מימין לשמאל: גולדי רייך, בראל אדם, עדן זף וגלעד המזוקן . לרוץ למצוא אהבה

הנה מקום שלא חשבתם שתכירו בו את אהבת חייכם: “הודיס סינגלס ראן”

מרוץ האהבה של תל אביב מזמן לכם הזדמנות מדליקה להכיר באמת ולא רק באפליקציות ולהעלות דופק מכל הסיבות הנכונות

מאת יפעת מנהרדט בשיתוף מרוץ "הודיס סינגלס ראן"
עודכן:

אפתח בנימה אישית: אני גרושה ומכורה לריצה. הרבה פעמים מאז שהתגרשתי, כשהכרתי דייט פוטנציאלי ששמע שאני רצה, הגיעה ההצעה הבאה: “מה דעתך שלדייט ראשון נצא לרוץ?”. בכנות? זה מעורר בי קצת רתיעה. כי הרי למה שארצה, בפעם הראשונה שאנחנו נפגשים, שהבחור יראה אותי עם קוקו גבוה מלא שערות סוררות, כולי מזיעה ואדומה ועוד בבגדי ספורט? בפעם הראשונה שהבחור רואה אותי אני לגמרי מעדיפה שזה יהיה כשאני עם שיער מפוזר ומסודר ובלבוש מחמיא. ואם במהלך הדייט אאדים, אז רצוי שזה יהיה מסיבות שונות לגמרי.
5 צפייה בגלריה
 גולדי רייך, בראל אדם, עדן זף וגלעד לוי
 גולדי רייך, בראל אדם, עדן זף וגלעד לוי
מימין לשמאל: גולדי רייך, בראל אדם, עדן זף וגלעד המזוקן . לרוץ למצוא אהבה
(דנה קופל)

אלא שרבות חושבות שזה רעיון מעולה, וביניהן אלפי נשים שנרשמו השנה ל”הודיס סינגלס ראן”, מרוץ האהבה של תל אביב שיתקיים ב־14.9 זו השנה השנייה. “גם ככה בחיי היומיום שלי אני לא מתאפרת או מתהלכת על עקבים”, אומרת לי עדן זף (33), רווקה מרמת גן, עובדת משאבי אנוש בחברת סטארט־אפ, שמתאמנת לקראת המרוץ. “ההבדל היחיד הוא שבזמן הריצה אני מזיעה, אבל אני דווקא חושבת שזה סקסי”.
זף מספרת שהתמכרה לריצה לפני שנה ושלפני כן נהגה בעיקר לשחות ולעשות ספינינג. כששמעה לפני כמה חודשים על המרוץ, לא היה לה ספק שהיא נרשמת. “בעיניי זו הזדמנות נהדרת להכיר בחורים שווים, מה גם שהיא עדיפה בהרבה יותר על להכיר באפליקציות או אפילו במועדון. לא רק שבמקום אחד מרוכזים לך הרבה גברים פנויים שאת יכולה להכיר ולראות אותם באופן טבעי, את כבר יודעת שיש לשניכם מכנה משותף: שניכם אוהבים לרוץ”.
למה חשוב לך שבן הזוג העתידי שלך ירוץ?
“כי חשוב לי שהוא יהיה פעיל כמוני. זו יכולה להיות גם פעילות ספורטיבית אחרת, לא חובה ריצה. אבל אני מדמיינת את עצמי בזוגיות עם מישהו ששנינו יוצאים יחד לטיולים בטבע, עושים טרקים בעולם, ולכן זה לא יכול להיות מישהו שלא זז בכלל”.

