בשיתוף מ.ד.ס פארם ואינפומד
חרדה היא חלק טבעי מהחיים המודרניים וכולנו מוצפים בה מפעם לפעם. עם זאת, התקפי חרדה ופחד המופיעים בתדירות גבוהה ומאופיינים בדאגה מוגזמת או מתח בנוגע להיבטים שונים בחיים, עלולים לשבש את השגרה, להשפיע על מערכות היחסים, על תחושת הבטחון העצמי ואפילו על היכולת להשלים משימות יומיומיות בעבודה או בלימודים.
ישנן מגוון דרכים לטיפול בחרדה, בהן טיפול בשיחות, טיפול קוגניטיבי התנהגותי וכן גם טיפול תרופתי. לצד חלופות אלה, קיימים גם טיפולים טבעיים בחרדה המסייעים בהשגת הקלה משמעותית בזמן התקף חרדה ומשמשים גם כטיפול מונע התורם להפחתת תדירות התקפי החרדה ומיתון עוצמתם.
צפו בהסבר


טיפולים טבעיים בחרדה: שתי חלופות שכדאי להכיר

קלמיגו – Calmigo
קלמיגו הוא מכשיר ביופידבק חכם המסייע להקלה בזמן התקף חרדה ומיתון של מתח ולחץ נפשי בשגרה באמצעות תרגילי נשימות.
הטכנולוגיה החכמה "לומדת" את דפוסי הנשימה של כל מטופל/ת ומספקת משוב באמצעות אורות ורטט.
הטיפול מסייע לרגיעה ומיתון התסמינים בזמן התקף החרדה ואם מתבצע תרגול יומיומי, הוא עשוי לתרום גם להפחתת תכיפות ההתקפים ועוצמתם, לקידום שינה טובה יותר ולשיפור את מצב הרוח.
תוסף תזונה ספרונל
ספרונל הוא תוסף תזונה טבעי המוגן בפטנט ומכיל ריכוז גבוה של צמח הזעפרן. התוסף תורם להפחתת עוצמת ותדירות התקפי החרדה, להפחתת סטרס, לשיפור איכות השינה ולהעלאת מצב הרוח.
הכמוסות מכילות ריכוז גבוה וחזק פי שלוש של החומר הפעיל ופועלות בטכנולוגיה של שחרור מושהה- דבר המקנה לחומר הפעיל השפעה לאורך זמן.
למרות ששתי החלופות יעילות בפני עצמן, עדויות של מטופלים/ות רבים/ות הראו כי שילוב בין שימוש במכשיר הקלמיגו לבין נטילת התוסף ספרונל עשוי לתרום גם לטיפול בהתקפי חרדה קשים, להפחתתה משמעותית של המתח ולשיפור באיכות החיים.
בשיתוף מ.ד.ס פארם ואינפומד