בשיתוף מכון אברהמסון

הילי שרף: "הילדה הראשונה שעברה גמילה באברהמסון"

"נגמלתי באברהמסון לפני 10 שנים", מספרת הילי שרף (22). "מגיל חמש הייתי מלאה, אבל רק כשהגעתי לחטיבת ביניים התחילו 'המבטים'. ספגתי הערות כמו 'תראי איך את נראית'. כשאכלתי ליד חברים, הם אמרו 'אולי את לא צריכה לאכול את זה?'. אחרי הטיפול הדחף למתוק ירד מאוד. אחרי שירדתי חמישה קילוגרמים מאוד מהר בחודש הראשון, קיבלתי מוטיבציה להמשיך, ובתוך פחות משנה ירדתי 25 קילוגרמים, סך הכול ירדתי 31 קילוגרמים".

אריאל דרעי: "אני יותר בריא, הביטחון העצמי שלי עלה"

"מאז הטיפול הפחתתי 47 קילוגרמים", מספר לנו מספר אריאל דרעי (19), ששקל עד לפני שנה 138 קילוגרמים. "כנער, סבלתי מהמון בעיות בריאותיות: טרום סוכרת, כולסטרול ולחץ דם גבוה. גם בלוטת התריס לא תפקדה היטב, ולקחתי המון כדורים כדי לאזן את הגוף. "אחרי הטיפול כל החשקים שהיו לי נעלמו, כאילו שכיבו את המתג של המתוקים, והדליקו את המתג של הכוח הרצון".
41 צפייה בגלריה
אריאל דרעי
אריאל דרעי
אריאל דרעי

יוסף לביא: "הטיפול והליווי שלהם הם הצלת חיים"

"רופאת המשפחה שלי התקשרה אליי בבהלה ואמרה שאם לא אטפל בעצמי, זה לא ייגמר טוב". מספר יוסף לביא (43), ששקל 111 קילוגרמים, ובתוך חמישה חודשים ירד 22 קילוגרמים בזכות גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון. "בדיקות הדם שלי היו מתחת לכל ביקורת, ניסיתי שיטות אחרות ורק אברהמסון שינו את התמונה מקצה לקצה. הטיפול והליווי שלהם הם הצלת חיים".
41 צפייה בגלריה
יוסף לביא
יוסף לביא
יוסף לביא

שלי מנשה: "חודשיים אחרי הגמילה, קיבלתי מחזור לאחר חמש שנים שלא הופיע"

"לפני הירידה במשקל לא קיבלתי מחזור במשך חמש שנים, וחודשיים אחרי הטיפול באברהמסון זה קרה". מספרת שלי מנשה (36), שירדה בחצי השנה האחרונה 29 קילוגרמים. "חצי שנה לאחר ניתוח בריאטרי חטפתי זיהום, נשלחתי לניתוח חירום, שאחריו לא התעוררתי שמונה ימים, והייתי מורדמת ומונשמת. לפני חצי שנה הרגשתי שאין מנוס ושאני חייבת לנסות משהו חדש, פניתי לאברהמסון בגלל המוניטין הטוב שלהם. היום אני מרגישה במקום טוב יותר, רגועה ושלווה".

אייל כטוני: הפך למדריך ריצה לאחר הגמילה

"לפני 5 שנים, נכנסתי לקליניקה של אברהמסון, עברתי טיפול גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות ויצאתי משם בן אדם אחר לגמרי, אני שוקל היום 30 קילוגרמים פחות", מספר אייל כטוני (52) שהפך למדריך ריצה לאחר הגמילה באברהמסון. "עברתי דרך מאז הגמילה – הגישה שלי שונה, הסבלנות שלי אחרת".
41 צפייה בגלריה
אייל כתוני
אייל כתוני
אייל כטוני

ריקי אייזיק: מתנה ליום הולדת- 14 קילו פחות

"דיאטה זה משהו שאת חושבת עליו כל היום ונלחמת בו מהרגע שאת קמה ועד שאת הולכת לישון שיטת אברהמסון היא לא דיאטה, אלא שינוי של אורח חיים" מספרת ריקי אייזיק (47). "חצי שנה אחרי הטיפול ירדתי 10 קילוגרמים וקבעתי לעצמי סטייליסטית, מאז ירדתי עוד ארבעה קילוגרמים".
41 צפייה בגלריה
ריקי אייזיק
ריקי אייזיק
ריקי אייזיק

