קוורץ שחור בקולקציית Burle Marx ליום האישה

צבעוניות נועזת בדיוק כמוך

ליום האישה הבינלאומי יש משמעויות רבות וחשובות, אחת מהן היא לחגוג את היותך אישה, את מה שעברת עד הלום ואת כל הפסגות שעוד מחכות לך. ה.שטרן חוגגת את יום האישה עם תכשיטים יוקרתיים – בשיבוץ אבני חן חגיגיות

מוגש מטעם ה.שטרן
פורסם:
לקראת הקיץ הקרוב הצבע חוזר לחיינו ובגדול - בגדים בצבעי ניאון, אייליינרים צבעוניים, גוונים נועזים של לק ג'ל ותכשיטי סטייטמנט כובשים את מסלולי תצוגות האופנה בעולם ואת רשתות האופנה הגדולות.
עולם התכשיטים מציע אופציות רבות של צבעוניות מסקרנת: שרשראות, עגילים, טבעות או צמידים המשובצים באבני חן צבעוניות ודומיננטיות או פנינים לבנות וקלאסיות, שתמיד נראות נכון, יכולים להרכיב לוק חד־פעמי שכולו את.
לכבוד יום האשה הבינלאומי, המות ג ה.שטרן מציע לך הטבה מיוחדת על קולקציות בשיבוץ הצבעוניות המרגשת של אבני החן. והנה הן לפנייך:

נסיכותית וצבעונית

הכירי את אבני החן מקולקציית Arena, הקולקציה המעניקה לתכשיטים קלאסיים משנות ה־50 פרשנות עדכנית בת זמננו.
קולקציית ארנה עם נגיעות ארט־דקו וקווים מעוגלים, היא פרשנות עדכנית לתכשיטי וינטג' קלאסיים. אבן חן צבעונית ודומיננטית משובצת במרכז כל תכשיט ומוקפת מסגרת זהב אצילי ויהלומים, המדגישים את יופייה ומעניקים מראה נסיכותי במיוחד.

4 צפייה בגלריה
קולקציית ארנה, תכשיטי ה.שטרן
קולקציית ארנה, תכשיטי ה.שטרן
אבני חן, קולקציית ארנה
(ה.שטרן)

שחור הוא הכתום החדש

הכירי את הקוורץ השחור המככב בקולקציית Burle Marx – קולקציה שעוצבה בהשראת אסתטיקות עיצוב מודרניות של אדריכל הנוף הנודע, המגולמות בתכשיטי סטייטמנט בזהב צהוב ובשיבוץ קוורץ שחור.
רוברטו בורלה מרקס היה אדריכל נוף ברזילאי שנחשב לאוונגרד בתחומי עיצוב רבים. עבודותיו, שהיו מלאות בעיצובים ייחודיים בעלי מגוון רחב ומסקרן של צורות מופשטות, דפוסים גיאומטריים שהפכו לעיקולים חדים וצבעוניות מנוגדת, כמו טיילת קופקבנה המפורסמת שבברזיל, היוו השראה לקולקציה הנושאת את שמו. השילוב בין קוורץ שחור לזהב צהוב, יוצר מראה דרמטי ומלא נוכחות, שאי אפשר להתעלם ממנו.

4 צפייה בגלריה
קוורץ שחור בקולקציית Burle Marx, תכשיטי ה.שטרן
קוורץ שחור בקולקציית Burle Marx, תכשיטי ה.שטרן
קוורץ שחור בקולקציית Burle Marx
(ה.שטרן)

יפה כלבנה: הפנינה

לפנייך הפנינים מקולקציית Pearls Of Genesis, שבה יופיים של השמיים מועבר באמצעות פנינים וכוכבים.
תכשיטים בשיבוץ פנינים ובעיצוב רוקנרולי נועז; בשילוב שני גוני זהב, אצילי וצהוב ויהלומים. הפנינה הלבנה, סמל לטוהר ולרוך, מייצגת גרמי שמיים מעודנים, בניגוד לכוכב הגיאומטרי והחד, בזהב אצילי 18 קראט ובשיבוץ יהלומי קוניאק.
בקולקציה, הפנינים האורגניות מייצגות גופים כדוריים שמימיים ויוצרות ניגוד עדין לכוכב הוויקטוריאני של ה.שטרן, בעל העיצוב הגיאומטרי הנועז, העשוי זהב אצילי ויהלומי קוניאק. השימוש בגוון החם של זהב צהוב ברבים מהתכשיטים, מעמיק את המראה הקונטרסטי המעניין, והפנינים יוצרות את האיזון המושלם בין הנועזות ליופי הקלאסי שבתכשיטים.

4 צפייה בגלריה
קולקציית Pearls Of Genesis, תכשיטי ה.שטרן
קולקציית Pearls Of Genesis, תכשיטי ה.שטרן
קולקציית Pearls Of Genesis
(ה.שטרן)

עשינו לך חשק? במסגרת חגיגות יום האישה הבינלאומי יציע מותג ה.שטרן 20% הנחה על קולקציות נבחרות בין התאריכים 8-1 במרץ 2023, בכפוף לתקנון בחנויות. מינימום פריטים במלאי: 1,200 יחידות.
ניתן להשיג באתר: www.hstern.co.il ובחנויות: קניון רמת אביב | מלון דן ת"א | מלון הילטון ת"א | גרנד קניון חיפה | קניון הזהב ראשון לציון | שדרות ממילא ירושלים | דיוטי פרי נתב"ג

1599-506-060 | אינסטגרם: hstern.co.il@ | פייסבוק: HStern (IL)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button