משטרת גרמניה עצרה אדם שהתחסן 87 פעמים נגד קורונה: האיש נהג לתלוש את תעודת המתחסן מפנקס החיסונים, למכור אותו, ולהמשיך להתחסן כדי להגדיל את רווחיו באופן פלילי. הוא נתפס על ידי המשטרה בעיר דרזדן לאחר שצעיר זיהה אותו ודיווח עליו לרשויות. על התקרית דיווח העיתון Freie Presse.
1 צפייה בגלריה
מתן חיסון קורונה
מתן חיסון קורונה
דיווח על התחסנות 87 פעמים
(צילום: קובי קואנקס)
לפי הדיווח, האדם בן ה-61 ביקר במספר מוקדי חיסונים במדינות סקסוניה וסקסוניה-אנהלט במזרח גרמניה. על פי החשד, הוא קיבל שלוש מנות חיסון ביום במרכזים השונים, כך שבמדינת סקסוניה לבדה קיבל 87 מנות חיסון נגד קורונה.
כאמור, עובד במרכז החיסונים בעיר דרזדן זיהה אותו, כשנכנס לקבל חיסון נוסף באילנברג. הוא דיווח למשטרה שהגיעה למקום ועצרה את החשוד.
קראו עוד:
ארגון הצלב האדום הגרמני הגיש תלונה נגד אותו אדם בחשד שמכר אישורי התחסנות. לא ברור בשלב זה כמה פעמים הוא באמת התחסן, אך העיתון המקומי מפרסם כי במשטרה מעריכים שמדובר במעל 87 מנות חיסון.
ואיך הוא הצליח להערים על האחיות והפראמדיקים המחסנים? בכל פעם כשהגיע לקבל חיסון, הביא עמו פנקס חיסונים ריק על שמו. לאחר כל חיסון הוא נהג לתלוש את הדפים עליהם פרטי החיסון שקיבל, ואותם מכר למתנגדי חיסונים שביקשו להשיג תו ירוק מבלי להתחסן. הוא הזמין את התורים תחת שמו, אך לא הציג כרטיס ביטוח רפואי, כך שכנראה לא היה תיעוד מסודר של קבלת החיסונים.
נגיף קורונה אינפו
מדובר באירוע מסוכן ביותר: במחקר שערכה פייזר נרשמו אירועים ספורדיים בהם אנשים קיבלו מנה גדולה מדי של חיסון, עד פי 6 מהמותר, ולא נרשמו אירועים חריגים. אלא שחיסונים מרובים מדי עלולים לעורר תהליכים דלקתיים בגוף דמויי מחלה קשה, המובילים ל"סערת ציטוקינים".
הגוף שנתקל בכמות עצומה של מרכיבים "דמויי" נגיף הקורונה, סבור שמדובר במתקפה אמיתית ומפעיל ביתר שאת את מערכת החיסון. תוך זמן קצר מתרחש גיוס של "כלי המלחמה" של מערכת החיסון הכוללים מתווכים כימיים בשם ציטוקינים ה"מזעיקים" מרכיבים נוספים הפותחים ב"מלחמה" של ממש בתוך הגוף.
התוצאות של סערת ציטוקינים כזו עלולה להסתיים בהופעת קרישי דם, חסימות כלי דם, תגובות אלרגיה חמורות המובילות לנפילת לחץ דם ודום לב ואפילו למוות.