צופית ואיציק בירגר: "הרופאה שלי הייתה בהלם כשהמדדים היו תקינים"

"בבדיקות הדם מצאו שהכולסטרול ולחץ הדם היו גבוהים", מספרת צופית בירגר (56) מניו ג'רזי. "הרופאה שלי הייתה בהלם לראות שכל המדדים שלי תקינים. ירדתי 13 קילוגרמים ואני מרגישה מדהים. מאז הגמילה באברהמסון, התאהבתי בגוף שלי מחדש": "הצרבות נעלמו והפסקתי ליטול כדורים ללחץ דם", מספר בעלה של צופית, איציק בירגר שהצטרף אליה לתוכנית וירד 15 קילו.
41 צפייה בגלריה
צופית ואיציק ברגר
צופית ואיציק ברגר
צופית ואיציק ברגר

אבי ברקת: "ירדתי 14 קילוגרמים, בלי להילחם בעצמי ובלי רגשות אשם"

"לפני שלוש שנים אובחנתי כחולה בסרטן, ולפני שנה האונקולוגית שלי אמרה שהמשקל שלי, שעמד על 103 קילוגרמים, גורם לי נזק. קראתי סיפורים על אנשים שהצליחו להיגמל מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון וזה דירבן אותי לנסות", מספר אבי ברקת (69). "יצאתי מהטיפול והדחף לסוכרים ולפחמימות ירד למינימום. הפכתי אדיש לפיצה ולחלה טרייה, וירדתי 14 קילוגרמים, בלי להילחם בעצמי ובלי רגשות אשם".

מקס טרופ: "אחרי הגמילה לא רציתי בכלל להיכנס למאפייה"

"לפני טיפול הגמילה, ראיתי מאפייה בדרך. חשבתי לעצמי שאולי אכנס אחר כך לקנות משהו, אבל אחרי הטיפול לא הרגשתי שום צורך", מספר לנו מקס טרופ (60). "בחודש הראשון ירדתי שישה קילוגרמים, היום אני שוקל כ-75 קילוגרמים אחרי ירידה של 14 קילוגרמים".

אפרת מרון: "שום דבר שניסיתי לא עבד עד הגמילה"

"כדי לרדת במשקל פצחתי בדיאטות שונות, אבל שום דבר שניסיתי לא עבד מלבד אברהמסון", מספרת אפרת מרון, (48). שירדה 14 קילוגרמים בתוך 11 חודשים אחרי גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות. "אני אוהבת מאוד מתוק, בעיקר שוקולדים, לכן בחרתי להיגמל מסוכר ומפחמימות ממכרות. אחרי טיפול הגמילה, הרגשתי מדהים. פתאום הדחף לשוקולד נעלם ותוך זמן קצר הקילוגרמים התחילו לנשור".
41 צפייה בגלריה
אפרת מרון
אפרת מרון
אפרת מרון

דאיה אלול: "הרופאה שלי המליצה לי על אברהמסון"

"חליתי בסרטן, נטלתי 13 כדורים ביום, טופלתי בסטרואידים ועליתי 25 קילוגרמים. כאן התחיל המאבק בעלייה במשקל. אין דיאטה שלא ניסיתי", מספרת דאיה אלול (48). "רופאת הנשים שלי המליצה בחום על אברהמסון. היא סיפרה שמטופלת שלה, סבלה מתופעות גיל המעבר ואחרי שנגמלה - הוטב לה. שבועיים אחרי הגמילה כל התסמינים נעלמו. התחלתי לישון טוב, נעלם הדחף למתוק, הגמילה החזירה לי את השליטה בחיי, ושחררה אותי מההתמודדות עם חשקים".
41 צפייה בגלריה
דאיה אלול
דאיה אלול
דאיה אלול


יגאל ינאי: "אברהמסון נטרלו לי את התאבון שנלחמתי בו כל הזמן"

"אני נלחם יותר מ-30 שנה בעודף משקל, ללא שום הצלחה. ניסיתי דיאטות של הקופה, דיאטה דרך העבודה. תחושת התיאבון נשארה עם כל דיאטה, וכל הזמן נלחמתי עם עצמי ועם התיאבון", משתף יגאל ינאי (49), שהגיע למשקל של 135 קילוגרמים. "כשהגעתי לגמילה באברהמסון לפני תשעה חודשים זה היה מתוך ייאוש מוחלט, צעד אחרון לפני ניתוח. אחרי הגמילה, הקושי להימנע מסוכר ומלחמים נעלם לחלוטין. נטרלו לי את התיאבון שנלחמתי בו כל הזמן".
41 צפייה בגלריה
יגאל ינאי
יגאל ינאי
יגאל ינאי

