האם לצבוע את השיער לורוד או להתנסות בבלונד פלטינה? תשאלי את האפליקציה

מתלבטת אם לצבוע לוורוד? האפליקציות שיעזרו לך להחליט

תכירו את היישומונים שישדרגו את שגרת הטיפוח שלכן ויסייעו לאבחן את עור הפנים, להתנסות בשפתון חדש או לבחור את גוון המייק-אפ המדויק בלי לצאת מהבית. זהירות, זה ממכר

דניאל פסו
פורסם:
שנה של סגרים וריחוק חברתי הייתה הדחיפה שתחום הביוטי־טק היה צריך כדי לתפוס תאוצה. מותגים גדולים מבינים כי הסמארטפון הפך לזירת המכירות הטובה ביותר, ומציעים אפליקציות ויישומונים שיעזרו למשתמשות לשדרג את שגרת הטיפוח - ממערכות לאבחון עור הפנים ועד אפליקציות שימצאו לכן גון ליפסטיק נחשק. כל מה שצריך זה קליטת וויי־פיי טובה וקצת זיקה טכנולוגית. זהירות, זה ממכר.

לאבחן קמטים ופיגמנטציה

SR ,FACE IT קוסמטיקס
אפליקציה לאבחון עור הפנים המזהה קמטים ופיגמנטציה וכן מצבים כמו אקנה, צלקות, אקזמה, הרפס ועוד, ומספקת המלצות לטיפול מתאים בעזרת תכשירי המותג. מאחר שאת המוצרים ניתן לרכוש רק אצל קוסמטיקאיות מורשות, בסיום האבחון מתקבלת הפניה בהתאם לאזור המגורים של המשתמשת. האפליקציה מותאמת גם לשימוש מקצועי של קוסמטיקאיות ומציעה פרוטוקולים שונים לטיפול ולמעקב אחרי ההיסטוריה של המטופלת.
איך משתמשות? לאחר כניסה ורישום לאפליקציה, יש לצלם תמונות פנים מקדימה ומהצד ולבחור ב"אבחון". לאחר כמה שניות מתקבל ניתוח של מצב הפנים ורשימת מוצרים מומלצים לטיפול בבעיות העור שהתקבלו.
איפה למצוא: האפליקציה זמינה במכשירי אנדרואיד ואייפון.
5 צפייה בגלריה
פנים מטופחות
פנים מטופחות
בסיום האבחון מתקבלת הפניה
(צילום: shutterstock)

להתנסות בבלונד פלטינה

Style My Hair Pro, לוריאל פרופסיונל
מכירות את זה שפתאום מתחשק לכן לצבוע את השיער לבלונד פלטינה או לוורוד בוהק, אך אתן חוששות מהתוצאה? בעזרת האפליקציה הזאת תוכלו לחזות איך ייראו צבעי שיער שונים על שערכן. אף שהאפליקציה פותחה ככלי מקצועי למעצבי שיער, יש אפשרות להשתמש בה גם באופן עצמאי.
איך משתמשות? יש לבחור באופציה "אני הלקוחה". לאחר מכן תוכלו לעדכן את פרופיל השיער שלכן או לגשת ישר לעבודה ולהתחיל לנסות גוונים שונים. המצלמה תיפתח במצב סלפי, ובשורה התחתונה מוצגים הגוונים השונים – בלונדיני, חום, אדמוני, צבעוני ועוד, כשבכל גוון יש אפשרות לשחק עם תתי־גוון שונים ולשנות אפקטים כמו צבע שיער מלא, אומברה וכו'.
איפה למצוא: האפליקציה זמינה במכשירי אנדרואיד ואייפון.

לאבחן את הזדקנות העור

SKINCONSULT, וישי
מערכת המבוססת על בינה מלאכותית ומציאות רבודה, או בקיצור - כל מיני מונחים טכנולוגיים שהניסיון לפרשם עושה לנו קמטי הבעה. האפליקציה מזהה ומדרגת את סימני ההזדקנות של עור הפנים על ידי השוואה לנשים אחרות בגיל זהה מתוך מאגר של 10,000 תמונות פנים של נשים מרחבי העולם. המערכת מזהה שבעה מדדים להזדקנות העור: מיצוק, נראות הנקבוביות, כתמים כהים, קמטוטים, קמטים עמוקים, קמטים מתחת לעיניים וזוהר/עמימות של העור, ומציעה שגרת טיפוח בהתאם.
איך משתמשות? יש להעלות תמונת סלפי מטווח קרוב, ללא איפור ועם עדיפות לתאורת אור יום רכה. לאחר מכן יש להזין את הגיל וסוג העור, ואז מתקבלת תוצאת האבחון המציגה את נקודות החולשה והחוזקה של עור הפנים שלך. בסיום הניתוח יש אפשרות לקבל הצעה לטיפוח העור בעזרת מוצרי המותג.
איפה למצוא: המערכת זמינה בכתובת vichy.co.il.
5 צפייה בגלריה
אישה מורחת קרם
אישה מורחת קרם
השוואה לנשים אחרות בגיל זהה
(צילום: shutterstock)

