כבר לא צריך לטוס לטורקיה. השתלות שיער מתקדמות במרכז אסתטיקה ויופי ישראל

הפתרון להשגת מראה שיער טבעי ומלא: השתלת שיער בשיטה חדשה ומהפכנית

מרכז אסתטיקה ויופי ישראל מתמחה בשיער כבר 15 שנה ומציע את הפתרונות הכי חדשים ומתקדמים להשתלות שיער לגברים ולנשים, בהתאמה אישית. השירות - מקצועי ומוקפד, והתוצאות - מדהימות

קרן נתנזון ויץ, מוגש מטעם אן אייץ' אייץ' מרפאות שיער
פורסם:
מרכז אסתטיקה ויופי ישראל. לחצו על הסרטון לצפייה
אידיאל היופי שכולל שיער גולש, מלא ונטול קרחות הוא לרוב עניין של גנטיקה, אקלים, תזונה וגורמים נוספים שאין לנו תמיד שליטה עליהם. בשנים האחרונות הביקוש בארץ רק הולך וגדל לפתרונות קבועים שיסייעו להשגת מראה שיער טבעי אך מרשים. במרכז אסתטיקה ויופי ישראל, מרפאות מומחים בעיר רחובות, מציגים את השיטות המתקדמות ביותר כיום לצד טיפול שכולל אחריות מלאה וליווי של הלקוח לאורך כל התהליך ואחריו.
"אנחנו מרכז שמתמחה בשיער זה 15 שנה, עם מגוון פתרונות שיכולים להציע", מסבירים אלינה ואלכסנדר קלנדרב, בעלי מרכז אסתטיקה ויופי ישראל, במסיבת עיתונאים שבה הוצגו השיטות העיקריות שבהן הם מובילים. "אנחנו מתאימים יחידות מילוי, מבצעים השתלות שיער בשיטה שנקראת FUE, זקיקים שמוציאים מאזורי התורם ומשתילים בקרקפת, וגולת הכותרת זו השלמת שיער מהפכנית בשם ביופייבר.

3 צפייה בגלריה
השתלת שיער
השתלת שיער
ביופייבר - השלמת שיער מהפכנית לנשים וגברים
(צילום: shutterstock)

מה ההבדל בין שיטת הזקיקים "המסורתית" להשתלת שיער בשיטת ביופייבר?
"את שתי השיטות מבצעים אצלנו במרכז רופאים מומחים. השתלת שיער מסוג FUE עושים יותר גברים, מאחר שמדובר בלקיחת שיער מאזור תורם הדורשת גילוח של השיער הקיים על מנת להשתיל לצידו. הטיפול של ביופייבר מתאים גם לנשים וגם לגברים ומבוסס על סיבי שיער המיוצרים במעבדה באיכות גבוהה מאוד. הם מצופים בקרטין, ומזריקים אותם אחד אחד. התוצאה מיידית, כבר בטיפול הראשון מתחילים עם כמות של כ-200 שערות, ואם יש צורך בטיפול השני, משתילים את השאר".
מה האפקט שמתקבל?
"עבור נשים שלרוב סובלות מדלילות מדובר בפתרון שמעניק נפח וממלא מיד את האזור החסר בקרקפת. מגיעות נשים בטווח רחב מאוד בגילי 80-20, מצעירות ונשים אחרי לידה שסובלות מנשירת שיער ועד מבוגרות יותר עם בעיות התקרחות".

3 צפייה בגלריה
השתלת שיער
השתלת שיער
מראה טבעי שמשפיע על ההופעה החיצונית וההרגשה הפנימית
(צילום: shutterstock)

מה היתרון בביצוע ההליך הזה בישראל ולא למשל בטורקיה?
זה טיפול שמצריך השגחה וביקורות לצד המקצוענות המובטחת והשירות המוקפד שמלווה כל אחד ואחת.
מחלקה נוספת במרכז לאסתטיקה ויופי ישראל מתמחה בפאות ובתוספות שיער העשויות אך ורק משיער טבעי ועונה על צורך של נשים הסובלות מהשלכות טיפולים אונקולוגיים, בעיות כמו גזזת והתקרחות טוטאלית. "בתחום הפאות יש כל הזמן טרנדים, ואנחנו עונים על כולם: גוני שמש, יש אומברה, כל סוגי החום והבלונד, הכל סביב מה שהלקוחה רוצה. אצלנו יש אנשי מקצוע שעברו הכשרה כיצד לייצר את הפאה ולהתאים אותה. מאחר שמדובר במוצר אינדיווידואלי, מודדים את קוטר הראש, בוחרים טקסטורה ומסדרים את הנפח. המטרה היא התאמה אישית, נוחות מקסימלית ומראה טבעי שמשפיע על כל ההופעה החיצונית ועל ההרגשה הפנימית.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button