איתי תורג'מן. "הפכתי כתובת למאות גברים שמסמסים לי שבזכות הסדרה הם התחילו לעבוד על עצמם"

איתי תורג'מן: "ארז דריגס צריך לעשות חשבון נפש, אבל אנחנו כחברה שחטנו אותו"

מנחה את "זוג מנצח VIP" עם האקסית אנה ארונוב, מגיב לראשונה לפרשת דריגס, מספר שנשים שולחות לו הודעות מטרידות ("את יודעת לכמה עשיתי בלוק?") איך השתנתה ההתנהלות שלו בעבודה ("אני לא נמצא עם תלמידה שלי לבד בחדר"), ואיך פגש את בת זוגו הצעירה ממנו ב-13 שנה ("חצי מהזמן אנחנו גרים אצל ההורים שלה וחצי אצל ההורים שלי")

פורסם:
איתי תורג'מן מתראיין לשער לגבר
( כתבת וידאו: הילה רגב)
לפני חודש וחצי התברר שארז דריגס, יוצר וכוכב הסדרה המצליחה "חזרות", היה במציאות הרבה פחות תומר (הדמות שגילם) והרבה יותר עופר - הדמות ששיחק איתי תורג'מן (37), שחקן שמכור למין, ששולח לנשים הודעות סליזיות כולל תמונות של איבר מינו. וכן, אם תהיתם (ותהיתם), תורג'מן ידע את זה. כבר כשהתחילו החזרות ל"חזרות".
"היה לי ברור שהצד הזה של עופר מגיע מארז", אומר תורג'מן. "החיבור ביני לבין ארז היה חיבור מאוד חזק ומרגש כי שנינו היינו מכורים ונפגשנו בזירה של תיקון".
כשהוא ליהק אותך לתפקיד, הוא ידע שאתה מתמודד עם בעיות דומות?
"לא. ובאופן קוסמי דווקא אני, שמשחק אותו, מכיר את עולם ההחלמה של מכורים, את תוכנית 12 הצעדים שעוזרת לארז וגם לי".
על ההתמכרות: "הבנתי שאני לא יודע להכיל את החיים באפרוריות שלהם. שאני יודע להכיל אותם רק בזמן שאני מנותק מעצמי, כשאני בבילוי מטורף, בערב דרינקים עד הסוף, באיזו שאכטה שתטיס אותי"
דיברתם על זה הרבה?
"זה לא שהיו לנו שיחות נפש לתוך הלילה. למרות החברות שהייתה בינינו, לא ניהלנו שיחות פתוחות על מה שהוא בדיוק עבר כי זה לא כל כך ארז. אבל הייתה בינינו קריצה ששנינו מבינים בדיוק על מה מדובר. אני הייתי קצת יותר פתוח ממנו בתהליך. בגלל שבטבעי אני יותר פתוח, היה לי קל יותר לדבר איתו על ההתמכרויות שלי ועל תהליך ההחלמה שלי".
למה אתה התמכרת?
"לריגושים. שזה אומר לבילויים, לאלכוהול, לגראס, לנשים, לחיים בפיק גבוה. כל מכור מכור לריגושים. ולכל מכור כנראה יש איזה פצע רגשי, שכשהוא פוגש את הריגוש הגבוה זה מהווה עבורו סוג של משכך כאבים. אבל לא כל המכורים יגיעו לקבוצת מכורים באותה נקודה. כל אחד עוצר בנקודה שבה מבחינתו הסבל הוא כבר בלתי נסבל. הביטוי של ההתמכרויות שלי לא היה קיצוני ואין הרבה נקודות שפל, אבל הרגשתי שהן ניהלו את החיים שלי, הבנתי שאני לא יודע להכיל את החיים באפרוריות שלהם. שאני יודע להכיל אותם רק בזמן שאני מנותק מעצמי. ומתי אני מנותק? רק כשמשהו קיצוני קורה. כשאני באיזה בילוי מטורף, בערב דרינקים עד הסוף, באיזו שאכטה שתטיס אותי".
5 צפייה בגלריה
נועה קולר וארז דריגס בסדרה "חזרות"
נועה קולר וארז דריגס בסדרה "חזרות"
נועה קולר וארז דריגס בסדרה "חזרות". תורג'מן: "תוכנית 12 הצעדים עוזרת לארז וגם לי"
(צילום: ורד אדיר, כאן 11)

