בשיתוף תנובה גולד
בתיה נדלר (62) היא אחת הנשים העסוקות שיש: "אני בת זוג, אמא לשלושה, סבתא לשניים, עם כלב וחתולה. אני דיילת באל על כבר ארבע שנים, גאה מאד בעבודה שלי ונהנית ממנה", היא אומרת בחיוך, ומוסיפה: "אני אוהבת לרקוד יחד עם בעלי בכל מיני מסגרות - ריקודים לטיניים, סלסה קובנית, בצ'אטה, קיזומבה וכל מה שאפשר לזוז בו. אני גם מדריכה בהתנדבות סלסה קובנית וגם רוקדת לבד ריקודי בטן.
"בנוסף, בעלי ואני רוכבי הרים כבר הרבה שנים. אנחנו רוכבים בטבע והרבה מסביב לבית, בטיילת או בטבע שיש קרוב לכאן, לנתניה. אנחנו גם אנשי חוף. אנחנו גרים ליד הים אז אנחנו שם כמה שאפשר, עם חברים, משחקים מטקות, פותחים שולחן ורוקדים על החוף".
אין ספק שהיא נהנית מכל רגע בחיים. במסגרת פרויקט " שדרוג השגרה שלי" המשותף לתנובה ו-ynet שיתפה בתיה שהשגרה שלה מלאה בכל טוב בזכות כמה עקרונות מנחים, שכל אחד ואחת יכולים לשלב בחייהם כדי ליהנות מחיוניות ובריאות.
3 צפייה בגלריה
בתיה נדלר
בתיה נדלר
בתיה נדלר
בתיה מסבירה כי "חשוב לשמור על תזונה נכונה, על משקל ואורח חיים בריא, להיות הרבה בתנועה, אבל בעיקר לעשות מה שאוהבים ועושה לנו כיף, עם פרטנר או במסגרת חברתית אחרת, זה מאד חשוב".
בנוסף, היא משתפת בכמה אמירות שמלוות אותה וגורמות לה לחייך בכל יום - "תחשבו טוב ויהיה טוב, ויש לזכור שכל רגע שעובר לא חוזר. אל תדחו דברים - כל רגע הוא כיף. זה לא רק מטרות החיים, זו גם הדרך. נוסטלגיה זה נהדר, העתיד חשוב אבל ההווה הוא החיים".

לא בטוחים שיש לכם שגרה? זה בסדר, תתחילו עם משהו אחד

אגב אם אתם לא בטוחים שתצליחו לשנות שגרה קיימת או שאולי אין לכם שגרה קבועה, אל דאגה – תתחילו עם משהו אחד ותתקדמו בקצב שלכם.
בתיה מספרת שהיא משתדלת לשמור על שגרה, אבל כל יום נתון לשינוי בשל עבודתה הדינמית שלה כדיילת. "מבחינתי, הבוקר מתחיל בקפה, יוגורט עם גרנולה ופירות", היא אומרת, זה נותן לי אנרגיות לכל היום. חוץ מזה אני אוכלת עוד ארוחה או שתיים לאורך היום. אבל אין לי שגרה כדיילת אל על. כל יום שונה מהאחר בשעות, ביעד, בצוות, לעיתים נשארים ביעד".
3 צפייה בגלריה
בתיה נדלר
בתיה נדלר
הבוקר מתחיל בקפה, יוגורט עם גרנולה ופירות
יחד עם זאת, יש כמה דברים קבועים שהיא לא מוותרת עליהם ביומיום - היא תמיד דואגת לאכול הרבה ירקות ומשתדלת לשמור על המשקל אבל גם מחזקת את הכוח שלה. "זה חשוב לי מאד עם שגרת התנועה שלי", היא מעידה על עצמה.
אגב תנועה, בתיה מאוד מתגאה בעבודתה. בשנים האחרונות חברת התעופה 'אל על' מגייסת לקורס דיילים ודיילות אנשים ללא הגבלת גיל. "מלבדי, יש עוד מאות דיילים ודיילות שהחלו לעבוד בחברה כקריירה שנייה, בגילי 50 ו-60, וכאלה נוספים, שעבדו בעברם באל על, כדיילים צעירים, וחזרו לחברה לאחר שנים רבות. רובם אחרי קריירות מפוארות אחרות, שמצאו את מקומם ונהנים מהעבודה בחברה צעירה ומאד דינמית", היא מספרת.
"אני גאה מאוד בכך שאני עובדת במקום עבודה שניתן למצוא בו עובדים בכל טווח הגילים, מה שיוצר תמהיל נכון ומאוזן בחברה, ומעשיר את כולם. הסינרגיה בין הדיילים הצעירים לבין המנוסים יוצרת שירות מגוון ומקצועי , אנחנו מקבלים תגובות אוהדות מהטסים איתנו ואלה משובים שמגיעים מיידית וזה כיף", היא מספרת.
3 צפייה בגלריה
בתיה נדלר
בתיה נדלר
"שגרת התנועה שלי חשובה לי מאוד"
בתיה, אישה שלא מפסיקה לרגע, מאחלת לעצמה עוד שנים של עבודה, טיולים, חיים בתנועה "ועוד נכדים, כמובן", היא אומרת בצחוק לסיום.
בשיתוף תנובה גולד