אדית יוקטאן: "הגמילה עשתה טוב לחברתי - אז החלטתי להצטרף גם"

"עשיתי אינספור דיאטות, כוכבים, נקודות. אבל לא התחשק לי לספור נקודות, וגם לא רציתי לשקול את המנות שלי", מספרת אדית יוקטאן (44). "לפני שנה וחודשיים החלטתי לעבור גמילה באברהמסון, אחרי שראיתי כמה טוב הגמילה עשתה לחברה שלי. אחרי הגמילה, כשאני חושבת על חלה אני נגעלת. בזכות הגמילה ירדתי 13 קילוגרמים. אני מרגישה מצוין והיום אני נכנסת בראש מורם לכל מקום. הביטחון העצמי עלה ואני מתלבשת יותר טוב".
41 צפייה בגלריה
אדית יוקטאן
אדית יוקטאן
אדית יוקטאן

גבי צור: "בזכות הגמילה, ירדתי כבר 19 קילוגרמים"

"התמודדתי עם היסטוריה ארוכה של דיאטות וניתוחים לקיצור קיבה ומהר מאוד עליתי במשקל", מספר גבי צור (50). החלטתי לנסות גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון. השינוי התחיל מיד כשיצאתי מהטיפול. לא הייתי רעב, ולמחרת אכלתי ארוחת בוקר לפי התפריט. מאז אני לא רעב במיוחד. אני אוכל טוב ומרזה. "בזכות הגמילה, ירדתי כבר 19 קילוגרמים וקל לי עם אורח החיים הזה".

יואל אלאלוף: "ירדתי 18 קילוגרמים והפכתי לפרסומת חיה של אברהמסון"

"כשהגיעה הקורונה התחלתי לעבוד יותר מהבית, מהשעמום לא הפסקתי לאכול והגעתי למשקל של 95 קילוגרמים", מספר יואל אלאלוף (64). "לאברהמסון הגעתי בעקבות קולגה. לא ראיתי אותה במהלך הסגרים, הופתעתי לגלות שירדה פלאים במשקל". "לתדהמתי, נעלם הרעב והחשק והתאווה לבצקים. ירדתי 18 קילוגרמים והפכתי לפרסומת חיה של אברהמסון. אני לא מפסיק לקבל תגובות מפרגנות מהסביבה".
41 צפייה בגלריה
יואל אללוף
יואל אללוף
יואל אלאלוף

אתי שפירא: "השיטה שהצליחה בטיפול אחד הייתה אברהמסון"

"בזכות אברהמסון התחלתי חיים חדשים וירדתי 16 קילו" מספרת אתי שפירא (46). "לפני אברהמסון ניסיתי לרדת במשקל בהמון שיטות: ספורט, דיאטניות ונטורופתיה. השיטה שהצליחה בטיפול אחד הייתה אברהמסון. היום אני שוקלת 72 קילוגרמים. אני מקבלת תגובות שאני נראית צעירה יותר ורזה".
41 צפייה בגלריה
אתי שפירא
אתי שפירא
אתי שפירא

מרגלית מרדלר: "חבל שלא שמעתי על אברהמסון לפני שעברתי קיצור קיבה"

"כל החיים אמרו לי הדיאטניות להפסיק לשתות ממותק. ואפילו אחרי שעברתי ניתוח לא נפטרתי מהשתייה המתוקה", מספרת מרגלית מרדלר (68). "אחרי הגמילה הלכנו למסעדה. ביקשתי שנאכל בהתאם להנחיות של אברהמסון, ושנשתה מים. הגישו לנו פיתות וצ'יפס ולא היה לי חשק. הלא ייאמן קרה: עברו כבר חמישה חודשים ואני שותה רק מים". אם הייתי יודעת על אברהמסון לפני שעברתי קיצור קיבה, הייתי מעדיפה גמילה".
41 צפייה בגלריה
מרגלית מרדלר
מרגלית מרדלר
מרגלית מרדלר

אילנה כוכב: "בזכות התהליך גם בעלי ירד 11 קילוגרמים במשקל"

