שאתאהב שוב

20 דברים שלא הבאתי בחשבון שיקרו לי כשפתחתי את הנישואים

17#: שאטעה בשם של הגבר שאני יוצאת איתו ושזה יתקבל בהבנה, כי זה השם של בעלי. מיומנה של פוליאמורית, פרק 16

פורסם:
כשפתחנו את היחסים, לפני שנתיים, לא הבנו עד הסוף מה אנחנו עושים. לא ידענו שפתיחת היחסים תביא עמה שלל אירועים/ חוויות/ הרגלים/ פתרונות, שלא קשורים בהכרח לפתיחת היחסים, אבל בעצם קשורים אליה מאוד. לא העליתי בדעתי שרגעים רבים בחיי ייראו לי כמו סצנה בסדרה שאני עושה עליה בינג'. הנה 20 דברים שלא הבאתי בחשבון שיקרו לי כשפתחתי את הנישואים:
1. שאשתמש בטינדר באופן קבוע. לא העליתי בדעתי שאכנע לטכנולוגיית הדייטינג ושמכל האנשים בעולם דווקא יואב יוריד לי טינדר ויפתח לי חשבון.
2. שאסתובב באופן קבוע עם תחתונים ספייר בתיק, ולא בגלל בריחת שתן. כך מצאתי את עצמי בסיטואציה שבה אני מגיעה לקורס כתיבה, שולפת לפטופ ואז תחתוני חוטיני שחורים עפים לעבר הסטודנט שלידי - בן 25 שמביט בי במבט שאומר: "את קריפית". מאז הוא לא החליף איתי מילה עד סיום הקורס.
3. שאקפוץ לפארם הקרוב לביתי ואקנה לבעלי קונדומים. נכון שלא הלכתי במיוחד בשביל זה והיה צריך גם חומר נגד כינים ומברשת שיניים לקטנה, אבל לא אשכח את הרגע שבו יואב אמר לי: "אם את כבר שם, תביאי לי חבילה של קונדומים מהסוג הדק".
4. שאישה תציע לי לצאת עם בעלה ותשווק אותו כאילו היה הספינר החדש או כל להיט אחר: "מני מדהים, מענג, מתחשב ומצויד בכל מה שאישה צריכה".
5. שאבקר בפרדס־חנה, בירת הפולי, פעמיים בחודש. אני בטוחה שאם הלמ"ס היו בודקים, הם היו מגלים שאחד מכל חמישה מתושבי פרדס־חנה פוליאמורי.
6. שארד 18 ק"ג. בלי דיאטה, בלי אירובי, בלי להפסיק סוכר או גלוטן. פעם אחת פגשתי חבר, איש מוסד, והוא היחיד ששאל אותי: "התחלת להזדיין שירדת ככה במשקל?".
7. שאתאהב. הבאתי את זה בחשבון כשפתחתי את הנישואים, אבל לא ידעתי כמה מהר זה יקרה לי.
8. שיישבר לי הלב. כשפתחנו, שכחתי את הנקודה הזו. וואחד נקודה.
9. שאתאהב שוב. וחוזר חלילה. לונה פארק, אמרנו כבר?
10. שאירתע משיער ערווה גברי. אחרי 20 שנות זוגיות מונוגמית גיליתי שגזרת הערווה עברה תהפוכות אופנתיות. גיליתי שיש קוד חדש לאזור החלציים. הספיקה לי פעם אחת להבין כמה הוא מוצדק.
11. שרוב התחתונים שלי יהיו חוטיני ושהבת הקטנה שלי תשאל: "למה התחתונים שלך תקועים בפנים? זה נוח לך?" ואני אענה: "מתרגלים".
12. שאעשה מפשעות באופן שבועי. אני מודה שלפני הפתיחה היו תקופות שהפסקול שלהן היה "כמו צמח בר".
13. שאעשה לייזר בתחת. אחרי חצי שנה הבנתי שהשערות כאן כדי להישאר ואני כאן כדי להמשיך.
14. שתהיה לי תיקיית תמונות בשם "מרומז". מי הצטלם בכלל לפני פתיחת היחסים? הסלפי (לא רק של הפרצוף שלי) הפך חבר וכלי שימושי בתקשורת החיזור.
15. שאחזיק שמיכה בתא המטען. יש שמחזיקים מחצלת או נוזל שמשות. שמיכה יכולה להיות שימושית מאוד ברגעים לא מתוכננים.
16. שאשקר לאנשים קרובים לי. לפעמים אני תוהה אם הסביבה שלי חושבת שהתחרפנתי כשהלכתי "ללמוד בודהיזם", מעניין מה היה חושבים אם היו יודעים מה קורה בפועל בקורס.
17. שאטעה בשם של הגבר שאני יוצאת איתו ושזה יתקבל בהבנה, כי זה השם של בעלי.
18. שאמסור ד"ש וחג שמח לאשתו של החבר שלי. יותר מכך, שאקנה לחברה של בעלי מתנה קטנה לראש השנה.
19. שארגיש בת 16. נשמע לא אחראי להרגיש בת 16 כשאת אמא לארבעה. אין ספק שלפעמים זה מבלבל, אבל מבחינתי זו זכות.
20. שאוהב את עצמי כמו שלא אהבתי בעבר.


* השמות בדויים, ההתרחשויות אמיתיות. 3formango@gmail.com
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button