לאחר שלעגה למתגיירים הרפורמים בסרטון שהעלתה יהדות התורה, הביקורת ניצחה את הקמפיין, לפחות חלקית. פייסבוק החליטה להסיר את התשדיר שעל פי טענות יצר "השוואה אנטישמית" בין המתגיירים הרפורמים לכלבים, על רקע תופעת טקסי "בר מצווה" הנערכים לבעלי חיים.
הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו
ביהדות התורה מסרו בתגובה כי "גם פייסבוק מבינה שהתופעה המכוערת של חגיגות בר מצווה לכלבים היא פגיעה בחיי הקהילה שצריך לשים לה סוף". והוסיפו, "איפה אפשר למצוא את הסרטון? בטוויטר של יש עתיד", זאת לאחר שהסרטונים אמנם הוסרו מפייסבוק אך נשארו בטוויטר.

טענות לאנטישמיות מרומזת

בסרטון, שפורסם ביום ג' ברשתות החברתיות, נראה קטע מכתבה חדשותית ששודרה לפני כמה שנים ובה חגיגת "בארק מצווה". בהמשך מופיעות תמונות כלבים החבושים בכיפות - חלקם עטופים בטליתות, מעוטרים בתפילין, אוחזים בספרי קודש, עונדים תליון מגן דוד או מתפארים בפאות מסולסלות.
על רקע התמונות הרצות על המסך שמרביתן מעובדות, נשמע הקריין אומר בתשדיר: "בבג"ץ - זה יהודי, וגם זה יהודי, והוא - סבתא שלו הייתה רב, בטח שהוא יהודי, וגם זה וגם זה וגם זה וגם זה". לאחר מכן הוא מבטיח: "רק יהדות התורה תשמור על היהדות שלך, של הילדים שלך ושל הנכדים שלך".
יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, תקף את המפלגה החרדית, וצייץ בטוויטר: "אבא שלי סיפר לי פעם שעל הפרלמנט בבודפשט היה שלט גדול: 'אין כניסה ליהודים וכלבים'. אנטישמים בכל הדורות תמיד השוו בין יהודים לכלבים. עכשיו יהדות התורה הצטרפה אליהם. גועל נפש".
גם הרב הרפורמי, גלעד קריב, מספר 4 ברשימת העבודה לכנסת ומנכ"ל (בחופשה) התנועה הרפורמית, הגיב לסרטון ואמר: "גפני ופינדרוס מתקנאים במצעד הבהמות של סמוטריץ' ובן גביר, אז הם משחררים סרטון שמשווה את המתגיירים הרפורמים לכלבים. נראה לי שרוב הציבור יסכים שעדיפים בעלי חיים לא מזיקים עם תחפושות חסרות טעם, על פני נבלים חסרי יראת שמיים ודרך ארץ".