ראשית וכהקדמה חשובה, ש"ס בכל מהותה הולכת לפי פסיקתו של הרב עובדיה. בייחוד כעת, 9 שנים לפטירתו, חשוב להבהיר – לא ניתן ידינו לפגיעה ביהדות. ואת כל הרפורמות שהממשלה האחרונה קידמה ומטרתן הרס הזהות היהודית, אנחנו נבטל.
יצירת חיי

שבת:

כיהודים מאמינים בני מאמינים השבת היא המתנה הגדולה שהעניק בורא עולם ליהדות ולאנושות בכלל. נושא השבת ואופן שמירתה במרחב הציבורי מעוגן בסטטוס-קוו ובחקיקה מאז קום המדינה (בשנת 1951 נחקק "חוק שעות עבודה ומנוחה"), וש"ס תמשיך להאבק על צביון השבת והמרחב הציבורי והלאומי.

גיוס חרדים ולימודי ליבה:

אחר חקיקת פסקת ההתגברות ניתן יהיה לשוב ולחוקק את חוק טל שנפסל בבג״ץ בשנית, ולעגן את מעמדם של לומדי התורה מפני סנקציות פליליות. בסוגיית גיוס נשים יש לאפשר לכל מי שמצהירה מטעמים שבדת ומסורת, שלא להתגייס.
ברשת החינוך של ש"ס מיסודו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל מתקיימים לימודי ליבה, עם זאת דעתנו שאסור לכפות זאת על אף אזרח או תלמיד. לימוד התורה הוא ערך ליבתי חשוב לשימור שרשרת הדורות בעם ישראל.

יהודים בהר הבית:

דעתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל הייתה חד-משמעית נגד עלייה להר הבית, מכיוון ששם מקום המקדש, והעולים מסתכנים באיסור כרת, וכך עמדת הרבנות הראשית מאז היווסדה וגאוני ישראל.

רפורמות בשירותי הדת:

שירותי הדת העסיקו את שרי ש"ס לאורך השנים ובדגש על שיפור השירות לאזרח לצד הענקת שירותי דת ראויים ואיכותיים. לא נאפשר אף שינוי שמטרתו רפורמה ביהדות המסורה לנו מדור לדור.

גיור:

בכל שאלה שתשובתה באה מכוח פסיקה הלכתית, נסתמך אך ורק על רבני ישראל ובתי הדין הממלכתיים, יש הלכות גיור פסוקים וערוכים ורק על בסיסם נקבל את הגרים בקרב ישראל.

הכרה בזרמים הליברליים:

אין מקום לזרמים אחרים ביהדות, חד-משמעית. היהדות איננה ג'קוזי עם זרמים מותאמים לפי צורך. לפיכך, אין מקום לשינוי בכותל.

תיקון חוק השבות:

צביונה היהודי של מדינת ישראל הוא נר לרגלנו ונפעל בכל דרך כדי לשמר זאת.

נישואים אזרחיים:

נישואים אזרחיים נועדו לעקוף ולמחוק את זהותה היהודית של המדינה והמשפחה המסורתית. נמשיך לחתן את בנינו ובנותינו כדת משה וישראל.

הבחירות לרבנות הראשית:

תפקיד הרבנות הראשית בישראל חשוב לשמירה על היהדות והמסורת, ומשכך תפקיד הרבנים הראשיים חשוב במיוחד. כשנגיע לסוגיית הבחירות, נתייחס בצורה מסודרת.

יהדות במרחב הציבורי:

אחת מסיסמאות הקמפיין המרכזי שלנו - "גאים להיות יהודים". אנחנו לא בגולה ולא נאלצים להסתיר את יהדותנו מפני הצורר. אנו נושאים בגאווה את סמלי היהדות ומצוות התורה, ונמשיך לעשות זאת בגאון ובנועם, ללא כפייה וללא מורא.