וכשאתה אומר שהיית מכור גם לנשים, מה זה אומר?
"מה שנקרא רווק הולל. למרות שהיו לי גם קשרים רציניים לאורך השנים".
גם לך יצא לכתוב הודעות סליזיות לנשים?
"יצא לי. בוודאי. אבל בואי נהיה אמיתיים. לכל מי שאני מכיר יצא לשלוח הודעות כאלה. ההבדל הוא שאני שלחתי לבחורות שגם הן שלחו לי הודעות. זה היה ערוץ תקשורת מוסכם. הבחורות שנפגעו מארז ביקשו ממנו להפסיק והוא לא הפסיק.
"אני חושב שכל מי שנפגע, ראוי שיתנצלו בפניו. כשמישהו נפגע ממני למשל, אני דבר ראשון מתנצל. בניגוד לפעם, שאם הייתי חושב שאני צודק זה הספיק לי וניקה לי את המצפון. היום אני יודע שתחושת צדק היא לא לגיטימציה לפגוע במישהו. בחורות שנפגעו בהחלט נפגעו. ההתנהגויות של ארז היו פוגעניות וזו עובדה. אבל בואי, מדובר בהתכתבות פרטית בין שני אנשים בפייסבוק, אנשים שבוחרים להיות בהתכתבות הזו. אף אחד מהצדדים הוא לא חסר אונים. להבדיל מיליון הבדלות מאונס, כל בחורה יכולה לעשות בְלוֹק לדבר הזה. את יודעת לכמה בנות אני עשיתי בלוק? לבנות שכתבו לי ועדיין ממשיכות לכתוב לי אפילו שאני בזוגיות? את יודעת מאילו הטרדות מיניות בנים סובלים? אני אראה לך הודעות בטלפון, את תיפלי מהכיסא. אני מתעלם, ואם הצד השני לא מפסיק, אני חוסם".
על ארז דריגס: "יצא לי לשלוח הודעות סליזיות לבחורות. ההבדל ביני לבין ארז הוא שאני שלחתי לבחורות שגם הן שלחו לי"
אז העליהום על דריגס לא היה מוצדק לדעתך?
"מה שהכי ציער אותי במקרה של ארז זה שעוד לא יצאה חצי מילה והבן אדם כבר נשחט בכיכר העיר. חרבות היו מושחזות ושלופות. ארז צריך לעשות חשבון נפש ולהתנצל, אבל זו צריכה להיות עבודה אישית שלו. זה שאנחנו כחברה כל כך שחטנו אותו רק מעיד על רמת האלימות שכל אחד מנוהל על ידה. אני למשל דוגל בעונש מוות לאנסים כי בן אדם שאנס בעיניי רוצח. אבל בסיפור של ארז צריכה להיות מידתיות. זה קרה לפני כמה שנים טובות, מאז הוא עשה תיקון, והתגובות כלפיו רק מראות שאין ערך לתיקון ואין ערך לתשובה".
אולי כי הוא לא חשף ביוזמתו את מה שקרה?
"אבל הוא דאג להציף בסדרה את עניין ההתמכרות למין, נושא מאוד לא מדובר ומאוד לא פופולרי. ואני, בתור מי שגילם אותו, הפכתי כתובת למאות גברים שמסמסים לי שבזכות הסדרה הם התחילו לעבוד על עצמם, שהסדרה שיקפה להם בעיה שהם הרגישו צורך לטפל בה. הסדרה, בחוויה שלי, עושה עבודת קודש בעניין הזה וחשוב גם את זה להגיד".
גם נגד שמיל בן ארי ששיחק לצדך ב"חזרות" עלו טענות על הטרדות מיניות.
"אין לי מושג לגבי שום דבר שקשור לשמיל. אני פשוט לא יודע משהו שיאפשר לי להגיב".
אתה חושש שגם עליך יהיה תחקיר?
"זה באמת נורא מפחיד. אני גר היום בגן־יבנה ויש לי שם סטודיו למשחק. הכללים שם מאוד נוקשים וברורים: אני לא נמצא עם אף תלמידה שלי לבד בחדר, תמיד חייב להיות שם עוד מישהו נוכח. היה איזה יום שנסעתי לסטודיו ברכב שלי, בחוץ ירד מבול מטורף ובדרך ראיתי תלמידה צועדת לשיעור. היא נרטבה כולה ואני לא עצרתי להסיע אותה. את מבינה לאן זה מגיע? אני מצלם דוגמניות לכל מיני פרויקטים ואני לא מעז לגעת להן אפילו בכתף כדי לכוון אותן. כשאני מצטלם לסצנות מין אני מהנדס אותן כמו כוריאוגרפיה. סצנת מין מבחינתי שוות ערך לסצנת מכות".
5 צפייה בגלריה
איתי תורג'מן
איתי תורג'מן
"הרגשתי שההתמכרויות ניהלו לי את החיים שלי"
(צילום: מאיר כהן, סגנון: סגנון: תומר אלמוזנינו ל"סולו")

