בשיתוף מכון אברהמסון
"בתקופת הקורונה בעלי החליט להפוך לשף. הוא לא הפסיק לבשל ולאפות", מספרת מירי דהרי, (29), נשואה ואם לשניים, מראש העין. "תמיד הייתי רזה. התחלתי להשמין לאחר שהריתי שני הריונות רצופים: בהיריון הראשון עליתי ל-105 קילוגרמים. בהריון השני הגעתי לשיא של 115 קילוגרמים, ניסיתי דיאטות שונות באופן עצמאי ללא הצלחה משמעותית. את השינוי של החיים שלי עשיתי לפני שמונה חודשים. שקלתי 95 קילוגרמים ובעלי, שגם השמין, הציע שנלך לגמילה באברהמסון ובזמן שהתלבטתי הוא כבר קבע תור לטיפול באברהמסון, ותוך זמן קצר ירד 5 קילוגרמים".
4 צפייה בגלריה
מירי דהרי
מירי דהרי
מירי דהרי
"כשהגעתי לטיפול באברהמסון, השארתי שוקולד ברכב. רציתי לבחון את הקסם שעליו דיבר בעלי. גיליתי שהוא צדק. בתוך חודשיים נשרו ממני 12.5 קילוגרמים, וסך הכל ירדתי 20 קילוגרמים ואני מרגישה מהמם. בזכות המכון גיליתי שהקלישאה 'זה לא דיאטה - זה אורח חיים', נכונה. היום אני יודעת ליהנות מהאוכל. הירידה במשקל שינתה את איכות החיים שלי מקצה לקצה".
4 צפייה בגלריה
רחל שפיגלמן
רחל שפיגלמן
רחל שפיגלמן

"17 קילו פחות ולא מוותרת על מתוקים"

רחל שפיגלמן (63), נשואה ואם לארבעה וסבתא מיישוב נווה צוף החליטה לעשות שינוי בחייה ולשים את הבריאות במקום הראשון. "עברתי גמילה עישון עם אברהמסון בגלל שגיסתי חלתה בסרטן, רציתי לטפל בה אבל בגלל העישון לא יכולתי, הגעתי לשם ונגמלתי בקלות.
"אחרי שנים התחלתי עבודה חדשה וכל הזמן היו מונחים על השולחן מתוקים, עם הזמן ואחרי הקורונה עליתי במשקל. הבנתי שרק באברהמסון יורידו לי את החשק ובאמת ככה היה. חזרתי למשרד אחרי הטיפול וזה עבד. היום אני 17 קילו פחות, סבלתי מאסתמה ומצבי הרבה יותר טוב, ואני מרגישה שלמה עם עצמי".

"14 קילו פחות, אפילו הרופאה מחמיאה לי"

"אובחנתי כחולה בסרטן לימפומה, ולפני שנה האונקולוגית שלי אמרה שהמשקל שלי, שעמד על 103 קילו, גורם לי נזק. לקחתי את דבריה ברצינות. קראתי סיפורים על אנשים שהצליחו להיגמל מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון וזה דרבן אותי לנסות", מספר אבי ברקת (69), נשוי, אב לארבעה וסב, ממושב תלמי אלעזר.
"עבורי האמירה הבומבסטית 'החיים לפני אברהמסון והחיים אחרי אברהמסון' היא לא קלישאה. את טיפול הגמילה באברהמסון עשיתי לפני 11 חודשים. ירדתי 14 קילוגרמים, והיום הסרטן בנסיגה. מהרופאה אני מקבל מחמאות בלי סוף. היא מספרת שהתוצאות נהדרות ואני רק מתחזק בדרך שבחרתי בה. מלבד הבריאות, התחלתי לעסוק בספורט, שיניתי את כל המלתחה שלי ותרמתי את הישנה לנזקקים. אני קם בבוקר, מסתכל במראה ונהנה מעצמי".
4 צפייה בגלריה
מרים חכמון
מרים חכמון
מרים חכמון

"הייתי מכורה למתוק והיום אני 14 קילו פחות"

"הייתי מכורה למתוק וללחם. נרדמתי עם מתוק, קמתי עם מתוק ואפילו התעוררתי באמצע הלילה כדי לאכול שוקולד. וככה כל החיים, ללא אוכל מזין באמת", מספרת מרים חכמון (56), נשואה ואם לשלושה, מאשדוד.
"לפני שמונה חודשים דפדפתי בפייסבוק וראיתי מודעה של מכון אברהמסון על התמכרות לסוכר. החלטתי לתאם פגישה. חודש אחרי כבר התחלתי לרזות והיום אני 13 קילוגרמים פחות. אני אוכלת מגוון ולא רעבה לרגע. מרזה, נראית מהמם, יכולה ללבוש מה שבא לי ומרגישה הרבה יותר טוב. בנוסף, לפני התהליך בדיקות הדם שלי הראו שיש לי כולסטרול גבוה והיום הוא מאוזן. התהליך הזה שינה לי את החיים לגמרי. גם כל שאר בני הבית נהנים מהתהליך עם פחות סוכר ופחות קמח".
לעוד פרטים של שיטת אברהמסון - לחצו כאן

בשיתוף מכון אברהמסון