גבות עבות, חתוליות או דקות? בנות משפחת קרדשיאן

איזו קרדשיאן את? כך תעצבי את הגבות בהשראת האחיות המפורסמות בעולם 

תוהה באיזו צורה לעצב את הגבות? האם את מעדיפה מתוחות כמו של קיילי, דקיקות כמו של קים, או עבות כמו של קלואי? המאפרת ומעצבת הגבות לימור חייל מסבירה איך להשיג את המראה הרצוי

פורסם:
מתלבטת באיזו צורה לעצב את הגבות? המאפרת ומעצבת הגבות לימור חייל, בעלת סלון "קוקטה, מדגימה על האחיות ונותנת כמה כללים חשובים:

קים: זו שמרטה יותר מדי

"כשהיא לא מאופרת, לקים יש לדעתי את הגבות הכי דקות מבין האחיות. היא עוד משלמת על נזקי עיצוב הגבות הדקות־דקות שהיו באופנה פעם. ברוב התצלומים רואים שהיא ממלאת את הגבה בהמון איפור. גם היא כנראה מילאה את הגבה בשיטת המיקרובליידינג, אבל קשה לעצב לה מראה חתולי בגלל דקיקות הגבות. התוצאה היא מראה פחות טבעי".
6 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
הגבות הכי דקות. קים קרדשיאן
(צילום: GettyImages/Frazer Harrison)

קלואי: גבות עבות

איך עושים את זה: "קלואי תמיד תחזקה גבות עבות. במקום לעצב את העיקול של הגבה בשליש האחרון, אצל קלואי הוא מתחיל קצת אחרי אמצע העין". מה עוד: מאחר שהעיניים שלה מאוד קרובות, קלואי נתנה לגבות מרחב בחלק הקדמי, כדי ליצור אשליה של מרחק.
6 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן
קלואי קרדשיאן
תמיד תחזקה גבות עבות. קלואי קרדשיאן
(צילום: GettyImages/Matt Winkelmeyer)

קיילי: גבות עם אפקט מתיחה

איך עושים את זה: ממלאים את הקשת התחתונה של הגבה כדי שהעין תיראה ישרה יותר, מה שיוצר אשליה של מתיחה ונותן מראה חתולי. מה עוד: "הגבות של קיילי, שהיו פעם דקות, עברו כנראה תהליך של מיקרובליידינג שיצר אשליה של מתיחה בסגנון 'פוקס אייז', ומראה מורם של עצמות הלחיים והרקות. קיילי מאוד מבינה את החשיבות של גבות. היא נולדה לתוך מציאות שבה הגבות הן הכי חשובות במראה הפנים".
6 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
מראה חתולי. קיילי ג'נר
(צילום: GettyImages/Frazer Harrison)

קנדל: גבות טבעיות

איך עושים את זה: הגבות של קנדל ישרות עם סיומת ישרה, אפילו עם נטייה קלה כלפי מטה. מה עוד: "קנדל יכולה להרשות לעצמה את המראה הזה כי היא דוגמנית־על וצעירה, וזה מתאים לה לפרופורציות של הפנים. זה מראה טבעי והומוגני, אבל הוא לא לכל אחת".
6 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר
קנדל ג'נר
סיומת ישרה. קנדל ג'נר
(צילום: GettyImages/Vittorio Zunino Celotto)

קורטני: גבות משולשות

איך עושים את זה: "קורטני בחרה בגבה משולשת קלאסית, עם עלייה באמצע העין. זה מקנה לה מראה דומיננטי ובולט שהוא גם אדג'י ובועט". מה עוד: "בעוד אצל האחיות שלה הגבות משתלבות עם הפנים, אצל קורטני רואים קודם גבות ואז פנים. לדעתי היא מילאה את הגבות בשיטת הפודרה, שבה ממלאים אזורים שיש בהם חורים".
6 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן
קורטני קרדשיאן
מראה דומיננטי ובולט. קורטני קרדשיאן
(צילום: GettyImages/Michael Loccisano)

כללי אצבע לעיצוב גבות

  • הדבר הכי חשוב הוא להתאים את הגבות למבנה הפנים. "ההתאמה הנדרשת היא גם במרחק שבין הגבות, וגם בפרופורציה בין גודל הפנים לעובי הגבות", מסבירה חייל.
  • אל תגזרו גבות. "זה עלול ליצור מראה מחוספס וקשה במקום לתת מראה ארוך, רך וטבעי. יש דרך לטפל בשערות סוררות ומתולתלות, אבל זה צריך להיעשות על ידי אשת מקצוע".
  • אל תמרטו את שיער הגבות (הפלומה הדקה) מהחלק העליון. "זה מנמיך ומגביל את הגובה שניתן לקבל מהגבות".
  • רוצות לעבור מילוי גבות? בשיטת המיקרו בליידינג משתמשים במחט דקה ומשרטטים קווים דקים המדמים את השיער הטבעי, וכך ניתן ליצור גבות חדשות לגמרי. בשיטת הפודרה ממלאים בטכניקה של נקודות-נקודות, והיא מתאימה להשלמה ומילוי במקרה של גבות דלילות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button