"ניסיתי דיאטות שונות, סדנאות, הרצאות וכדורים", מספרת אילנה כוכב (68). "כשעברתי את המאה קילוגרמים, התחלתי להרגיש עייפות וחולשה. ביוני האחרון עברתי גמילה באברהמסון, ומאז אין לי משיכה לבצקים. אני יכולה לעבור ולהריח את הלחם הטרי או את העוגות ולא מתחשק. ירדתי 16 קילוגרמים, ולחץ הדם ירד לחלוטין, בזכות התהליך גם בעלי ירד 11 קילוגרמים. הוא אוכל את מה שאני אוכלת ונהנה יחד איתי".
41 צפייה בגלריה
אילנה כוכב
אילנה כוכב
אילנה כוכב

הדר חג'ג': "בחתונה שלי שקלתי 73, היום אני 71"

"מאז שאני זוכרת את עצמי עשיתי הכול כדי לרזות: סדנאות, דיאטנית והשיא היה ניתוח טבעת", מספרת הדר חג'ג' (44.5). היא נזכרת: "לטיפול הגעתי לאחר שגיסתי נגמלה מעישון באברהמסון. מהטיפול אין בי תאווה לשוקולד או לסוכר ולפחמימות ממכרות. כדי להקל עליי בתהליך, בעלי הצטרף אליי וירד ארבעה קילו. מאז הגמילה ירדתי 30.2 קילוגרמים. בחתונה שלי שקלתי 73 קילוגרמים, והיום בזכות הגמילה באברהמסון, אני שוקלת 71 קילוגרמים".

גור אריה גזית: השף שירד 16 קילו

"מתוקים ובצקים היו חולשה גדולה שלי. לחמנייה אחת לא הספיקה, אז אכלתי שתיים, ושתיתי משקאות מתוקים", מספר גור אריה גזית (52), שהגיע לגמילה באברהמסון במשקל 116 קילוגרמים. "אחרי הגמילה נעלם הצורך באכילת מאפים, לחמים ומתוקים, וגם לא הרגשתי צורך בתחליפים. מאז הגמילה מהדחף ירדתי 16 קילוגרמים. הבן שלי, שבשנת שירות, לא ראה אותי חודש וחצי. וכשהוא אמר לי 'אבא, אתה נראה טוב', זה עשה לי כל כך טוב".
41 צפייה בגלריה
גור אריה גזית
גור אריה גזית
גור אריה גזית

טליה בניסטי: 28 קילוגרמים פחות ובכושר שיא

טליה בניסטי (18) ירדה 28 קילוגרמים בזכות גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון. "מגיל 15 ניסיתי לרדת במשקל, אבל שום דבר שניסיתי לא עבד. תמיד נפלתי במתוקים עד שהגעתי למשקל שיא שמאוד הפחיד אותי: 99.5 קילוגרמים. אחרי הגמילה אני לא מסוגלת להריח שוקולד ושום דבר מתוק. בחודש הראשון לגמילה ארגנתי מחדש את כל התפריט שלי ואני לא מגיעה למצב שאני רעבה".
41 צפייה בגלריה
טליה
טליה
טליה בניסטי

שמוליק אלקלעי: "הענקתי לעצמי במתנה את אברהמסון"

"בשנים האחרונות עליתי 16 קילוגרמים, ומהגמילה באברהמסון, לפני ארבעה חודשים, הורדתי כבר 12 קילוגרמים", מספר שמוליק אלקלעי (52). "הענקתי לעצמי במתנה את אברהמסון. ידעתי שזה בית שייתן מענה לצרכיי וכך היה. הגעתי דרך חברים שנגמלו מעישון. אני אוכל מסודר כפי שלא אכלתי בחיי. 4-5 ארוחות ביום ולא מרגיש רעב אף פעם. אני אוכל דייסות שיבולת שועל, יוגורטים, ירקות, ביצים, דגים, ופשטידות. אני רגוע וברוך השם טוב לי".
41 צפייה בגלריה
שמוליק אלקלעי
שמוליק אלקלעי
שמוליק אלקלעי

אתי מזרחי: "כשיצאתי מהטיפול התרחש נס חנוכה"