להיבהל (או לא) מזיהום האוויר

Skinpollution, דרמלוג'יקה
יישומון המודד את רמת החשיפה לזיהום האוויר במיקום שבו אתן נמצאות, ומזהיר מפני עוצמת הסיכון להזדקנות עור הפנים שהוא עלול לגרום.
איך משתמשות? היכנסו ליישומון ואשרו שימוש ב"שירותי מיקום". המסך ייטען מיד, יציג לכן את נתוני זיהום האוויר ביישוב שבו אתן נמצאות ויציע תכשירים מומלצים לשימוש בהתאם. נכון לכתיבת שורות אלה, המדד בתל־אביב עומד על 51 מתוך 100 ומצביע על זיהום אוויר דומיננטי, לעומת ניו־יורק שעומדת רק על 31 וסיכון מתון. סתם לידע כללי.
איפה למצוא: בכתובת skinpollution.com.

5 צפייה בגלריה
אישה רגועה עוצמת עיניים
אישה רגועה עוצמת עיניים
סיכון להזדקנות עור הפנים בגלל זיהום האוויר
(צילום: shutterstock)

לנסות שפתון אדום (בלי טסטר!)

LIPSCANNER, שאנל
האפליקציה מיועדת למשתמשות שרואות בכל דבר גון ליפסטיק פוטנציאלי. באמצעותה תוכלו לצלם כל גוון שאתן חפצות בו, לדגום אותו - ולקבל מבחר שפתונים בגוונים תואמים של המותג.
איך משתמשות? צלמו תמונה המציגה את הגוון שבו אתן מעוניינות - זה יכול להיות שפתון של דוגמנית במגזין, חולצה שאתן אוהבות או המניקור שלכן. דגמו את הגוון הרצוי ותקבלו אפשרויות שונות לשפתונים בגוון תואם, כולל הדמיה שלכן עם הצבע הנבחר.
איפה למצוא: האפליקציה זמינה למכשירי אייפון בלבד.

למרוח מייק־אפ וירטואלי

Virtual Try On, מאק
יישומון שניתן להפעיל דרך טלפון נייד ומאפשר למשתמשת להתאים גון מייק־אפ, שפתונים, צלליות, מסקרות וריסים מלאכותיים ממגוון מוצרי האיפור של המותג.
איך משתמשות? היכנסו לקטגוריית המוצרים הרצויה ובחרו באפשרות "מצאי את הגוון שלך". המצלמה תיפתח ותבקש למקם את הפנים לפי הזווית והתאורה הרצויים. לאחר מכן ייפתח בתחתית המסך סרגל עם מבחר הגוונים, כשבכל בחירה נוצרת הדמיה על הפנים שלך. בגזרת המייק־אפ אף מתקבלת המלצה לגוון בעל ההתאמה הטובה ביותר.
איפה למצוא: בכתובת maccosmetics.co.il/virtual-try-on.
5 צפייה בגלריה
אישה מסתכלת במראה
אישה מסתכלת במראה
מציעה מוצרי איפור בהתאם לפנים
(צילום: shutterstock)

להתאים טיפול אסתטי

המערכת של מרפאת האסתטיקה Kyteria
מערכת המבוססת על בינה מלאכותית שמאפשרת ליצור הדמיה מותאמת אישית לטיפולים אסתטיים.
איך משתמשות? העלו תמונת סלפי מטווח קרוב ובחרו באזורים הרצויים לטיפול (מצח, עיניים, שפתיים וכו'). המערכת מנתחת את התמונה, ולאחר מכן נשלחת הודעה לווטסאפ עם תמונות לפני ואחרי הדמיה של טיפולים אסתטיים מומלצים והצעה לפגישת ייעוץ במרפאה.
איפה למצוא: בכתובת entitymed.com.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button