כבר יותר מחודש שרחל הוכמן (71), אמו של הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן, מאושפזת לאחר פגיעה קשה של רוכב קורקינט. שעות ספורות לפני חתונתו של אחיו, סיפר ל-ynet Live על הניתוחים שעברה אמו ועל המסע השיקומי הארוך שעוד ניצב בפניה: "אמא שלי עדיין במחלקה הנוירוכירורגית באיכילוב, היא לא יכולה לצאת, גם לא לחתונה של הבן הבכור שלה. אני לא יודע אם היא תחזור להיות אותה אישה נמרצת ואחת שהולכת להפגנות בכל שני וחמישי".
2 צפייה בגלריה
גיא הוכמן ואמו
גיא הוכמן ואמו
גיא הוכמן ואמו. חתונת הבן הבכור הועברה לבית החולים כדי שהאם תוכל להשתתף
בבית החולים איכילוב עדכנו כי השבוע אמורה לעבור אמו של הוכמן למחלקת השיקום. לפני כן, היא תשתתף הערב (יום ד') בחתונת הבן שתתקיים בבית החולים.
בריאיון, סיפר גיא הוכמן על מצבה המורכב: "אני יכול רק להתפלל. כרגע היא אומרת מילים כמו 'גיא, מוטי, היי, ביי'. יש פה שיקום ארוך, זה מסע ותהליך של צעד צעד. היא טיפלה בנכדים והיא לא עברה החוק, היא לא ירדה לכביש, היא לא עברה באדום, פשוט צעדה על המדרכה ובא מישהו והעיף אותה.
"ככל שאני מתעמק בסיפור אני מקבל עשרות סיפורים. זו מגפה, מכת מדינה. ובכל יום שלא נדרסת פה אמא של מישהו או ילד של מישהו - זה נס, וכל מי שנדרס זה צריך להיות על הראש של שרת התחבורה, ראש העיר תל אביב והמפכ"ל".
הוא מספר שכדי לקחת את בנו לגן, עליהם לחצות את רחוב אלנבי הסואן: "אני כבר לא חוצה איתו יד ביד, כי יכול להיות שיעבור איזה שליח של וולט שלהם אין דין ואין דיין או מישהו על קורקינט שיתופי שזייף תעודת זהות ולא סר לחוקי התנועה, אז אני לוקח את רום על הידיים. זו סכנת נפשות".
הוכמן התייחס ארוכות לכאוס השורר בעיקר ברחובות תל אביב-יפו, שכבר גרם ללא מעט נפגעים - גם להרוגים: "כל מי שמסתובב ברחובות של תל אביב אבל בכלל בגוש דן מרגיש כמה העניין הזה הוא פרטאץ'. חבר'ה בלי קסדות מסכנים את עצמם, אבל יש גם כלים משופרים שטסים פתאום באיילון. בקיצור, זה מערב פרוע על המדרכות בערים וזה נראה בלתי אפשרי לזוז בהן".
הוכמן קרא למשרד התחבורה ולעומדת בראשו השרה מירי רגב לשתף פעולה בשינוי המצב: "מי שדרס את אמא שלי הוא אדם שרישיונו נשלל. הוא לא יכול לעלות על אופנוע, הוא בשלילה אבל הנה קנית קורקינט פרטי, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, אתה מבין את הפרטאץ' פה? לכן אני אומר רישוי, הגברת אכיפה מצד הרשויות המוניציפליות. בן אדם שיודע שהוא חייב לעשות ביטוח, שהוא משלם וישלם - זה יתנהל יותר טוב. הסברה לא יכולה ללכת לבד, זה חייב לבוא עם אכיפה, זה חייב לבוא עם רישוי. אם משלבים את משטרת ישראל, עיריית תל אביב ומשרד התחבורה - אפשר להציל. זו מגפה, מכת מדינה".
2 צפייה בגלריה
גיא הוכמן ואמו
גיא הוכמן ואמו
גיא הוכמן ואמו. "לא יודע אם תשוב להיות האישה שהייתה"
תגיד גיא אתה בדרך כלל בחור מצחיק, זו העבודה שלך. אתה מצליח לצחוק בחודש האחרון או להצחיק או ששמת את זה בינתיים בצד? " לא רק שאני מצליח, אני יכול להגיד לך שזה שומר על שפיות, זה קרה ב-15 ביוני, יוני זה החודש הכי עמוס שלי בשנה כי אני מאוד חזק בקהלים של מתגייסים וכו'. אז מאז התאונה עבר בדיוק חודש והיו לי 20 הופעות והדבר הזה מציל אותי. כל פעם בסוף הופעה אני מגיע לצעירים האלה ואני נותן את השעה הזאת, אני מצחיק אותם אני אומר להם 'חבר'ה הצחקתי אתכם, נכון? גביתי את הצ'ק. בחייאת,
"אני לא בא אליכם כמחנך, אני יודע שיש לכם כלים חשמליים. אני לא בא לחנך אתכם, אני רק אומר - תחשבו עליי בתור חבר, תחשבו על אמא, תשימו קסדה, סעו בנתיב, לא במדרכה. תאמינו לי - יש לכם הורים שאוהבים אתכם'. וככה אני מסיים את ההופעה, ואף אחד לא אומר לי 'עזוב אותי', אלא אומר 'תודה, חשבתי על זה'. אני מקבל הודעות באינסטגרם מאז המקרה של אמא, חלק אומרים לי שנפטרו מהכלי החשמלי, חלק אומרים לי שהם נוקטים משנה זהירות ולאט לאט אולי נצליח פה לעשות משהו".