אמנה אשקר. "חשוב לי לשדר לכל המין הנשי את החוזק שלנו שגובר על כל קושי ושובר את כל המחסומים שבדרך"

אמנה אשקר: "אנחנו ראויות למלא כל תפקיד"

ממלאת תפקידי מפתח במועצה המקומית כאבול כמנהלת חינוך לגיל הרך במועצה ויועצת לקידום מעמד האישה, בת 37, רווקה, מתגוררת בכפר כאבול. פרויקט מיוחד ליום האישה הבינלאומי

מוגש בשיתוף שחר און, עמותה לקידום מקצועי חברתי ומעו"ף לעמית
פורסם:
האישה שפתחה לי דלת: אמא שלי
"אמי, חורה אשקר, היא עקרת בית, עם רקע בסיסי בלימודים אבל עם השכלה עשירה מניסיון חייה. בתפיסתה הרחבה היא שרטטה את עתידי הוורוד והמשגשג.
"הדמות השנייה היא מרצה נפלאה שלימדה אותי במהלך התואר הראשון שעשיתי בחינוך. למדתי ממנה נחישות והתמדה בהשגת המטרה. ובהקשר זה, בל אשכח את תמיכת עמיתיי לעבודה בשלבי התקדמותי בעבודה והעצמתי בתפקידיי הרבים, בין היתר כמנהלת מחלקה ויו"ר ועד העובדים זה חמש קדנציות. העובדה שאני מכהנת כיו"ר הוועד במשך תקופה כל כך ארוכה, מעידה על היכולת שלי להנהיג ולהעניק שירות למועצה ולעובדים.
"חשוב לי לשדר לכל המין הנשי את החוזק שלנו שגובר על כל קושי ושובר את כל המחסומים שבדרך. אנחנו ראויות למלא כל תפקיד, רם כשיהיה. כאמור, אני ממלאת כמה תפקידי מפתח, בין היתר הקמתי מועצת נשים, ארגנתי להן הדרכות בנושאים רבים, בעיקר למטרת קידומן והעצמתן. בקרוב אני מתכוונת להריץ אישה חזקה ומצליחה כמועמדת לראשות המועצה".
האישה שפתחתי לה דלת: האחיינית שלי
"אני מגדלת את בת אחותי מאז שהייתה פעוטה. מהיום הראשון שלקחתי אותה לטיפולי, שמתי למטרה לטפל ולגדל, לעטוף ולטפח ולהעניק לה בבגרותה השכלה אקדמית. כיום היא כבר בת 14 ולומדת בכיתת מחוננים".
טיפ מעצים: "כמה שיותר ללמוד ולעבור הכשרות. אני למדתי תואר ראשון בחינוך ועשיתי הכשרות במחשבים, אמנות, השפה הערבית, הנחיית קבוצות ועוד. זה מעצים ומחזק את האישיות ועוזר להתקדם בסולם המקצועי. עובדה, אני התחלתי לעבוד כסייעת במערכת החינוך, והיום אני מנהלת קדם־יסודי במועצה".

  • איפור: מיכל רונן, שיער: כינרת כהן ל״סולו״, ע׳ צלם: אורי פורת
  • אמנה - חולצה/בגד גוף: overlove, ז׳קט: בוטיק נעמי, מכנסיים: רנואר;
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button