ניצה שאול ובעלה דורון סולמון.  "גם הקהל התרגש איתנו"

ניצה שאול: "כאן אני ובעלי, באמצע הקורונה, הטקס חידוש נדרים אחרי 47 שנות נישואים"

ניצה שאול חוזרת לאירוע המחאה שהפך לטקס מרגש - חתונה מחודשת. גם השוטר שבא לעשות סדר נסחף לחגיגה

פורסם:
ניצה שאול (73), שחקנית ויוצרת, עובדת בימים אלה על "טנגו בשניים", מופע משותף עם בעלה, המנצח דורון סלומון, שיעלה בפסטיבל מספרי סיפורים בתיאטרון גבעתיים ב־30.9. מופע נוסף, "צלילי קסם", עולה באוקטובר לעונה שנייה בצוותא:
"ביוני 2020, באמצע הקורונה, דורון בעלי ואני עשינו טקס חידוש נדרים אחרי 47 שנות נישואים. ההחלטה לערוך את הטקס נולדה כחלק מאירוע מחאה גדול על כך שסגרו את עולם התרבות. המדינה התירה לערוך חתונות ובר מצוות עם 250 אורחים, אבל לא להעלות הצגות ולא לעשות מופעי מוזיקה. הייתי פעילה במחאת האמנים, נאמתי בכל מקום אפשרי, וכשאורלי וילנאי וגיא מרוז ביקשו מדורון וממני להתחתן, הסכמתי.
עשינו את הטקס בתל־אביב, בחורשה גדולה מאחורי הבית של אורלי וגיא. הזמנו חברים ומשפחה, שתי בנותיי לא יכלו להגיע. אחת מהן גרה בחו"ל ובאותה תקופה לא ראיתי אותה יותר משנה בגלל הקורונה.
"באתי כולי נחושה כזו למחאה ופתאום אני עם שמלת כלה ודורון ואני מחזיקים ידיים. נמסתי. הפכתי לשלולית. משהו אמיתי פתאום התרחש אצלנו"
באותו בוקר הלכתי לעשות טיפול פנים. אחרי זה הגיעו אליי הביתה לאפר אותי. למרות שזה היה אירוע מחאה, הגעתי קורנת כמו כלה. המעצב דרור קונטנטו עיצב לי שמלה, ודורון לבש את חליפת המנצחים החגיגית שלו. אסתי זקהיים ערכה את טקס החופה ושם התחלנו להתרגש ברמות.
באתי כולי נחושה כזו למחאה ופתאום אני עם שמלת כלה ודורון ואני מחזיקים ידיים. נמסתי. הפכתי לשלולית. משהו אמיתי פתאום התרחש אצלנו. גם הקהל התרגש איתנו. בשלב האמנותי, כשלהקת תיסלם עלו להופיע, כבר הרגשתי שהם הגיעו לחתונה שלי.
ואז הגיעה משטרה. עמדתי עם הגב לשוטר והוא נגע לי קלות בכתף. הסתובבתי אליו והוא זיהה אותי ואמר, 'אוי, אלוהים, אני כל כך אוהב אותך'. הוא קטף פרח והגיש לי. גם הוא נסחף לתוך האירוע.
אני כל כך אוהבת את התמונה הזוגית הזו. בחיים לא הייתי חושבת לערוך חידוש נדרים. הנסיבות הובילו אותנו לזה. אבל זה הכניס כזו רומנטיקה בינינו, הביא מלא ריגוש וזיכרונות טובים מהתקופה. אני חושבת לעצמי שאיזה כיף שאני עם בן הזוג הזה שלי, שאנחנו ביחד, וגם בתקופה ההיא, בקורונה, כשישבנו בבית בלי עבודה, הצלחנו להוציא מזה משהו טוב. הנה, עכשיו אנחנו עולים עם המופע הזוגי שהתחלנו ליצור אז".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button