"פניתי לאברהמסון בחנוכה, במשקל של 67 קילוגרמים וגובה 1.54", מספרת אתי מזרחי (51), בעקבות חברה שנגמלה מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון בהצלחה. "אני מאוד אוהבת בצקים, בעיקר לחמים וקרואסונים וכשיצאתי מהטיפול התרחש נס חנוכה. הכנתי ספינג' וסופגניות ולא התגריתי. נהניתי מהתהליך בנחת ובלי לחץ של דיאטה. תוך שלושה חודשים ירדתי 11 קילוגרמים. בעקבותיי, הגיעו לגמילה אחותי, בת דודתי, שתי נשים שעובדות איתי וחברה טובה וכולן ירדו המון במשקל".
41 צפייה בגלריה
אתי מזרחי
אתי מזרחי
אתי מזרחי

סיגל קיסר: "אני כבר סבתא ובעננים מאיך שאני נראית"

"את טיפול הגמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון עברתי לפני שמונה חודשים, מיד אחרי טיפול הגמילה, איבדתי את החשק למתוק", מספרת סיגל קיסר (54). "הגמילה עובדת כמו קסם ועם התמיכה והליווי של אברהמסון, אני מרגישה שיש מי שדואג לי. אני לא מרגישה בדיאטה. מתחילת התהליך ירדתי 12 קילוגרמים. שיניתי את אורח החיים לעצמי ולמשפחה שלי וזו ההצלחה הענקית שלי. אני כבר סבתא ובעננים מאיך שאני נראית".
41 צפייה בגלריה
סיגל קיסר
סיגל קיסר
סיגל קיסר

אינגריד כהן: "עברתי טיפול גמילה וחטפתי שוק: כאילו מישהו עשה קסם"

"יש לי חברה עיתונאית שעברה טיפול באברהמסון ומאוד המליצה עליהם. עברתי טיפול גמילה וחטפתי שוק: כאילו מישהו עשה קסם. עברתי בסופר דרך המדפים שבדרך כלל מפילים אותי: שוקולדים, עוגות ועוגיות ולא בא לי לקנות כלום ולאכול כלום", מספרת אינגריד כהן, (66). "רמת הסוכר שלי הייתה מאוד גבוהה וירדה אחרי הגמילה לנורמה תקינה. הפחתתי 11 קילוגרמים, ירדתי שתי מידות במכנסיים ואני מאוד שמחה לקנות בגדים ולהתלבש".
41 צפייה בגלריה
אינגריד כהן
אינגריד כהן
אינגריד כהן

נטלי חזן: "בתוך 4.5 חודשים ירדתי 36 קילוגרמים"

"לאברהמסון הגעתי לפני 12 שנה במשקל 92 קילוגרמים, כשגובהי 1.65 מטר ואחרי שעשיתי הרבה דיאטות ללא הצלחה. מטיפול הגמילה יצאתי ולא הרגשתי שונה, אבל אחרי הטיפול הסתכלתי על המתוקים שהיו בבית ולא התחשק לי לגעת בהם. נכנסתי למאפיות ולא התחשק לי שום מאפה. בתוך 4.5 חודשים ירדתי 36 קילוגרמים", מספרת נטלי חזן (37), ששוקלת היום 56 קילוגרמים. "בנוסף, לפני חמישה חודשים רשמתי את דודה שלי שחולה בסוכרת לגמילה. היא עברה טיפול גמילה, ירדה 20 קילו ונראית מדהים".

מירי דהרי: "זה קסם. אני מרגישה מהמם"

"את השינוי של החיים שלי עשיתי לפני שמונה חודשים", משתפת מירי דהרי. "שקלתי 95 קילוגרמים ובעלי הציע שנלך יחד לאברהמסון. בזמן שהתלבטתי הוא כבר קבע תור לטיפול, ותוך זמן קצר ירד 5 קילוגרמים". "כשהגעתי לטיפול באברהמסון, השארתי שוקולד ברכב. רציתי לבחון את הקסם שעליו דיבר בעלי. להפתעתי גיליתי שהוא צדק. בתוך חודשיים נשרו ממני 12.5 קילוגרמים, וסך הכל ירדתי 20 קילוגרמים ואני מרגישה מהמם".
41 צפייה בגלריה
מירי דהרי
מירי דהרי
מירי דהרי

סימונה גולדשטיין: "ההתמכרות לפחמימות היא כמו התמכרות לאלכוהול"

