בשיתוף מכון אברהמסון אני שוקלת 50 קילו פחות אחרי גמילה מסוכרים ומפחמימות ממכרות, מספרת לי קומיסיונרו (23) על התהליך שעברה: "אהבתי לאכול ג'אנק פוד, אף פעם לא הייתי ילדה רזה וזה לא הפריע לי. אהבתי וקיבלתי את עצמי והסביבה התנהגה אלי כפי שהתייחסתי אל עצמי. בגיל 19 אמי הציעה לי שניגמל יחד. ביום הגמילה הלכנו לבית קפה והזמנו אוכל עם כמות לא מבוטלת של סוכר, הרגשתי בחילה ולא הצלחתי לאכול. על אף שניסינו לאתגר את עצמנו ליד מאפיות, הריח לא עשה לי את זה והחשק לא התעורר. כבר חמש שנים שאני דבקה בתוכנית".
4 צפייה בגלריה
לי קומיסיונרו
לי קומיסיונרו
לי קומיסיונרו

5 קילו פחות כבר בשבוע הראשון - לא מרגיש שום קושי או ויתור

ליאור גרידיש, (22), מיישוב בר יוחאי, הגיע לגמילה באברהמסון לאחר שניסה דיאטות שונות, אבל אף אחת מהן לא הורידה את החשק למתוק. "אני מאוד אוהב אוכל, שנים הייתי אוכל בלי באמת לשים לב לתזונה שלי, ועם הזמן התחלתי להשמין. בסוף הגעתי למצבים שהייתי מתבייש בעצמי, ושם כבר הבנתי שאם אני לא אעשה את השינוי עכשיו, אז לא אעשה אותו בכלל. בסופו של דבר ההחלטה לבחור באברהמסון הגיעה אחרי שפגשתי שתי אחיות שאני מכיר, ושתיהן רזו בצורה מטורפת. אחרי הטיפול לא הרגשתי שום קושי, שום ויתור. אחרי שבוע ירדתי חמישה קילו ומאז המשקל רק נושר. אני 15 קילו פחות והיעד הסופי שלי הוא לרדת 35 קילו".
4 צפייה בגלריה
ליאור גרידיש
ליאור גרידיש
ליאור גרידיש

"לא מאמין שאני לא רוצה לאכול לחם"

דודו שמכה, שף במקצועו, ירד 48 ק"ג לאחר שעבר גמילה מפחמימות ממכרות וסוכר באברהמסון. "לפני הירידה במשקל, כל מי שמכיר אותי ידע, שדודו שמכה זה בן אדם גדול. הגעתי למשקל של 145 קילו ובנקודה הזאת החלטתי להירשם למכון. מיד אחרי הגמילה אשתי רחלי הציעה לי שניצל, וחציל מטוגן, ופשוט לא בא לי. בבוקר שלמחרת קמתי ואותו הדבר. יום ראשון ועדיין אין לי תיאבון. אני לא מסוגל לאכול לחם וסוכר, כי לא בא לי.
"בשבת הכרחתי את עצמי לאכול לחם, רק כדי לקיים את חובתי בברכות. כאילו מישהו עשה איזה קסם והפחית לי את התיאבון והדחף למתוק. לא הייתי מאמין שביום מן הימים לא אוכל לחם. היום קל לי לרדת במשקל ואני מזין את עצמי רק באוכל בריא, לרגע לא ויתרתי על המאכלים שאני אוהב. אוכל לא בריא פשוט לא מדבר אליי. אחותי והאחיינית שלי הגיעו לתוכנית ושתיהן הצליחו. נתנו כוח אחד לשנייה".
4 צפייה בגלריה
דודו שמכה
דודו שמכה
דודו שמכה

"בתוך 10 חודשים ירדתי 33 קילוגרמים"

"הגמילה באברהמסון שינתה לי את החיים. נעלמו לי החשקים לסוכרים ולפחמימות ממכרות וזה פשוט מדהים!", מספר ירין לרנר (23) רווק מחיפה, שהפחית במשקל 33 קילוגרמים בתוך 10 חודשים.
4 צפייה בגלריה
ירין לרנר
ירין לרנר
ירין לרנר
"הגעתי למשקל של 107 קילו, והתחלתי לסבול נורא מכאבי גב ובקושי יכולתי ללכת. לפני שנה כשפרצה מגפת הקורונה, לא הפסקתי לאכול שוקולדים, מאפים ומתוקים באמצע הלילה. הרגשתי שאני מזיק לגוף שלי. הרגשתי שמן וכאוב עם דימוי עצמי נמוך. ביום הראשון שאחרי הסגר הראשון באתי לאברהמסון, נחוש בדעתי לעשות שינוי. היום אני שוקל 74 קילו. כאבי הגב שלי נעלמו. חיי האהבה שלי מתחילים לפרוח ואני מרגיש כאילו נולדתי מחדש".
לפרטים נוספים של שיטת אברהמסון - לחצו כאן
בשיתוף מכון אברהמסון