אשלי וקסמן בקשי במהלך טיפול אצל עידית הלפרין

האומץ לומר: "ככה אני נראית אחרי ארבע לידות"

מה קרה כשאשלי וקסמן בקשי, שלא מהססת לדבר על הכל, הגיעה לעידית הלפרין, מומחית לאסתטיקה מתקדמת? מפגש פסגה של טיפוח ויופי

מוגש מטעם עידית הלפרין
פורסם:
אשלי וקסמן בקשי משתפתמה גרם לה להגיע לטיפול בקליניקה של עידית הלפרין. לחצו לצפייה
( צילום: אורי דוידוביץ , רועי קריאף. כתבת: ירדן שקד. עריכה: יפית שקרוב)
אשלי וקסמן בקשי, אושיית ביוטי ולייף סטייל, יוטיוברית, יוצרת תוכן, סטודנטית לתזונה ואמא לארבעה הגיעה לביקור בקליניקה לאסתטיקה מתקדמת של עידית הלפרין ושיתפה אותנו בגילוי לב על השינוי האסתטי שבחרה לעשות אצל עידית.
וקסמן בקשי מספרת לנו שהיא משתפת את העוקבים שלה כמעט בכל דבר בחיים שלה, והיא בחרה לחשוף בפוסט מרגש איך הבטן שלה נראית אחרי ארבע לידות.
האומץ לחשוף הגיע בעיקר לאחר שהרבה נשים החלו לדבר על הנושא של טיפולים אסתטיים לאחר לידות ועל השינויים שהגוף עובר. אשלי ידעה שאם היא שואלת את עצמה למה הבטן שלה לא נראית כמו שהייתה, אז בטוח העוקבות שלה רוצות לדעת איך אפשר לטפל בסימנים ובעודפי השומן שנותרו לאחר הלידות.
2 צפייה בגלריה
אשלי וקסמן בקשי בטיפול אצל עידית הלפרין
אשלי וקסמן בקשי בטיפול אצל עידית הלפרין
(צילום: באדיבות עידית הלפרין)
כאשר היא הגיעה אל עידית היא נוכחה לדעת שלקליניקה יש הרבה מאוד פתרונות שיכולים לשפר את מרקם העור לאחר הלידות. הפתרון שהוצע לאשלי מאוד התאים לה, והיא ראתה תוצאות במהרה.
הטיפולים שעברה היו בין היתר הקפאת שומן, אנטנות, טיפולים למיצוק וכו'. אלה דברים שעודדו את היצירה של הקולגן בעור ושינו את מרקם העור שנשאר לה בבטן. שאלנו את עידית אילו טיפולים ניתן לעשות אצלה בקליניקה.
"יש לנו טיפולים שתפקידם למצק את העור – גלי רדיו, טיפול בגלי הלם, טיפולי אולטרסאונד וכו'. אנחנו עושים התאמה אישית לכל לקוח או לקוחה שמגיעים אלינו, ואני יכולה להגיד ש-99% מהלקוחות שלי מרוצים. זה מעלה בי חיוך שאני קמה בבוקר, וחשוב לי להיות מאושרת ממה שאני עושה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button