"במשך תקופה ארוכה סבלתי מבעיות בבטן וממיגרנות נוראיות. רגע לפני שעמדתי ליטול תרופות התברר שאני רגישה לגלוטן. בנוסף, אחרי ההריונות המשקל טיפס והחלטתי שאני רוצה לרדת במשקל. פניתי לגמילה מסוכרים ומפחמימות ממכרות והגמילה שינתה את חיי מקצה לקצה", מספרת סימונה גולדשטיין (40) שירדה 16 קילוגרמים. "את המתוקים החלפתי בפירות ואני לא מרגישה צורך בכל הבורקסים והפיצות, ואני אפילו לא מרגישה צורך או רצון לטעום".
41 צפייה בגלריה
סימונה גולדשטיין
סימונה גולדשטיין
סימונה גולדשטיין

מיכל פלוס: "בדיאטות הרגשתי שאני אוכלת רק חסה וסובלת. עם אברהמסון קל יותר"

"לפני כשנה אובחנתי עם לחץ דם גבוה, והתחלתי לקחת כדורים. הרופא אמר לי שאם אני לא רוצה ליטול כדורים, הפתרון הוא לרדת במשקל. ניסיתי דיאטות, אבל הרגשתי שאני אוכלת רק חסה, ומתאמצת בלי שום תוצאות. כשהחלטתי שאני צריכה עזרה חיצונית, חיפשתי שילוב של טיפול שיוריד לי את החשק למתוק עם ליווי מרחוק. באברהמסון מצאתי את כל מה שחיפשתי. גם גמילה מהמתוק וגם תמיכה צמודה וזמינות לכל שאלה", מספרת מיכל פלוס (43). "עברה חצי שנה והפחתתי במשקל 17 קילוגרמים".
41 צפייה בגלריה
מיכל פלוס
מיכל פלוס
מיכל פלוס

שלום צבאות: "חודש וחצי אחרי הטיפול אני שוקל 14 קילו פחות"

"לפני ארבע שנים שקלתי 103 קילוגרמים. רכבתי על אופניים, ובאחת הרכיבות עברתי התקף לב ועברתי צנתור. בעקבות זאת, הפסקתי לעשות ספורט, התחלתי לאכול יותר ועליתי עוד 32 קילוגרמים". מספר שלום צבאות (53) שהפחית 14 קילוגרמים לאחר גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות באברהמסון. "להפתעתי הימים הראשונים אחרי הטיפול היו קלים. חודש וחצי אחרי הטיפול אני שוקל 14 קילו פחות, ישן מצוין וקם כמו חדש בבוקר".
41 צפייה בגלריה
שלום צבאות
שלום צבאות
שלום צבאות

איריס בן חור: "כל דיאטה שעשיתי בעבר הייתה מלווה במלחמות"

"הגעתי לאברהמסון בתחילת נובמבר. יומיים אחרי הטיפול הריח של הסופגניות במאפייה עשה לי בחילה, כשקודם לכן התפתיתי יום-יום לאכול סופגניה", מספרת איריס בן חור (57) ששקלה 95 קילוגרמים בגובה 1.80 מטר. "כל דיאטה שעשיתי בעבר הייתה מלווה במלחמות ובזכות הגמילה נגמרו המלחמות. המשקל הכי נמוך שהגעתי אליו ב-15 שנים האחרונות היה 78 קילוגרמים, והיום שמחה לספר שאני שוקלת 71 קילוגרמים. כל בדיקות הדם שלי מצוינות: ההמוגלובין 13.9 ואני אפילו לא לוקחת ברזל ולחץ הדם מצוין".
41 צפייה בגלריה
איריס בן חור
איריס בן חור
איריס בן חור

דורון אליהו: "ירדתי ממידה XXL למידה M"

"מבחינה תזונתית, השנה הזו הייתה ממש קלה", אומר דורון אליהו (34), זכיין רשת ג'נטלמן, החוגג בימים אלו שנה לגמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות, לאחר שהשיל ממשקלו 20 קילוגרמים. "בעבר הלכתי עם שחור להסתיר את ההשמנה ובזכות הגמילה ירדתי ממידה XXL למידה M, ואני לובש ג'ינסים צמודים לגוף שמחמיאים לי. אנשים שרואים אותי אומרים שירדתי לחצי בנאדם".
41 צפייה בגלריה
דורון אליהו חדש
דורון אליהו חדש
דורון אליהו

