מקרים של השחתת בתי כנסת, רכוש ועסקים של יהודים הפכו מאז תחילת המלחמה ברצועת עזה לעניין שכיח ויומיומי ברחבי ארצות הברית. מכיוון שמדובר במקרים רבים כל כך, הם בדרך כלל לא מדווחים ומעטים עוד יותר מגיעים לכותרות, כמו במקרה של שלט הכניסה של בית כנסת מרכזי בפנסילבניה, שהושחת במהלך סוף השבוע בצלב קרס ובכתובות נאצה.

אחרי שאחד מחברי הקהילה של בית הכנסת "טמפל בית הלל / בית אל" בווינווד גילה את ההשחתה הוא העלה תיעוד לרשתות החברתיות, ועד מהרה תפס את תשומת ליבם של אושיות כמו שדר CNN, ג'ייק טאפר, יליד האזור, שכתב כי ערך שם את בר המצווה שלו.
הציוץ זכה ליותר ממיליון צפיות. גם מושל פנסילבניה, ג'וש שפירו, הזדרז להגיב: "לאנטישמיות ולוונדליזם של בית תפילה מכל סוג אין מקום כאן. דיברתי עם הרב של בית הכנסת ואמרתי לו שאנחנו עומדים עם הקהילה הנפלאה שלו ונגד השנאה. רשויות אכיפת החוק שלנו עובדות כדי לתפוס את האחראים. מעשי השנאה האלה לעולם לא ישנו את העובדה שלא משנה איך אתה נראה, מאיפה אתה בא, את מי אתה אוהב, או למי אתה עושה ומתפלל אליו – אתה שייך לכאן בפנסילבניה".

המשטרה המקומית מסרה כי פתחה בחקירה והיא בודקת את מצלמות המעקב הסמוכות, כדי לנסות לאתר את האחראי. רב בית הכנסת, הרב איתן ויטקובסקי, אמר שהשלט הושחת כבר בליל השבת, אך התגלה רק בשעות הבוקר של יום ראשון על ידי חברים מהקהילה שבאו להתפלל.
לדבריו, זו לא הפעם הראשונה שהשלט הפך למטרה, ורק בשבוע שעבר הוא הוחלף לאחר ריסוס דומה: “אנחנו כעם יהודי לצערנו מכירים שנאה כזו במשך דורות ואני כאן אומנם רק שנתיים, אבל עוצמת השנאה שאנחנו חווים עכשיו היא ברמה אחרת", אמר. "אני לא כועס, אני רק רוצה לגלות מי הם אותם אנשים, ולהבין למה הם עושים את מה שהם עושים, כי את השנאה שמתרחשת עכשיו אנחנו חייבים לעצור".
העיתונאי ג'ייק טאפר, אגב, נחשב לאחד הבכירים בארצות הברית ומאז תחילת המלחמה גם הפך לאחד השדרנים הבולטים ביותר שתומכים בישראל על המסך. הוא שידר מתל אביב מספר פעמים לאורך המלחמה, הביא למסך את תחקיר הערוץ על ההתעללות המינית של חמאס ב-7 באוקטובר, ולא הצליח להסתיר את דמעותיו בשידור חי כשראיין חטופים שחזרו מהשבי.