ד"ר דורינה קלש, מומחית ברפואת עיניים ובטיפולי אסתטיקה רפואית

אמרו שלום לשקיות מתחת לעיניים – ללא ניתוח

תקופת הקורונה ועטיית המסכות חשפה את אזור העיניים וסימני הגיל שעליו - קמטים, כהויות וכו'. ד"ר דורינה קלש, מומחית ברפואת עיניים ובטיפולי אסתטיקה רפואית, מספקת פתרון לבעיות אלה בעזרת טיפולים חדשניים

קרן נתנזון ויץ, מוגש מטעם ד"ר דורינה קלש
פורסם:
מה אומרות העיניים שלכם? ד"ר דורינה קלש עם הטיפולים הכי מתקדמים לאזור העיניים. לחצו לצפייה
( צילום: ניצן דרור)
אזורי העיניים הם הראשונים שחושפים את שינויי הגיל: קמטים, קמטוטים, כהויות, שקיות, צניחה או שקיעת עפעפיים, כל אלה קיבלו פוקוס גדול עוד יותר בחסות הקורונה והמסכות שחושפות בפומבי רק את החלק העליון של הפנים. בשנה האחרונה עלה הביקוש לפתרון בעיות אלה באמצעות טיפולים חדשניים, מכשור וחומרים מתקדמים.
ד"ר דורינה קלש, מומחית ברפואת עיניים ובטיפולי אסתטיקה רפואית, מצאה את הממשק בין שני התחומים. כרופאה בכירה בבית החולים פוריה (ע"ש ברוך פדה), המתמחה במחלות רשתית ובתחום ההזרקות התוך עיניות, היא משלבת גם רפואה אסתטית מקיפה. את כל אלה היא מבצעת בקליניקה הפרטית שלה, הן טיפולים לרפואת עיניים והן טיפולים שנועדו לשיפור המראה.
2 צפייה בגלריה
ד"ר דורינה קלש
ד"ר דורינה קלש
ד"ר דורינה קלש, מומחית ברפואת עיניים ובטיפולי אסתטיקה רפואית
(באדיבות ד"ר דורינה קלש)
"רפואת עיניים זהו תחום מהפנט תרתי משמע, שמתפתח מיום ליום עם מכשור ונגיעה בהייטק ובפיזיקה", מעידה קלש שמנהלת בנוסף שלושה פורומים של רפואה אסתטית, ומרצה בתחום בכנסים בארץ ובעולם.
"ברפואת העיניים נושא הדיוק והבטיחות חשוב מאוד. גם הרפואה האסתטית היא עדיין רפואה ולכן זהו שילוב מנצח".
עם השנים אנו עדים לכמה תהליכים שקורים במקביל באזור העיניים. יש הופעה של קמטוטים במניפת הצחוק, צניחה של העפעף עם עודפי עור, התעמקות של השקעים בגלל אי ספיגה של כריות השומן השטחיות ולעתים גם הופעה של נגעים. כל השילוב הזה יוצר עם הזמן מראה עייף ומבוגר. החשיבות של בחירה ברופא מוסמך, בעיקר בטיפול באזור הזה, היא בשל הצורך בהבנה מעמיקה של האנטומיה הרגישה והימנעות מסיבוכים בלתי הפיכים.
כיום הטיפולים לשיפור מראה העיניים ומרקם העור מבוצעים על ידי הזרקות של בוטולינום טוקסין וחומצות היאלורוניות. לשיפור בעיית קמטים והעלמתם בשליש העליון של הפנים הכולל מצח, בין הגבות, ובצידי העיניים, ד"ר קלש משתמשת אך ורק בחומרים איכותיים ובטוחים, כמו בוטלינום טוקסין ללא חלבונים של חברת Merz הגרמנית, שעבורה היא משמשת כאחת המדריכות והנציגות בארץ. כדי לשפר קמטים וקמטוטים באזור העיניים וצידי העיניים נעשה שימוש בחומצה היאלורונית של בלוטרו. כמו כן היא מבצעת טיפולים למילוי שקעים, טיפול פלסמה להרמת עפעפיים עליונים המבוסס על שימוש באנרגיית חום מבוקרת שיוצרת צריבות בעור מהמכשיר. בהמשך, לאחר הפיכתם לגלדים, הם נופלים ומביאים להפחתה בכמות עודפי העור ומיצוק העפעפים ללא ניתוח. בנוסף, כחלק מהתהליך, יש עידוד ובנייה של קולגן בעור.
2 צפייה בגלריה
ד"ר דורינה קלש
ד"ר דורינה קלש
מומחיות בתחום שדורש דיוק רב. ד"ר קלש
(באדיבות ד"ר דורינה קלש)
ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו למנעד רחב של בעיות ובשילוב הזרקות: לשיפור מראה הקמטים והקמטוטים בצידי העיניים ומתחתיהם, הסרת נגעי עור שפירים כדוגמת נגעי שומן, פיברומות ופפילומות, הסרת כתמי שמש והקטנת צלקות ניתוחיות וצלקות אקנה. טיפול נוסף שצבר תאוצה השנה הוא Fox Eyes – להרמת הגבות והעפעפיים ולכסון העיניים בעזרת חוטים שנספגים בעור.
בבעיית שקיות שומן, ד"ר קלש היא הראשונה בארץ לעבוד עם מכשיר האגנס, שפועל על ידי גלי רדיו ומחטים קטנות המוחדרות לעור, הממיסים ומפחיתים את כריות השומן ולעתים אף מעלימים אותן לחלוטין. באמצעות אופציית טיפולי המזותרפיה ניתן לשפר את מרקם העור, הכהויות, הקמטים והנפיחויות באזור. ד"ר קלש היא אחת המדריכות לרופאים בתחום ובעלת ניסיון רב לקבלת תוצאות מרביות, עם הקפדה על בטיחות מקסימלית.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button