"להצטלם עם סנפיר ובטן היריון זה מטריף בעיניי". שיר קצנל

בת הים הגדולה: הנשים שהפתיעו עם צילומי היריון מיוחדים

שיר הצטלמה עם סנפיר, בתאל שכבה באמבטיה עם דגי זהב ונועה התחפשה לשלגיה. תכירו את הנשים שהחליטו לקחת את צילומי ההיריון צעד אחד קדימה

פורסם:

באמבטיה עם דגים אמיתיים

בתאל חיון דייגו (37) ממושב יד־רמב"ם, משווקת מוצרי בריאות של עמותת "ילדודס", נשואה ואמא לשירה (שש וחצי), ליה (חמש) וארי אהרון (שנה וחצי)
"אני אוהבת להצטלם ולצלם. הילדים שלי מתועדים בכל רגע אפשרי ואני לקוחה קבועה וחברה של הצלמת מעיין כהן. כשמעיין שמעה שאני בהיריון שלישי, היא הציעה לי להצטלם באמבטיה עם דגים חיים שמסמלים פריון, שפע ושגשוג. החלטתי לזרום איתה כי זה קונספט מיוחד, למרות שזה היה מלחיץ. כולם חשבו שאני משוגעת, אבל הלכתי על זה. הצילומים התקיימו אצל מעיין בסטודיו. לבשתי הלבשה תחתונה לבנה ומעליה לבשתי רשת לבנה. לקח לי הרבה זמן עד שאזרתי אומץ להיכנס לאמבטיה. היו שם כֵ־15 דגי קוי, שלייר וזהב ששחו סביבי. אהבתי את התוצאה. התמונות יצאו מיוחדות ומעניינות".

6 צפייה בגלריה
בתאל חיון דייגו
בתאל חיון דייגו
אוהבת לתעד. בתאל חיון דייגו
(צילום: מעיין כהן)

כמו שלגיה ביער

נועה קליין (37) מראש־העין, שחקנית, זמרת ומדבבת, נשואה ואמא לבלה (חמש וחצי) ואוליביה (שנה וחצי)
"מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי לסרטים של דיסני. נהניתי מהקולות של הדמויות ומהסיפורים. הסרט הראשון שצפיתי בו בקולנוע היה 'בת הים הקטנה', עשיתי סרטוני פארודיות על דיסני, שיחקתי במחזות זמר, ערכתי ימי הולדת כשאני לבושה כמו הנסיכות של דיסני, ולאחרונה אפילו הגשמתי חלום ודיבבתי את אריאל בסרט החדש של בת הים הקטנה. כשהייתי בהיריון עם בתי הקטנה, החלטתי להצטלם עם תלבושת של נסיכת דיסני. מצאתי בעלי אקספרס שמלת היריון של שלגיה, בתי בלה התחפשה גם היא לשלגיה, ופאר, בעלי, התחפש לנסיך. פניתי לצלמת אופק בירנבאום, שמתמחה בצילומי פנטזיה, והצטלמנו בגינה במושב קרוב לבית־שמש. כשהצטלמתי הרגשתי שאני נכנסת לדמות של שלגיה, וכשאנשים ראו אותנו מצטלמים, הם התלהבו. התמונות יצאו קסומות וענו בדיוק על הציפייה שלי. זאת מזכרת מהממת".
6 צפייה בגלריה
נועה קליין
נועה קליין
חובבת דיסני. נועה קליין
(צילום: אופק בירנבאום)

כבת ים

שיר קצנל (38) ממושב אחיטוב, בעלת העסק "עולם בת הים" וראש הקהילה הישראלית של בני ובנות הים, נשואה ואמא לארז (תשע), פלג (שש) ואלה (שנה וחצי)
"תמיד חלמתי לשחות כמו בת ים. לפני 13 שנה החלטתי להגשים את החלום: אחי ואני יצרנו בעצמנו סנפיר, ירדנו לאילת ושם שחיתי כמו בת ים. זאת הייתה חוויה מדהימה שנשארה בלב שלי הרבה שנים. ב־2016, כשעבדתי כיועצת לפיתוח מנהיגות בצבא, נזכרתי כמה היה לי כיף כבת ים וחשבתי לעצמי שבטח יש נשים רבות אחרות שיש להן חלום כזה. החלטתי להפיץ את בשורת ה'מרמיידינג' בישראל והקמתי את 'עולם בת הים'. בשני ההריונות האחרונים שלי הצטלמתי כבת ים על החוף ובתוך המים. הקונספט להצטלם עם סנפיר ובטן היריון מטריף בעיניי. בהיריון הראשון אחי צילם אותי ובשני מרינה וסרמן סמסון, הצלמת של העסק שלי".
6 צפייה בגלריה
שיר קצנל
שיר קצנל
לשחות כמו בת ים. שיר קצנל
(צילום: מרינה וסרמן סמסון)

עם אשתו של אבא, שגם היא בהיריון

עדן דהרי (25) מחולון, בעלת עסק למוצרי תינוקות, נשואה ואמא לרפאל (שנה ותשעה חודשים) ואוריה (חצי שנה);
קרן שמש (47) מראש־העין, מאמנת כושר, נשואה לאביה של עדן בזוגיות פרק ב'. לקרן שלושה ילדים ביולוגיים: שלומי (24) מנישואים קודמים, נועה (חמש וחצי) וניתאי (בן שנה ועשרה חודשים) מנישואי פרק ב', ושני ילדיו הביולוגיים של בעלה מנישואי פרק ב': דנאל (26) ועדן.
קרן ועדן היו בהיריון במקביל וערכו יחד צילומי היריון.

6 צפייה בגלריה
מימין: טל ועדן דהרי, נועה, קרן ואלי שמש
מימין: טל ועדן דהרי, נועה, קרן ואלי שמש
מימין: טל ועדן דהרי, נועה, קרן ואלי שמש
(צילום: נטלי ויצמן לוי, טולי סטודיו)

קרן: "נכנסנו להיריון במקביל וזה היה נס. אני נכנסתי להיריון במפתיע בגיל 45. רציתי ילדים נוספים, אבל לא חשבתי שאצליח. פתאום איחר לי המחזור, עשיתי בדיקה, ועדן הייתה הראשונה שסיפרתי לה שאני בהיריון".
עדן: "כמה ימים אחרי שנודע לנו על קרן, גם החלטתי לעשות בדיקה כי המחזור איחר לי. גיליתי שגם אני בהריון. היינו בהלם. זאת הייתה שמחה כפולה. היה כיף לעבור את ההיריון יחד, יכולתי להתייעץ עם קרן על הכול. זה מצחיק כי הפרש הגילים בין הבנים הוא רק חודש. ניתאי, הבן של קרן, רק בן שנה ועשרה חודשים והוא כבר דוד. כולם מתבלבלים מהקשרים המשפחתיים ולא בטוחים כבר מי האבא ומי הסבא".
6 צפייה בגלריה
עדן דהרי, נועה וקרן שמש
עדן דהרי, נועה וקרן שמש
עדן דהרי, נועה וקרן שמש
(צילום: נטלי ויצמן לוי, טולי סטודיו)

נטלי ויצמן לוי צילמה את שתיהן: "החלטנו להצטלם יחד כי זאת חוויה ומשהו שלא רואים כל יום. הצטלמנו גם עם בני הזוג ועם נועה הקטנה וזה היה מקרב מאוד. הצילומים היו בסטודיו ובחוף פלמחים באווירה משועשעת. אהבנו מאוד את התמונות. זאת מזכרת יפה. עכשיו שתינו בחופשת לידה, מתייעצות ומשתפות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button