צועדים לסובלנות דתית מישראל ועד לאיחוד האמירויות: משרד הפנים של איחוד האמירויות הערביות ומשרד הפנים הישראלי יציינו ביחד את יום הסובלנות הבינלאומי בטקס תפילה בין-דתית משותפת לשלומם של העומדים בחזית הקורונה. האירוע ייערך ביום שני הקרוב, ה-16 בנובמבר, שעה 14:00 לפי שעון ישראל, 16:00 לפי שעון אבו-דאבי. << הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו>> הדתות שיוצגו באירוע זה הם יהדות, בודהיזם, הינדו, סיקים, נצרות, איסלאם, בהאים ועוד. תפילה זו נועדה לשקף אחדות ולהודות לעובדי החזית על מאמציהם בריפוי החולים ובהקלת מצבם.
במשרד הפנים הישראלי אמרו כי: "אנו נרגשים לקחת חלק ביום הסובלנות הבינלאומי ולפעול יד ביד לצד מקבילינו באיחוד האמירויות. לציון יום זה חשיבות רבה השנה יותר מתמיד, וזאת עקב מגפת הקורונה המתמשכת שהשפיעה באופן חסר תקדים על האנושות כולה. כמיליון וחצי בני אדם ברחבי העולם קיפחו את חייהם, אחרים איבדו את מקום עבודתם ומתמודדים עם רעב ותנאי מחייה קשים".
עוד הוסיפו במשרד הפנים הישראלי כי, "במהלך תקופה זו, העובדים אשר עומדים בחזית המאבק בקורונה מבצעים באומץ, במסירות ובנחישות את חובתם המקצועית ומעמידים עצמם בסכנה מדי יום. התפילה שיישאו מנהיגי הדתות השונות היא לשלומם ולבריאותם". בנוסף למנהיגי הדתות, ישתתפו באירוע גם מנהל בי"ח מישראל ורופא מאיחוד האמירויות אשר מנהלים את המערכה מול הקורונה, וכן ילדים משתי המדינות.

הקמת מערך של מנהיגים דתיים

משרד הפנים הישראלי מתכנן ומיישם מדיניות לאומית בענייני השלטון המקומי ומקדם יוזמות לצמצום הפערים החברתיים-כלכליים בין הרשויות המקומיות ולקידום צדק חלוקתי ביניהן. בנוסף, מתמקד המשרד בחיזוק עצמאותן וחוסנן הכלכלי של הרשויות באמצעות קידום תהליכי פיתוח כלכליים וארגוניים, ייעול ושיפור תהליכי רגולציה ועידוד חדשנות ויזמות בשלטון המקומי.
המשרד האחראי על כלל הנושאים הנוגעים לבני הדתות והעדות הלא-יהודיות בישראל, מבקש להקים רשת בין-לאומית של מנהיגי דתות לטובת חיזוק הדיאלוג, הגברת ההבנה, הלמידה והשותפות, ולפעול ככוח משימה בעיתות של משבר וחירום.
למשרד הפנים באיחוד האמירויות תפקידים רבים ובראשם הבטחת השלום והביטחון, ארגון וניהול כוחות הביטחון והמשטרה, ארגון התנועה בכבישים מקומיים ופנימיים ואבטחת נכסים. המיקוד העיקרי של המשרד הוא הבטחת ביטחון לאזרחים ולגולים החיים בשטחם. המשרד אימץ גישה מתודולוגית חדשה להגברת ההון האנושי והפיזי שלו בקנה אחד עם קצב ההתפתחות המהיר בכל התחומים.