5 צפייה בגלריה
גולדי רייך
גולדי רייך
גולדי רייך
(דנה קופל)
גולדי רייך: “זה תמיד היה מאוד פרקטי מבחינתי. אם מרגישים שלא מעניין אז פשוט רצים ולא חייבים לדבר כל הזמן”
תכירו את גולדי רייך (33), יוצרת תוכן ומנהלת קהילת הרצים של המרוץ. ולא רק שגם רייך עצמה מתעקשת בפניי ש”אין דבר סקסי יותר מלצאת לרוץ יחד בדייט ראשון”, היא מספרת שהיא עצמה הייתה יוזמת דייטים כאלה: “זה תמיד היה פרקטי מאוד מבחינתי. אם מרגישים שלא מעניין, אז פשוט רצים ולא חייבים לדבר כל הזמן. במקום לבזבז סתם ערב, הייתי משלבת אותו עם אימון”.
לכאורה, כשמסתכלים על רייך החטובה ועטורת הקעקועים, היא נראית אצנית תל אביבית חילונית טיפוסית. קשה מאוד לדמיין שעד לפני כמה שנים היא הייתה חרדית שנולדה וגדלה בבני ברק. רייך, אמא לשני בנים (13, 12), הספיקה להינשא בגיל 19 ולהתגרש בגיל 24. כבר כשהייתה נשואה החליטה להילחם במוסכמות, נרשמה ללימודים גבוהים ועשתה תואר ראשון ושני במנהל עסקים ויזמות. קצת לפני הקורונה, החליטה לעשות עוד משהו מהפכני בחייה: לרוץ.
“הרגשתי שאני חייבת לעשות כושר כדי לשמור על המכונה שבתוכה אנחנו חיים. הצטרפתי לקבוצת ריצה והתאהבתי. מהר מאוד מלרוץ קילומטר רצוף ולהרגיש בעננים, לקחתי את זה לקצה. התחלתי לעשות טריאתלונים ו’איירון מן’. ואז גם הגיעה התפנית הגדולה בחיי: בנובמבר 2022 הבן הקטן שלי חלה בסרטן. הבנתי שכל האימונים שעברתי, כל החוזק המנטלי שקיבלתי, לא היו במקרה. שזה הגיע מבורא עולם: להכין אותי למה שאני עתידה לעבור. הייתי חוזרת לבית החולים אחרי אימון ריצה, כשאני מלאה באנדורפינים, אנרגיה טובה ואופטימיות. הריצה ממש הצילה אותי מתהומות”.
היום היא מלווה קבוצות ריצה לקראת ה”הודיס סינגלס ראן” ומאמינה שאין פלטפורמה מושלמת ממנה להכיר: “בסופו של דבר אנשים צמאים להכיר בפלטפורמות אמיתיות, בלי מסכים ובלי פילטרים, עם הובי דומה לשלהם”.
5 צפייה בגלריה
גלעד "המזוקן" לוי
גלעד "המזוקן" לוי
גלעד "המזוקן" לוי
(דנה קופל)
גלעד “המזוקן” לוי: “אני מחפש מישהי ספורטיבית כי אני יודע מה הספורט עושה לנפש וחשוב לי שתהיה איתי מישהי מאושרת”.
באימוני הריצה לקראת המרוץ אני פוגשת גם את גלעד “המזוקן” לוי (32), רווק ירושלמי, יוצר תוכן ומנהל הקהילה הארצית של המזוקנים בישראל. גם הוא מספר שחשוב לו מאוד שבת הזוג העתידית שלו תעסוק בספורט, ושזו אחת הסיבות שהמרוץ נראה לו מקום מושלם שבו אפשר להכיר מישהי מתאימה. “הסיבה שאני מחפש מישהי ספורטיבית היא לא בגלל שאני מחפש בהכרח מישהי חטובה או כדי שהיא תצטרף אליי לאימוני הריצה”, הוא מדגיש. “אני פשוט יודע מה הספורט עושה לנפש וחשוב לי שתהיה איתי מישהי מאושרת”.
בנוסף לזקן המרשים שלו, לוי גם רץ בשנתיים האחרונות יחף. “אני יודע שהמראה שלי לא הכי שגרתי ושזה אולי יכול להרתיע נשים מסוימות”, הוא אומר. “מצד שני, זה מהווה עבורי סינון טוב. אם זה מרתיע מישהי, אז היא כנראה לא האישה הנכונה עבורי. מנגד, אם מישהי רוצה את האריה האצן עם הרעמה הכי יפה, זה אני”.
5 צפייה בגלריה
בראל אדם
בראל אדם
בראל אדם
(דנה קופל)
בראל אדם: “זה גם נותן זמן איכות ביחד וזה גם תרגול מעולה בעיניי לזוגיות באופן כללי: זה מלמד אותך איך להתפשר ולדעת להיפגש באמצע”
בראל אדם (27), מסעדן ואיש חי לילה מתל אביב, מודה לעומת זאת, שהוא דווקא כן היה שמח אם בת הזוג העתידית שלו תאהב לרוץ בדיוק כמוהו, כדי שתוכל להצטרף אליו לאימוני הריצה, ובגלל זה המרוץ הוא הברקה מעולה בעיניו. “ריצה תופסת חלק גדול מהזמן השבועי שלי”, הוא מסביר. “היה לי כיף אם הייתי יכול לחלוק חלק מהזמן הזה עם בת זוג”.
אבל מה אם לא תרוצו באותו קצב?
“אז נעשה רק את חלק מהאימונים ביחד ובהם נקבע שהולכים יותר אחד לקראת השני. אם למשל היא תרוץ לאט ממני, אז אוריד את הקצב באימון איתה. זה גם נותן זמן איכות ביחד וזה גם תרגול מעולה בעיניי לזוגיות באופן כללי: זה מלמד אותך איך להתפשר ולדעת להיפגש באמצע”.

5 צפייה בגלריה
ליז איזרדל וניתאי סוכר
ליז איזרדל וניתאי סוכר
ליז איזרדל וניתאי סוכר
(דנה קופל)
לין איזרדל וניתאי סוכר. “חלק גדול מהחברים שלנו לא רצים, אבל אנחנו מקווים שהם גם ימצאו אהבה וגם יתאהבו בריצה על הדרך”
מתברר שב”הודיס סינגלס ראן”, לצד הרבה רווקים ורווקות שישמחו להכיר תוך כדי הריצה, יהיו גם כאלה שכבר עשו את זה. כמו לדוגמה לין איזרדל (34) וניתאי סוכר (40), בודקת תוכנה ומנהל תפעול מתל אביב - שהכירו לפני שלוש שנים בקבוצה ריצה ונישאו שנה וחצי אחרי כן. השניים מספרים שהם מתכננים לרוץ במרוץ האהבה גם בגלל הווייב, אבל גם בגלל ששכנעו את החברים הרווקים שלהם לבוא איתם למרוץ בתקווה שאלה יוכלו להכיר שם בני זוג פוטנציאליים.
סוכר: “חלק גדול מהחברים הרווקים שלנו שיבואו איתנו למרוץ בכלל לא נוהגים לרוץ, אבל אנחנו מקווים שהם גם ימצאו אהבה במרוץ וגם יתאהבו בריצה על הדרך”.
פורסם לראשונה: 12:30, 28.08.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button