ימים לא פשוטים עוברים עלינו. לדברי גורמי הביטחון, המציאות הזו עלולה להימשך עוד זמן מה. למרות זאת, אין זה אומר כי עלינו להפסיק להיות פעילים. ייתכן בהחלט שיהיה עלינו להפחית יציאות שאינן חיוניות, אך עלינו לעשות ככל שביכולתנו בכדי לשמר את הכושר, החיוניות והאנרגיות.
אימונים נוספים:
אספנו עבורכם מספר תנועות גופניות, קצביות וממריצות שניתן לבצע אפילו בחלל קטן, כאלה שמרכיב הכושר הדומיננטי בהן הוא סיבולת הלב-ריאה. ביצוע התנועות יכול לעזור להמריץ, להניע את הגוף ולהרים את האנרגיות, במיוחד בשעות שבהן אנחנו הכי זקוקים לכך.
1 צפייה בגלריה
אימון לממ"ד
אימון לממ"ד
מספיק גם לחדר קטן. אימון לממ"ד
מרבית התנועות בסרטון פשוטות לביצוע וניתן לבצען למשך מספר שניות מעטות ועד לדקות, בהתאם ליכולת הגופנית ולרמת הכושר אליה אתם מורגלים. ישנן כאלו המפעילות יותר את פלג הגוף התחתון בעוד שאחרות את פלג הגוף העליון, אחרות מערבות דילוגים והשאר נייחות במידה מסוימת, כך שכמעט כל אחד ואחת יוכלו למצוא לפחות תנועה מתאימה אחת או יותר.
ניתן לתרגל לפי משך זמן, אך ניתן גם לספור תנועות (למשל, עשרה סיבובי ידיים). כמו כן, בתנועות המבוצעות באופן חד צדי יש לתרגל גם את הצד השני.
זיכרו, לפני שינוי או התחלה של פעילות גופנית מוטב לוודא כי אין מניעה רפואית. בכל מקרה של חולשה או כאב יש לעצור ולהתייעץ עם גורם מוסמך.

הכותב הוא מאמן כושר אישי ומדריך ספורט מוסמך מכון וינגייט