מסכה לפנים ישר מהמקרר

לא לאכול, למרוח: מסכות לפנים תוצרת בית מפירות וירקות

איזה ירק יסייע ללחח את עור הפנים (וגם להלבין את השיניים), ומי הפרי שיכול לשמש כפילינג (וגם להבהיר את כתמי הגיל)? מבחר מסכות טבעיות בשיטת "עשו זאת בעצמכן" מירקות ופירות טריים ומיובשים. להדפיס ולשמור ליד המקרר

עודכן:

בננות

כי: הבננה מכילה כמויות גדולות של חומצה פולית וויטמינים שעוזרים בשמירה על לחות, הרגעת עור אדמומי וריפוי פצעים.
מסכת יופי: מועכות בננה בקערה בעזרת מזלג ומוסיפות לה 1 כף דבש ו2 כפות יוגורט. אם התערובת סמיכה מידי אפשר להוסיף מעט מים. מורחות על הפנים ומחכות 10 דקות לפני ששוטפים.
טריק להבהרת שיניים: לקליפת הבננה תכונות "מלבינות" וכדאי להשתמש בה להבהרת השיניים. זה לא נמשך נצח, אבל יש לזה אפקט מלבין לכמה שעות. איך? לוקחות את קליפת הבננה ומשפשפים את הצד הפנימי שלה בשיניים במשך שלוש דקות.

תאנים

כי: גרגירי התאנה המיובשת יכולים לעזור בקילוף תאי עור מתים. כמו כן, בעלי התאנה יש נוזל חלבי שעוזר בסילוק תאים מתים ובניית תאים חדשים.
פילינג לאזור המחשוף: מחליק את העור ונותן ברק מיידי. טוחנות בבלנדר 10 תאנים מיובשות עם ביצה אחת ומורחות על אזור המחשוף בתנועות מעגליות. מחכות חמש דקות ושוטפות.
מסכה נגד יבלות יבשות: נותר לכם עור יבש מיבלת ישנה? שברו ענף של תאנה, נקזו את הטיפות הלבנות שיוצאות מהשבר ומרחו ישירות על יבלות ופצעים מוגלתיים. חזרו על הפעולה במשך שלושה ימים.

אבוקדו

כי: באבוקדו יש כמויות גדולות של ויטמין E שנחשב לנוגד חמצון חזק ומשתמשים בו בהרבה מוצרי טיפוח.כמו כן, חומצות השומן שבו טובות מאוד לליחוח העור.
מסכת ויטמינים מאבוקדו: מרסקות בבלנדר חצי אבוקדו עם כפית דבש ומורחות על עור הפנים (לא קרוב לעיניים). ממתינות 30 דקות ושוטפות.

משמשים

כי: הם עשירים בברזל ובמינרלים שחיוניים לעור.
מסכת מינרלים לפנים: חותכות עשרה משמשים מיובשים לרבעים ומכניסות לסיר עם רבע כוס מים. מבשלות על אש נמוכה במשך 20 דקות ומקררות. מורחות את התערובת על פנים נקיות, מחכות 30 דקות, שוטפות.

פאפאיה

כי: הפאפאיה מכילה אנזימים שעוזרים ללחח עור יבש ולהשיל תאים מתים.
מסכת לחות לעור הפנים: לוקחות פלח פאפיה טרייה ומעבירות על עור הפנים במשך דקה. ממתינות עשר דקות לפני ששוטפים.

מלפפונים

כי: למלפפונים יש תכונות מרגיעות. כמו כן, הם מפחיתים שמנוניות וטובים אפילו להבהרת כתמי גיל ונמשים.
מסיכת יופי מבהירה לעור שמנוני: לוקחות 2 מלפפונים ומגררות אותם על פומפייה. מוסיפות 2 כפות שיבולת שועל, כף אחת של מיץ לימון ומערבבות היטב. מורחות על עור הפנים ומחכות 10 דקות עד ששוטפות.

  • עזרה בהכנת הכתבה: רינת בר און, מומחית לקוסמטיקה טבעית
פורסם לראשונה: 08:32, 24.01.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button