התפרקות אצל ההורים

במסגרת השינוי שעבר, להוציא את הנחיית הריאליטי "זוג מנצח VIP" (שעונה שלישית שלו עלתה לאחרונה ברשת13 ומשודרת בימי שני ב־21:30), קריירת המשחק של תורג'מן הייתה בהולד. במשך כמה שנים הוא לא שיחק באף סרט, סדרה או הצגה. "היה ברור שכדאי שאקח הפסקה, כי הייתי צריך לעבור תהליכים אישיים ורוחניים שאי־אפשר לעשות כשאתה בפרונט", הוא מסביר. "הרי לפני ההתפתחות יש התפרקות. ובשביל התפרקות צריכים תנאים בסביבה סטרילית. זה היה שילוב שגם אני שידרתי בכל ההוויה שלי, שכדאי לי לקחת הפסקה, וגם התעשייה זיהתה את זה".
על המגורים עם ההורים: "אמנם זה בית גדול ואני בקומה למעלה, אבל זה עדיין אמא ששואלת לאן אתה הולך, מתי אתה חוזר ולמה לא הכנסת את הבגדים לארון. היה לי ברור שאם אני עוזב אני לא עובר תהליך של התפתחות"
בשלב מסוים עברת לגור עם ההורים, ואתה גר איתם עד היום.
"נכון. רציתי פלטפורמה תומכת ומכילה. הפשטות של הבית שגדלתי בו עושה לי טוב. המעבר להורים גם הסיר את הלחץ לקיים את עצמי, לעשות תפקידים שאני לא שלם איתם".
בכל זאת, גבר בן 37 שחזר לגור עם ההורים.
"זה באמת לא פשוט. אמנם זה בית גדול ואני בקומה למעלה, אבל זה עדיין מטבח משותף ואמא ששואלת לאן אתה הולך, מתי אתה חוזר ולמה לא הכנסת את הבגדים לארון. בשנה הראשונה רק רציתי לעזוב. אבל היה לי ברור שאם אני עוזב אני לא מנצח את הקושי ולא עובר תהליך של התפתחות. הכותרת של השינוי שלי הייתה מידת הגאווה. בקרב מפורסמים קל מאוד לחטוא בגאווה ובחשיבות עצמית, כך שבשבילי לחזור להורים אחרי 17 שנה שבהן גרתי לבד היה אתגר רוחני שהתיישב בדיוק על המידה הזו".
ואיך מביאים הביתה בחורות?
"אין מה להגיד. זה מביך. בשלב מסוים עזבתי לשנה לגור בתל־אביב עם בת זוג שהייתה לי, אבל ברגע שנפרדנו חזרתי להורים, הפעם מסיבות אחרות".

5 צפייה בגלריה
איתי תורג'מן
איתי תורג'מן
"להקים משפחה זה הדבר שאני הכי רוצה בחיים שלי כרגע"
(צילום: מאיר כהן, סגנון: סגנון: תומר אלמוזנינו ל"סולו")

