בשיתוף מכון אברהמסון
3 צפייה בגלריה
רונן
רונן
רונן ברזילי. "את התוצאות ראיתי מהר מאוד מבלי להשקיע מאמץ גדול"
"5 חודשים אחרי הגמילה והגעתי למשקל של 88 ק"ג"
"ניסיתי להפחית במשקל לבד ועשיתי המון ספורט, אבל כל דיאטה שניסיתי התפוגגה די מהר. הרסן היה משתחרר באירועים, בילויים, חגים ונסיעות לחו"ל והייתי חוזר לאותה נקודה", מספר רונן ברזילי (54) נשוי ואב לשניים, מהנדס ומנהל פרויקטים למגורים, מגבעת עדה, ששקל 103 קילוגרמים.
"לפני חצי שנה פגשתי חבר שנגמל מסוכר ופחמימות ממכרות באברהמסון ומאוד המליץ. התלבטתי מאוד, בעיקר בגלל שפחדתי שלא אוכל לאכול דברים שאני אוהב. אחרי יום עבודה מאומץ המתוקים היו עבורי סוג של נחמה, ולא נרגעתי עד שהשוקולדים והחטיפים חוסלו בבית".
"אחרי הטיפול, המבחן הראשון היה במסיבת יום הולדת של חבר. אם הייתי מתנהג כבעבר סביר להניח שהייתי אוכל הכל מהכל. אבל בזכות הגמילה עברתי את המבחן בהצלחה: אכלתי בשרים וסלטים, ולא נגעתי בעוגה או בתוספות".
"את התוצאות ראיתי מהר מאוד מבלי להשקיע מאמץ גדול. היום, חמישה חודשים בלבד אחרי הגמילה אני שוקל 88 קילוגרמים".
3 צפייה בגלריה
אורן בן עמי
אורן בן עמי
אורן בן עמי. "היום האוכל לא מעניין אותי"
"מאז הטיפול ירד השאלטר ואין לי חשק למתוק ומאפים"
"ניסיתי לשמור על התזונה, אבל כל ניסיון החזיק מעמד בין שבוע לחודש. לאברהמסון הגעתי אחרי שראיתי פרסומות. בהתחלה היססתי, אפילו התקשרתי כמה פעמים לתאם תור וביטלתי. באחת הפעמים אמרתי לעצמי שאני חייב לתת הזדמנות".
מספר אורן בן עמי (46), נשוי ואב לשלוש בנות, בעל חנות "מרכז המחשב והדיו" בהרצליה, מחולון.
"אחרי הגמילה באברהמסון, הגעתי הביתה. הבנות שלי אכלו גלידות וגיליתי שאין לי חשק. מאז אותו יום ירד השאלטר, וזה ממש לא גימיק. אין לי יותר חשק לא לבורקסים, לא למתוק, גם לא לפיצות או לפסטות. ממש לא מפריע לי שאני לא אוכל מאפים, או מאכלים עתירי סוכר. אני גם לא מחפש תחליפים, כי ברגע שהסוכרים ירדו מהתפריט שלי, ירד גם התיאבון מאוד".
תוך חודש ירדתי 10 קילוגרמים ללא כל מאמץ והיום אני שוקל 87 קילוגרמים. פעם הייתי מתעסק במה שאוכל במהלך היום, והיום זה בכלל מעניין אותי. אני מרגיש קליל ולא עייף. החלפתי את כל הבגדים שלי ובחגורה הורדתי 4 חורים ועוד מעט אגיע לחור החמישי".
3 צפייה בגלריה
דאיה אלול
דאיה אלול
דאיה אלול. "הגמילה שחררה אותי מהחשקים"
"הגמילה החזירה לי את השליטה בחיים"
"אין דיאטה שלא ניסיתי, רופאת הנשים שלי, שהיא גם חברה טובה, המליצה על אברהמסון. כשיצאתי מהטיפול לא האמנתי, אבל זה הוקוס פוקוס. שבועיים אחרי הגמילה התחלתי לישון טוב, הדחף למתוק, חמוץ ומלוח פחת באופן משמעותי. הגמילה החזירה לי את השליטה, ושחררה אותי מההתמודדות עם חשקים, מבוקר עד לילה", מספרת דאיה אלול (48) מראש הנקרה, אם לשלושה ומזכירת מנכ"ל.
פתאום הבגדים עולים עלי וכיף לקנות אותם. אני מקבלת ליווי מדהים מאברהמסון, והשירות ברמה גבוהה. חברות נוספות שלי הגיעו לטובת הרזיה, וכולן בלי יוצא מן הכלל ירדו במשקל ומרוצות".
לפרטים על שיטת אברהמסון - לחצו כאן
בשיתוף מכון אברהמסון