מיכל חורב, מחנכת כיתה ג' מיבנה, רגילה לפגוש את מינה לבון, אימו של אור תלמיד כיתתה, באספות ובימי ההורים בבית הספר. בשבוע שעבר השתיים אכן נפגשו – אך במקום ביום ההורים, במקום קצת פחות שגרתי – בחדר הלידה במרכז הרפואי קפלן.
עוד סיפורי לידה מרגשים:
מינה לבון, מיילדת בקפלן מזה שש שנים, הייתה במשמרת בדיוק כשמיכל הגיעה למחלקה יחד עם ארז בעלה, לאחר ירידת מים. חורב מספרת: "בהתחלה זו נראתה לי סיטואציה קצת מוזרה - שאימא של תלמיד שלי תיילד אותי, אבל השתחררנו מזה ממש מהר. תוך כדי הלידה לא היה שום ריחוק או פורמליות בינינו, לא הרגשתי אפילו טיפה של אי נוחות. מינה הייתה שם בשבילי כל הזמן, ליטפה והרגיעה. ידעתי שאני בידיים טובות".
1 צפייה בגלריה
 יילדה את המחנכת של הבן שלה. מיכל חורב ומינה לבון עם התינוקת סתיו
 יילדה את המחנכת של הבן שלה. מיכל חורב ומינה לבון עם התינוקת סתיו
יילדה את המחנכת של הבן שלה. מיכל חורב ומינה לבון בחדר הלידה עם התינוקת סתיו
(צילום: מרכז רפואי קפלן)
על הריונה גילתה מיכל ביום האחרון בשבעה על אביה: "יש לנו שלושה ילדים, לא תכננו עוד. כשגיליתי, הרגשתי שאבא שלי, יוסף, שלח לי מתנה. וגם הרגשתי אותו נוכח בזמן הלידה. קראנו לילדה סתיו כי רציתי משהו עם אותן האותיות. מינה היא גם הראשונה ששמעה את השם".
ומה מספרת המיילדת? "זו הייתה לידה מרגשת ועוצמתית. לפעמים חשבתי שמיכל בוכה מכאב, אבל היא הייתה גיבורה, והסבירה שהיא בוכה מהתרגשות, שהיא מרגישה את אבא שלה איתנו. היה לי לכבוד ליילד אותה אחרי כל הטוב שהיא עשתה לבן שלי בשנים שבהן היא מחנכת שלו. היא כמו אמא שנייה של הילדים בכיתה, אני מרגישה שזכיתי".