כל המשפחה תורמת: שירי דורות מתל אביב תרמה אתמול (ג') כליה בבית החולים שיבא, דרך המרכז הלאומי להשתלות, רגע אחרי שהשתחררה מחודש מילואים.
שירי היא כבר השלישית במשפחתה שתרמה כליה, ארבע שנים אחרי בעלה יוסי, שתרם גם הוא כליה במסגרת תוכנית ההצלבות הארצית. ושנה וחצי אחרי אחיה, שמגויס כעת למילואים, שתרם גם הוא כליה. היא הייתה אמורה לתרום כבר לפני פרוץ המלחמה, אך המועד נדחה כדי שתוכל לסיים את שירות המילואים שלה.
1 צפייה בגלריה
שירי דורות השתלת איברים
שירי דורות השתלת איברים
שירי דורות . תרומה אלטרואיסטית של כליה
  • עוד לא חתמתם על כרטיס אדי? חבל לחכות - לחצו כאן
ד"ר תמר אשכנזי מנהלת המרכז הלאומי להשתלות, אמרה לאחר התרומה: "ליוויתי לפני ארבע שנים את יוסי, בעלה של שירי, שהגיע לתרום כליה במסגרת תוכנית ההצלבות דרך המרכז הלאומי להשתלות, בה נמצאים זוגות, רובם בני משפחה, שלא נמצאה ביניהם התאמה. שירי ריגשה אותי כאשר פנתה אליי לפני כשנה על מנת להתחיל בתהליך לקראת תרומת כליה בתוכנית ההצלבות.
"ביחד עם בעלה ואחיה של שירי, אנחנו פוגשים משפחה מיוחדת באצילותה שתורמת למדינה, גם כתורמי כליה וגם כעת בזמן המלחמה, כאשר כולם מגויסים, כל אחד בתחומו. משפחה מעוררת השראה".
קראו עוד:
פרופ׳ איתן מור, מנהל המרכז להשתלות כליה במרכז הרפואי שיבא, סיפר: "שירי הגיעה למרכז השתלות כליה בשיבא דרך המרכז הלאומי להשתלות בפברואר 2023, כדי לתרום כליה לאדם שהיא לא מכירה. במיוחד בתקופה זו, ההתגייסות והסולידריות של שירי במטרה להציל חיים, תוך כדי שירות מילואים, מרגשת אותנו ונותנת לנו תקווה. בזכות שירי שהגיעה דרך תוכנית ההצלבות, חייהם של שלושה אנשים יתחילו מחדש".