צעד דיגיטלי לחיים בריאים ופעילים יותר: כחלק מהמודעות ההולכת וגוברת בעולם לעידוד אורח חיים בריא, השיקה לאומית שירותי בריאות את אפליקציית הכושר "לאומית FIT" לחברי הקופה.
בשנים האחרונות חלו שינויים באופן שבו אנו רגילים לצרוך בריאות. האפליקציה החדשה היא נדבך נוסף לשינוי הגדול המתקיים בתפישה, כאשר במקום לשלם כסף על אימוני כושר, למבוטחי הקופה כעת ניתנת אפשרות לקבל תמריצים כלכליים, פסיכולוגיים וחברתיים על ניהול אורח חיים בריא - וזאת מתוך מטרה להניע יותר ויותר אנשים לשפר את איכות חייהם, לגייס מוטיבציה, ולהתמיד בפעילות גופנית כמה שיותר.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית כושר לאומית FIT
אפליקציית כושר לאומית FIT
מסך התצוגה של אפליקציית לאומית FIT
(יח"צ)
האפליקציה תספק, לראשונה בישראל, ניתוח של אימוני כושר באמצעות בינה מלאכותית, שיאפשר למשתמשים לבצע אימון אפקטיבי מול מצלמה ולקבל משוב על איכות הביצוע, וזאת על ידי חיווי לביצוע הפעילות בצורה תקינה בזמן אמת. האפליקציה אף תתגמל את המשתמשים על ידי ביצוע נכון על ידי צבירת מטבעות דיגיטליים, אשר אותם יהיה ניתן להמיר להטבות שונות הקשורות לעולם הבריאות.
האפליקציה מיועדת ללקוחות לאומית זהב, בגיל 14 ומעלה, מותאמת למגזר החרדי ולחברה הערבית, והיא כבר זמינה למשתמשים בחנויות האפליקציות. לאחר תהליך רישום ומילוי פרטים קצר, יוגדרו למשתמש יעדים אישיים המשתנים על פי נתוני ביצוע, גיל ומגדר. בנוסף לביצוע נכון ואיכותי של אימונים שונים, ניתן יהיה לצבור מטבעות דיגיטליים נוספים עבור עמידה ביעד צעדים יומי, ביצוע הליכות או ריצות, וקריאת מאמרים שונים בתחום הבריאות והכושר.
האפליקציה אף מעודדת פעילות חברתית ומאפשרת להזמין חברים, לפתוח קבוצות כושר בעלות יעדים משותפים מתוך מטרה ליצור קשרים אישיים ותמריצים חברתיים חיוביים סביב פעילות גופנית.