בשיתוף תנובה גולד
"אני לא רואה את עצמי כמישהו בגיל השלישי", מצהיר אבי מרום מילברברג, שעבר מזמן את גיל 60. ואכן, כמסתכלים על סדר היום שלו, מבינים שהאיש מנהל סדר יום שצעירים ממנו היו מתקשים לנהל.
מדי יום הוא מתעורר בשעה 5:00, ב-6:00 הוא כבר מגיע למפעל שהקים, ומדלג במעלה חמש קומות ללא שום קושי. "המעלית לא רואה אותי אף פעם", הוא אומר בחיוך לצוות הצילום שמלווה אותו במדרגות. מאיפה יש לו כל כך הרבה מרץ וחיוניות? הכל מתחיל באורח החיים ובהרגלים שסיגל לעצמו. לא מדובר באתגרים קשים, אלא בהרגלים שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לאמץ כדי לזכות בחיים בריאים ומהנים יותר:
  • כושר – המעלית, כפי שציין, לא רואה אותו אף פעם וזו דרך מצוינת לשמור על הכושר במסגרת היכולות האישיות. מדי שעה אבי לוקח פסק זמן מהעבודה ואז עולה ויורד במדרגות הסמוכות למפעל כמה פעמים. "אני עושה את התרגול הזה לפחות 40 פעם", הוא אומר. "זה מה שנקרא, ריצת מדרגות".הזדמנויות נוספות לתזוזה הן למשל לרדת בתחנת אוטובוס המרוחקת תחנה אחת או שתיים מהיעד אליו אתם נוסעים.
3 צפייה בגלריה
אבי מרום
אבי מרום
עלו ורדו במדרגות- זו הזדמננות מצוינת לפעילות גופנית
  • תזונה - אבי היה צמחוני שנים רבות אבל אחרי שהפסיק לעשן, התחיל לאכול בשר. היום הוא חוזר יותר אל מוצרי חלב מהם הוא נהנה לאורך כל היום. כך תוכלו למצוא במקרר שלו קופסאות קוטג' ויוגורט גולד של תנובה, הדל בלקטוז ומועשר בחלבון ובסיבים תזונתיים.
3 צפייה בגלריה
אבי מרום
אבי מרום
שמרו על תזונה עשירה בחלבון
  • הרחבת אופקים – כשם שהגוף שלנו צריך לזוז, כך גם המוח. "אני כל הזמן לומד, למשל התחלתי ללמוד את כל הנושא המשפטי בגיל יחסית מבוגר. היום אני מגשר, ומשמש כסגן יו"ר לשכת המגשרים בישראל".
  • עבודה - אבי הוא יו"ר מפעל הדגלים מרום, אותו הקים לפני כ-40 שנה. לאור האירועים ארץ הפך המפעל בשנה האחרונה לפעיל במיוחד לאחרונה, ומייצר את כל סוגי הדגלים האפשריים, כולל דגלים של כל המדינות, דגלי גאווה ועוד. "אנחנו בעצם מסגריה, בית דפוס ומתפרה", הוא מתאר את מפעל חייו השוקק.
  • ניצול זמן - "בגיל מבוגר לא צריך לרדת בפעילות, נהפוך הוא. צריך לקחת את הזמן החופשי ולעשות יותר. להפעיל את הראש ולממש כל מיני פנטזיות שהיו שם כל החיים ולעשות אותן".
בשיתוף תנובה גולד