חשבון, שתיהן תושבות גוש עציון, וכל אחת אם לשלושה ילדים - שתי בנות ובן. השתיים חלקו תאריך לידה משוער משותף. בשבוע שעבר, בלילה שבין שני לשלישי, הגיעה יעל (הבכורה, נולדה דקות ספורות לפני אביטל), ראשונה לחדר לידה במרכז הרפואי שערי צדק לאחר ירידת מים. שעות ספורות לאחר מכן ילדה את בנה הרביעי.
1 צפייה בגלריה
יעל ישי ואביטל סגל. לידה כפולה
יעל ישי ואביטל סגל. לידה כפולה
"היה כיף להיות ביחד עם התינוקות החדשים". יעל ישי ואביטל סגל במחלקת יולדות
(צילום: שערי צדק)
בשעות הצהריים החלו צירים גם אצל אביטל והיא הגיעה לחדר הלידה של שערי צדק, ושיתפה את הצוות באירוע הכפול: "האחיות המקסימות זיהו את ההתרגשות ומיד ביקשו את שמה של אחותי כדי לשריין לנו חדר משותף במחלקה. אחרי שעות ארוכות בחדר הלידה נולד בן בריא, והצוות עשה מעל ומעבר להקל על התהליך. לאחר סיום הליך הלידה דאגו להעביר אותי לחדר לצד אחותי״, סיפרה אביטל.
יעל הוסיפה: "לידה זה אירוע מיוחד ומרגש. משמח לחלוק אותו עם חברה טובה שהיא גם אחות. היה כיף להיות ביחד בחדר, עם התינוקות החדשים. בלידה הקודמת זכינו ללדת בהפרש של שישה שבועות וזו תהיה חופשת הלידה השנייה שלנו יחד״.
רינה דביר ואפרת הרלינג, מיילדות ראשיות במרכז הרפואי שערי צדק: "בחדר לידה אנחנו המיילדות במעגל בלתי פוסק של יצירת חיים ומשפחה וזהו המוטו שלנו, אז כששתי אחיות, תאומות זהות יולדות, אנו שמחות שמחה כפולה בשמחתן. רוב תינוקות העיר נולדים כאן ואנו מרגישות חלק ממשפחה אחת גדולה. הלידות עברו בשלום עם תינוקות בריאים ואנו מאחלות להן ולמשפחותיהן מזל טוב כפול והרבה בריאות, נחת ושמחה״.