לימור להב: "מאז הגמילה באברהמסון, לא הרגשתי אפילו יום אחד בדיאטה"

"אני לא מאמינה בנוסחאות קסם ואני בן אדם ריאלי, אבל זה עבד. המדד הראשון היה כששתיתי בבוקר, לראשונה בחיי, קפה בלי סוכר", מספרת לימור להב (45). "מהגמילה באברהמסון, לא הרגשתי אפילו יום אחד בדיאטה. אני לא מדמיינת או מפנטזת, וגם לא מרגישה שמפסידה משהו בחיים. בלי ספורט, בלי ספירת קלוריות. בתקופה קצרה ירדתי מעל ל 15 קילוגרמים. החיים שלי השתנו לחלוטין. אני שוקלת 60 קילוגרמים, ואין לי שאיפות לרזות עוד. הגמילה באברהמסון היא התהליך הכי כלכלי, מכל דיאטה שעשיתי".
41 צפייה בגלריה
לימור להב
לימור להב
לימור להב

ציפי צור: "חצי שנה אחרי הגמילה השנייה, אני שוקלת 68 ק"ג ומרגישה צעירה יותר"

לפני שלוש שנים עברתי גמילה מוצלחת באברהמסון, וירדתי מ-85 קילוגרמים ל-65, הייתי בבידוד 13 יום ואחר כך אבי נפטר וניחמתי את עצמי באוכל ובמתוקים", מספרת ציפי צור (58) "באוקטובר חזרתי לאברהמסון לסיבוב שני במשקל 72 קילוגרמים. אחרי הגמילה לא היה לי רצון או חשק למתוק. גם אם ראיתי מתוקים כמו ופלים או שוקולד שאני מאוד אוהבת, לא התעורר בי רצון וחשק. גם בן הזוג שלי משתתף בתהליך. "היום אני חצי שנה אחרי הגמילה השנייה, שוקלת 68 קילוגרמים ומרגישה צעירה יותר".

מרים חכמון: לפני התהליך הייתי עם כולסטרול גבוה והיום הוא מאוזן"

"הייתי מכורה למתוק וללחם. אפילו התעוררתי באמצע הלילה כדי לאכול שוקולד", מספרת מרים חכמון (56), "בשבועות הראשונים שאחרי הגמילה הדריכו אותי באופן צמוד, והציעו לי מזונות מתאימים. בהמשך הציעו לי לשלב בהדרגה מאכלים נוספים. צעד צעד לימדו אותי איך לאכול נכון. מתחילת התהליך ירדתי 13 קילוגרמים, בנוסף, לפני התהליך בדיקות הדם שלי הראו שיש לי כולסטרול גבוה והיום הוא מאוזן. התהליך הזה שינה לי את החיים. גם שאר בני הבית נהנים מהתהליך עם פחות סוכר ופחות קמח".
41 צפייה בגלריה
מרים חכמון
מרים חכמון
מרים חכמון

אילן מילס: "בעקבות הגמילה, אני מרגיש שאני בשליחות"

"ידידה שלי נגמלה מסוכר ומפחמימות ממכרות לפני חמש שנים וכשהבנתי שאני מכור לגלידות ולמאפים, החלטתי להיגמל בעצמי", מספר אילן מילס (67). "לגמילה באברהמסון הגעתי חיובי, וזה עבד עליי פלאים. היום גם כשאני עובר ליד מאפייה או גלידרייה, אני לא רואה את המקום וזה מדהים. הסוכר היחידי שאני צורך מגיע מפירות". "לאחר הגמילה השלתי שבעה קילוגרמים. בדיקות הדם שלי, שהראו ערכי טריגליצרידים גבוהים, ירדו פלאים. בעקבות הגמילה, אני מרגיש שאני בשליחות. ובעקבותיי נגמלה גם ידידה שלי".
41 צפייה בגלריה
אילן מילס
אילן מילס
אילן מילס

ורד סוקולובסקי: "שתי חברות שעברו גמילה באברהמסון- ירדו במשקל באופן מטורף"

