בשיתוף מכון אברהמסון

"ירדתי 13 קילוגרמים ללא מאמץ"

"כל חיי נלחמתי במשקל, למרות שנראיתי יחסית טוב גם עם המשקל העודף, הציק לי שאני שוקלת 85-88 ק"ג. עשיתי המון סוגים של דיאטות, אבל שום דבר לא באמת עזר לי להימנע ממה שהכי אהבתי לאכול. המאפים תמיד שברו אותי. לא יכולתי להתאפק כשראיתי לחמניות טריות, פיתות ופיצות". מספרת רדמילה זלטקין (43), שיננית, נשואה ואם לשניים מחיפה.
"לפני שבעה חודשים מטופלת שלי סיפרה לי על הגמילה שעברה באברהמסון ועל כמה שהיא מרוצה. קבעתי גמילהu' התהליך כל כך קל לי. אני לא מתאמצת בכלל ולא מוותרת על שום דבר, לא נמנעת מאוכל שאהבתי לאכול גם לפני כן, ובכל זאת ירדתי 13 קילוגרמים".
3 צפייה בגלריה
רדמילה
רדמילה
רדמילה זלטקין

"מישהו כיבה את המתג של המתוקים במוח"

"לאברהמסון הגענו לאחר שהתייאשנו מדיאטות. שנינו רצינו לרדת במשקל אבל לא הצלחנו. ניסינו סדנת דיאטה, אבל ברגע שעזבנו, לא החזקנו מעמד. ניסינו גם דיאטות שונות לבד ופעילות גופנית, אבל המשקל לא זז. הניסיונות וחוסר ההצלחה הובילו את שנינו לחוסר התמדה", מספרים הזוג ארנון ויפה האפטמן, נשואים והורים לארבעה ילדים מרחובות.
"הגעתי למשקל שיא של 120 קילוגרמים. הבגדים כבר לא עלו עליי והכל לחץ. לפני כמה שנים היה לי אירוע לבבי בזמן שחייה ועברתי צנתור. רק אז הבנתי שאני חייב לעשות משהו עם עצמי ולערוך שינוי תזונתי. בדיאטות שעשיתי הצלחתי לרדת יפה במשקל, אבל כמו אקורדיון עליתי במשקל בגלל שהתפתיתי לחטיפים מלוחים ומתוקים", מספר ארנון.
אחרי הגמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות הרגשתי כאילו מישהו כיבה את המתג של המתוקים במוח. היום אני שוקל 85 קילוגרמים ואני יותר עירני ומרגיש הרבה יותר טוב. יש לי חבר בעבודה שאשתו עברה ניתוח קיצור קיבה, והוא אמר שאם היה יודע שבאמצעות אברהמסון אפשר לרדת במשקל ככה, הוא היה מעודד אותה שלא להתנתח".
"לפני חמישה חודשים ארנון הציע שנתנסה בגמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון. היו לי חששות נורא גדולים. אני טבעונית ומשמעות הדבר עבורי היא הגבלה נוספת במגוון המזונות שאני יכולה לאכול. פחדתי שיהיה לי קשה מדי. אחרי הגמילה באברהמסון, גיליתי תהליך כל כך קל ונכון, ואני מצטערת שלא עשינו אותו קודם". משתפת יפה, "הגעתי לאברהמסון במשקל 92 קילוגרמים והיום תוך זמן כל כך קצר עם חוסר מאמץ, ירדתי ל-77 קילוגרמים".
3 צפייה בגלריה
יפה וארנון
יפה וארנון
יפה וארנון האפטמן

ירדתי 34 קילוגרמים בתוך פחות משמונה חודשים"

"אני גבוהה יחסית, נראיתי מלאה אבל בעצם סבלתי מהשמנת יתר חולנית עם BMI 39. בעבר עשיתי דיאטות, ואפילו הצלחתי לרדת במשקל, אבל לא הצלחתי לשמור עליו", מספרת עינת כרמלי, 36, פיזיותרפיסטית רווקה, מפתח תקוה ששקלה בנובמבר האחרון 112 קילוגרמים. "אחרי הגמילה טעמתי קפה ללא סוכר והופתעתי לגלות שטעים לי. זה היה הרגע שהבנתי שמשהו באמת השתנה בצורת החשיבה שלי בזכות הגמילה באברהמסון.
"כשהתחלתי לראות שינוי חיצוני קיבלתי מוטיבציה להתעמל. אחרי שהפחתתי 34 קילוגרמים פשוט כיף לי. אתמול פגשתי מישהו שלא ראיתי חצי שנה, והוא היה המום מהשינוי. התגובות מדהימות ונותנות לי מוטיבציה נוספת להמשיך בתהליך".
3 צפייה בגלריה
עינת
עינת
עינת כרמלי
לפרטים נוספים על שיטת אברהמסון - לחצו כאן

בשיתוף מכון אברהמסון
פורסם לראשונה: 10:48, 19.07.21