בשיתוף מכון אברהמסון

איך ניסית לרדת במשקל לפני שהגעת לאברהמסון ואיך זה הלך?

היום הצלחתי, אבל כמות הכישלונות הייתה גבוהה וזה היה קשה כי לרדת במשקל היה עבורי קריעת ים סוף. פעם אחר פעם התחלתי דיאטה ביום ראשון ונשברתי בשישי. כל סופ"ש הייתי קונה שתי חלות בבוקר ומגיע עם חלה אחת הביתה.

מה החוויה אחרי הטיפול והימים שלאחר מכן?

בטיפול הראשון זה היה הזוי, אני מתחום הרפואה ולא האמנתי, אבל אשתי לשעבר אמרה לי לתת לזה סיכוי.

הבנתי שקרה משהו ברגע שנכנסתי הביתה באותו היום של הטיפול.

הבנות שלי הכינו פיצה והריח עשה לי בחילה, לא יכולתי לגעת. ביום שישי בחנתי את זה שוב וקניתי שתי חלות, פעם ראשונה שהן שרדו עד מוצ"ש, אין לי מושג איך זה קרה, אבל הייתי אדיש לגמרי, בלי להלחם, החלה הייתה כמו מים בשבילי. בחצי שנה הראשונה ירדתי כ-15 ק"ג. בכל הזמן הזה נכנסתי למאפייה או למכולת בלי כל חשק לבורקס, לחמניות ומתוקים.
1 צפייה בגלריה
יאיר 1
יאיר 1
יאיר אלגרנטי. "אני מסתכל היום על תמונות של לפני ואחרי ולא מאמין"

איך נושא המשקל השפיע על אורח החיים – ממה היית מוצא/ת את עצמך נמנע או דוחה?

זה השפיע עליי בכל התחומים, את הנעליים לא יכולתי לשרוך. נמנעתי מללכת לים ואם כבר הלכתי, לא הורדתי חולצה. לא אהבתי לקנות בגדים ולא הייתי מסוגל לעשות שום דבר עם הילדים. ידעתי שאני שמן, אבל לא הודיתי שזה מבאס, אמרתי שאני שלם עם עצמי. בתוך תוכי הייתי מתוסכל, אבל לא יכולתי להתמודד עם החשקים. אני מסתכל היום על תמונות של לפני ואחרי ולא מבין מה זה הדבר הזה.

האם יש שינויים בריאותיים מאז הירידה במשקל?

לפני הטיפול לא העזתי ללכת לרופאה לעשות בדיקות דם כי ידעתי שהמצב שלי חמור. ברמת הסוכר שלי הייתה גבוהה מאוד,לחץ הדם היה 140/180, רק זה יכול היה לגרום לי לשבץ מוחי. היום כל הבדיקות שלי תקינות. אני במדדים שרק אפשר לקנא בהם, המערכת חיסונית שלי פעילה הרבה יותר טוב ואני כבר לא חולה בקרוהן, רק זה זו מתנה בפני עצמה.

איך הייתה ההרגשה לאורך היום מבחינת תזונה ואנרגיה?

הסוללה הייתה נגמרת לי ב-13, הייתי חסר כוח, אוכל כל הזמן מכל הבא ליד, היום זה ההיפך אני לא מצליח לישון, אני כל הזמן בפעולה.

משפט לסיכום?

קיבלתי את החיים במתנה. אני בן אדם אחר לגמרי עם אנרגיות מטורפות, ההספקים שלי כפולים מבעבר והחלפתי את המלתחה שלי בשלמותה כבר שלוש פעמים. חיי השתנו מקצה לקצה.
לפרטים על מכון אברהמסון - לחצו כאן