מתאהב סדרתי

היום תורג'מן כבר לא בודד. בתקופה האחרונה הוא אפילו מאוהב. כבר שבעה חודשים שהוא בזוגיות עם לור כהן (24), סטודנטית לכלכלה ויזמות מהרצליה. "הכרנו בזמן שחיפשתי חניה בדיזנגוף", הוא מספר. "לור ישבה ברכב ולא הייתה אמורה לצאת, אבל מטוב לבה החליטה לפנות עבורי את החניה. ובעיניי זה מטפורי. כי גם זוגיות זו חניה. אתה עוצר בה. זה כאילו שהיא אמרה לי 'בוא תעצור'".
ללור יש דירה משלה?
"לא. גם היא גרה אצל ההורים. אנחנו כמו זוג בני 17. חצי מהזמן אנחנו גרים אצל ההורים שלה וחצי אצל ההורים שלי. אבל הקייטנה תכף נגמרת, ממש עכשיו התחלנו לחפש דירה יחד".
על ההתקרבות לדת: "אני שומר שבת, אוכל כשר, מתפלל בבית כנסת ורואה את עצמי מתחזק בדת. אבל בנתיב שאני צועד בו אין כיפה. התשובה שלי היא בעיקר תיקון לנפש הבהמית שלי"
אתה לא חושש שגם הקשר הנוכחי יסתיים? היום מאוהב, מחר כבר לא?
"אני מאוד מאוד דואג. יש את המבנה האנושי הזה שאני לא סומך עליו. הנטיות הטבעיות הבהמיות שיש לנו לשים את ההנאה הגופנית והרווח האישי בראש סדר העדיפויות, וזוגיות לא תמיד נמצאת שם. בשביל זה צריך לעבוד, להיות בנתינה, בביטול עצמי. אבל תודה לאל, היום אני מאוד מחובר וחי על פי חוכמת התורה שנותנת לי המון כלים, ובזכותם אני פוחד קצת פחות".
מתי התקרבת כל כך לדת?
"בתקופה שחזרתי להורים, כשמנגנוני ההגנה הישנים שלי פשטו רגל. הייתה תקופה לא ארוכה אבל עמוקה שחקרתי את חוכמת הבודהיזם, את תנועת הפסיכולוגיה החיובית, עד שהכרתי את הרב יובל הכהן אשרוב ואת תורת הקבלה, והבנתי שהגעתי לתמצית האמת".
בקרוב נראה אותך עם כיפה על הראש?
"אני שומר שבת, אוכל כשר, מתפלל בבית כנסת ורואה את עצמי יותר ויותר מתחזק בדת. אבל בנתיב שאני צועד בו אין כיפה. התשובה שלי היא בעיקר תיקון לנפש הבהמית שלי".
הקמת משפחה זה משהו שעומד על הפרק?
"זה הדבר שאני הכי רוצה בחיים שלי כרגע. מדברים על זה. יהיה טוב בעזרת השם. תתפללי עליי".

5 צפייה בגלריה
איתי תורג'מן ולור כהן
איתי תורג'מן ולור כהן
עם לור כהן. "גם היא גרה אצל ההורים. אנחנו כמו זוג בני 17"
(צילום מסך מאינסטגרם)

בינתיים תורג'מן לא עומד להפוך לאבא, אבל בקרוב מאוד יוכל לקבל כמה טיפים על הורות מהאקסית אנה ארונוב, שנמצאת בחודשי היריון מתקדמים. הם נפרדו לפני כשמונה שנים, ותורג'מן מודה שלא שמרו אחרי זה על קשר ("אף פעם לא מצאתי טעם להישאר בידידות עם אקסית"). לאחרונה דרכיהם הצטלבו מחדש כשהוחלט שארונוב תנחה לצדו את העונה השלישית של "זוג מנצח VIP".
את שתי העונות הקודמות הנחית לבד. רצית שותפה?
"העונות הקודמות שודרו בערוץ 10, ובמעבר של התוכנית לפריים־טיים של רשת הייתה מחשבה לעשות לתוכנית מתיחת פנים. במסגרת זו המשימות גדלו, טסנו לברזיל והוחלט לצרף גם מנחה. וכן, אני הייתי מאוד בעד כי זה נראה לי מאוד נכון".
ואיך הרגשת עם הבחירה באנה?
"כשהועלו כמה שמות והשם של אנה היה ביניהם, מאוד רציתי לבדוק את האופציה הזו. ידעתי שהיא חרוצה, מסורה ושתוכל להביא ערכים טובים לתוכנית. למרות שהערוץ הרומנטי בינינו הסתיים מזמן, זכרתי שתמיד היה לנו ערוץ של תקשורת טובה, של צחוקים והבנה".
וזה עבד?
"בהחלט. לא הרגשתי שאני עובד עם אקסית. הרגשתי שאני עובד עם מישהי סופר־מקצועית שפשוט כיף לעבוד איתה. זה לא שהיינו מאוד פתוחים בגלל שאנחנו מכירים או מאוד סגורים בגלל שפעם היה בינינו משהו".
  • הראיון המלא עם איתי תורג'מן מתפרסם במוסף לגבר, המצורף חינם לגיליון "לאשה" החדש. עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button