יומיים לאחר שנשמעו גינויים מכל עבר ליריקות ולהתנהגות המבזה כלפי נוצרים בירושלים, כולל מצד רבנים ומצד נציגי הציבור החרדי מש"ס ומאגודת ישראל – גם ההנהגה החרדית-ליטאית הצטרפה היום (ה') לגינויים. חברי הכנסת של מפלגת דגל התורה, הנכללים ברשימת יהדות התורה, ביקרו אצל הרב הליטאי הבכיר מאיר צבי ברגמן – והאחרון הבהיר ביחס לתופעת היריקות: "אנחנו נגד זה, זה חילול השם נורא".
"בביקור במעונו של חבר מועצת גדולי התורה, מרן הגאון הגדול רבי מאיר צבי ברגמן שליט"א ראש ישיבת רשב"י, דיבר מרן על חילול השם הנורא מתופעת היריקות נגד נוצרים ועל כך שיש איסור גמור לעשות זאת", כתב חבר הכנסת משה גפני, יו"ר דגל התורה, "לאחר דברי מרן שליט"א, סיעת דגל התורה מודיעה כי היא מגנה בתוקף את התופעה הנלוזה הזו וקוראת לעצור אותה לאלתר".
שלשום (יום ג') מסר השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי (ש"ס), כי הוא "מגנה בתוקף את התופעה של יריקות לעבר נוצרים בירושלים. אין זו דרכה של תורה, ואין אף רב שתומך ומעניק לגיטימציה להתנהגות נבזית כזו. חובה עלינו להוקיע, ונמשיך לכבד את כל העמים הבאים בשערי עיר הקודש".
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף מאגודת ישראל (יהדות התורה), גינה גם הוא: "נדהמתי לשמוע על התופעה המזעזעת של תקיפה בשם היהדות כביכול. תורתנו הקדושה מצווה עלינו לנהוג בכבוד כלפי כל אדם באשר הוא, לא משנה מהי אמונתו, דתו או מוצאו. 'דְּרָכֶיהָ דַרְכֵי נֹעַם וְכָל נְתִיבוֹתֶיהָ שָׁלוֹם'. חובה עלינו לדאוג שיהיה כבוד שמיים מתרבה על ידינו ולא חלילה להפך. אני מגנה את ההתנהגות הנפסדת הזו".

גם הרבנים הראשיים, הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף, יצאו נגד תקיפות הנוצרים בעיר העתיקה – מעבר להודעות הגינוי שפרסמו שר התפוצות, שר החוץ, ראש הממשלה, ראש עיריית ירושלים ואחרים. כעת, כאמור, גם בדגל התורה הצטרפו לגינויים.