"שתי חברות שעברו גמילה באברהמסון, ירדו במשקל באופן מטורף, והחלטתי לנסות", מספרת ורד סוקולובסקי (49). "אחרי טיפול הגמילה כל החשק שלי למתוקים ולמאפים נעלם. התחלתי לאכול רק את מה שמותר ולא הרגשתי שום רעב או צורך בסוכר וקמח לבן. אני אוכלת בשפע, לא מוגבלת בכמויות ולא רעבה. חצי שנה אחרי הפחתתי 22 קילוגרמים. הבדיקות שלי, שהראו שאני סובלת משומנים בדם, מכולסטרול ומלחץ דם, מצוינות היום. הפסקתי לקחת תרופות לאיזון לחץ הדם והכולסטרול".
41 צפייה בגלריה
ורד סוקולובסקי
ורד סוקולובסקי
ורד סוקולובסקי

מנאל גדיר: "הדרך של אברהמסון לירידה במשקל משנת חיים"

"כשהגעתי למשקל 103 קילוגרמים, הרגשתי שאני לא סובלת את עצמי ואת המראה שלי יותר. שאני נראית מזעזע, כשאני בעצם יכולה לחיות בגוף יותר בריא ויפה", מספרת מנאל גדיר (37), "עם כוח הרצון ברצפה הגעתי לאברהמסון. הטיפול חיזק לי את הרצון, והחיים שלי השתנו. רזיתי 20 קילו, אני אוהבת את עצמי מחדש, ואני אדם חדש. כל התופעות הבריאותיות נעלמו, מקפידה על התפריט ורואה תוצאות. אני מרוצה מעצמי ומההישגים שלי, ואני ממשיכה איתם. הדרך של אברהמסון לירידה במשקל משנת חיים".
41 צפייה בגלריה
מנאל גדיר
מנאל גדיר
מנאל גדיר

מיכה שוורץ: "בזכות המהפך שלי 10 אנשים נגמלו בעקבותיי"

"היום אני לא מרגיש שאני עושה דיאטה. זה ההבדל המהותי בין הגמילה שעברתי באברהמסון לבין הדיאטות שעשיתי בעבר. הצלחתי לשנות את אורח החיים ואת צורת האכילה שלי", מספר מיכה שוורץ, (49) ששקל לפני תשעה חודשים 95 קילוגרמים וירד 25 קילוגרמים. "לפני ארבעה חודשים עשיתי בדיקת דם, והרופא שלי היה בשוק מהתוצאות. מדדי הכולסטרול, השומנים בדם והסוכר שהיו גבוהים, השתפרו למופת בזכות הירידה במשקל והאכילה המאוזנת. החלפתי את כל המלתחה שלי מ-XL לS".
41 צפייה בגלריה
מיכה שוורץ
מיכה שוורץ
מיכה שוורץ

אורלי אביב: "30 קילוגרמים פחות וחיי השתנו"

"אני כל כך שמחה שבחרתי לעבור גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות. הם שינו את חיי", מספרת אורלי אביב (43) ששקלה 100 קילוגרמים בשיאה. "הייתי רגע לפני ניתוח קיצור קיבה וחששתי מהניתוח. החלטתי לנסות את אברהמסון לפני פתרון קיצוני. "מה שנתן לי כוח היה שירדתי ממש מהר: בתוך חודש ירדתי 10 ק"ג. ארבע שנים אחרי הגמילה אני 30 ק"ג פחות. "הפכתי בן לילה לאדם אחר. הגמילה העניקה לי ולמשפחתי כוח שהכול אפשרי. כאימא שראתה כמה זה עשה לי טוב רשמתי לתכנית שתיים מבנותיי".
41 צפייה בגלריה
אורלי אביב
אורלי אביב
אורלי אביב

דלית אמיר: "חברותיי בחרו באברהמסון בעקבותיי"

"כל חיי הייתי רזה, אבל לפני שמונה שנים, אחרי שילדתי, לא הצלחתי להפחית עודף של 10 קילוגרמים, מספרת דלית אמיר (46). "אכלתי לפי התפריט הראשוני שקיבלתי באברהמסון והשתדלתי לא לחרוג. בעבר, היה לי הרגל קבוע לעצור בימי שני במאפייה ולאכול קרואסון, וההרגל הזה נעלם. היום אני שוקלת 64 קילוגרמים, ואני לא מרגישה שאני מגבילה את עצמי. אני אוכלת ונהנית מהאוכל. כל מי שראה את התהליך שעברתי התלהב. שתיים מחברותיי בחרו באברהמסון בעקבותיי, אחת מהן רזתה 30 קילוגרמים".
41 צפייה בגלריה
דלית אמיר
דלית אמיר
דלית אמיר


בשיתוף מכון אברהמסון