בסוף השבוע חגגו איוונקה טראמפ ומשפחתה את בת המצווה של בתה, ארבלה קושנר, במיאמי, פלורידה. טראמפ שיתפה אתמול (יום ב') סדרת תמונות בחשבון האינסטגרם שלה שבו הודיעה על האירוע, וכתבה: "עם שפע של אהבה וגאווה עצומה, ג'ארד ואני חגגנו את בת המצווה של בתנו ארבלה בסוף השבוע האחרון".
עוד היא כתבה כי "החל ממחויבותה להאכלת משפחות רעבות באמצעות בנק המזון הכשר של השירות לקהילה היהודית ועד לתמיכה בילדים עם צרכים מיוחדים דרך עבודתה בהתנדבות במעגל הידידות, הלב הנותן של ארבלה והמחויבות שלה להשפיע לטובה מגלמים את הרוח של אבן דרך מיוחדת זו".
בסיום הפוסט נכתב: "לא יכולנו להיות גאים יותר בצעירה יוצאת הדופן שהיא הפכה להיות. טוב הלב, היצירתיות, ההומור, האמפתיה והתשוקה שלה מילאו את חיינו בכל כך הרבה שמחה והשראה. שתהיה בת המצווה שלה תחילתו של פרק יפה ומספק".
1 צפייה בגלריה
אראבלה טראמפ
אראבלה טראמפ
ארבלה טראמפ
(צילום: מתוך האינסטגרם)
מי שנעדר מהתמונות בפוסט היה נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, אולם בני משפחה אחרים נכחו בתמונות שאיוונקה טראמפ שיתפה בפוסט באינסטגרם, כולל בעלה, ג'ארד קושנר, וילדיה. בתמונות שפורסמו אפשר היה למצוא גם את אחיה של איוונקה אריק ודונלד ג'וניור ואחותה למחצה טיפאני, ואת בני זוגם. גם אשתו לשעבר של דונלד ג'וניור, ונסה טראמפ, נכחה.
רגע של נחת. דונלד טראמפ עם נכדתו ארבלה, בסטורי שפרסמה איוונקה טראמפדונלד טראמפ עם נכדתו ארבלה, בסטורי שפרסמה איוונקה טראמפצילום: מתוך אינסטגרם
רק בסטוריז שהעלתה איוונקה טראמפ היה ברור שאביה נכח גם הוא באירוע. מבחינת הנשיא הקודם, השמחה המשפחתית הייתה רגע של נחת בימים לא פשוטים שעוברים עליו: רק לאחרונה נודע שיוגש נגדו כתב אישום בפרשת המסמכים המסווגים, שבהם על פי החשד לא טיפל כראוי. מוקדם יותר השנה התברר שהוא יועמד לדין בפרשת דמי השתיקה שלכאורה שילם לנשים שניהלו איתו קשרים מיניים, כדי להשפיע על תוצאות הבחירות לנשיאות.
איוונקה, בתו של דונלד טראמפ מנישואיו הראשונים לאיוונה, התגיירה והצטרפה לחיק היהדות לפני נישואיה לאיש העסקים היהודי-אמריקני ג'ארד קושנר. כאשר התלוותה לאביה בביקורו הנשיאותי בישראל, היא אף הזילה דמעה כשנגעה באבני הכותל המערבי.