בשיתוף מכון אברהמסון
4 צפייה בגלריה
 שיראל
 שיראל
שיראל אבן זהב
שיראל אבן זהב (27), נשואה ואם לשניים, מספרת על הדרך שלה: "שנים הייתי מכורה, במלוא מובן המילה. פחמימות היו החולשה הכי גדולה שלי, ניסיתי כמה וכמה סוגים שונים של תוכניות הרזיה אבל כולן שימשו כפלסטר, לא באמת עזרו ופתרו את הבעיה.
"ברגע ששמעתי על אברהמסון הבנתי שהם יפתרו לי את הבעיה ומיד קבעתי טיפול. אחרי הטיפול חזרתי הביתה לילדים, היו מונחים על השולחן צ'יפס ולחמניות, אבל הראש שלי לבד אמר לי, 'לא, לא בא לי'. כמה ימים אחר כך התחלתי להבין שזה פשוט לא בשבילי, וכשהמשפחה הבינה שאני משנה את התזונה שלי, הם נערכו עבורי".
היא מוסיפה ואומרת: "ממש אחרי התוכנית שמו לב לשינוי הניכר בי. בעלי אומר שקיבל אישה חדשה, והכי חשוב שאני הולכת גאה וזקופה. אם פעם הייתי מתביישת ללבוש ביקיני היום אני בהרגשה מדהימה. טוב לי עם עצמי ובגלל שכל כך טוב כבר שלחתי לאברהמסון חמישה לקוחות חדשים".

"בתוך 4.5 חודשים ירדתי 36 קילו"

"לאברהמסון הגעתי במשקל 92 קילוגרמים, עשיתי הרבה דיאטות ללא הצלחה וכבר לא האמנתי בשיטות לירידה במשקל. הגעתי לשם כמוצא אחרון. אחרי טיפול הגמילה האישי יצאתי ולא הרגשתי שמשהו השתנה, אבל אחרי הטיפול הסתכלתי על המתוקים שהיו בבית ולא התחשק לי לגעת בהם, עברתי ליד מאפייה ונגעלתי. בתוך 4.5 חודשים ירדתי 36 קילוגרמים", מספרת נטלי חזן (37) מחיפה
"במהלך השנים היו עליות וירידות, אבל אני יודעת לקום ולא ממשיכה ליפול. מקפידה על 5-6 ארוחות קבועות ביום ובזכות התהליך שלי המודעות לתזונה נכונה בבית שלי עלתה מאוד ובנוסף, לפני חמישה חודשים רשמתי את דודה שלי שחולה בסוכרת לגמילה. היא עברה טיפול גמילה, ירדה 20 קילו ונראית מדהים. אני הגעתי למשקל של 56 ואני מאושרת".
4 צפייה בגלריה
יפה סימן טוב שטרן
יפה סימן טוב שטרן
יפה סימן טוב שטרן

"כבר אין לי חשק למתוק"

"הגעתי לאברהמסון חמש שנים אחרי שעברתי שם גמילה מעישון. תמיד הייתי שמנמנה, אבל זה לא הפריע לי עד שיום אחד הלכתי לרופא בעקבות חתך ברגל ושלחו אותי לבדיקות דם. כל המדדים היו גבוליים", מספרת יפה סימן טוב שטרן, 48, טבחית במקצועה, בזוגיות ואם לילד בן 3 מתל אביב.
היא מספרת: "צאתי מטיפול הגמילה ולא הרגשתי כלום, אבל שמונה חודשים אחרי, אני שוקלת 16 קילוגרמים פחות ולא עשיתי ספורט בכלל. אני אנרגטית, קלילה, אוכלת ושותה מסודר. אני יכולה להגיד שהשתנו לי החיים, בלי להתאמץ, בלי לסבל ובלי להרגיש שאני מקפחת את עצמי".
4 צפייה בגלריה
איתן פרכטמן
איתן פרכטמן
איתן פרכטמן

"אחרי שירדתי 20 קילו, אשתי העירה אותי לילה אחד בלחץ כי לא שמעה אותי נוחר"

איתן פרכטמן (54), נשוי ואב לשניים, משתף אותנו בסיפור ההצלחה שלו: "מאז שהכרתי את עצמי הייתי שמן, אני אוהב אוכל ואוהב לבשל, לאברהמסון הגעתי כמכור לפחמימות במשקל של 144 קילו, סבלתי מלחץ דם, סוכרת ודום נשימה, והייתי אחרי אין ספור ניסיונות וניתוחים.
"יום אחד אכלתי ארוחת בוקר גדולה מאוד, ואז עוד התחשק לי קרואסון. דקה אחרי שעברה בי התחושה הזו קפצה לי פרסומת של אברהמסון במחשב. הגעתי מאוד סקפטי, אבל הבנתי שרק באברהמסון יטפלו בבעיה האמיתית".
הוא מסכם: "כבר אחרי הטיפול לא הרגשתי שום קושי, מלבד כאב ראש שליווה אותי ממש כמו בתחושה של גמילה אמיתית. כמה ימים אחר כך אירחנו את כל המשפחה שלי לארוחה גדולה, אני בישלתי הכול ובישלתי גם מאכלים שמחוץ לתזונה שלי, לא הרגשתי שום תחושת פיתוי ולא הרגשתי שאני מפסיד. תוך שלושה שבועות ירדתי 11! קילו, היום אני 26 קילו פחות, כל הבעיות הרפואיות שהיו לי נעלמו, עד כדי כך שאשתי העירה אותי לילה אחד בלחץ כי לא שמעה אותי נוחר".
לפרטים נוספים על שיטת אברהמסון - לחצו כאן

בשיתוף מכון אברהמסון