OH MY BOX. תתכוננו לדייט מצחיק, מפתיע, שובב ומקרב

למה שרק אנחנו נעוף אחד על השניה? הקופסא שתגרום לכם להתאהב מחדש!

שוב הגיע הערב ואתם מחפשים מה לראות בנטפליקס? ליאת וגל הם בדיוק כמוכם, וכמו זוגות רבים אחרים גם הם נשאבים לשגרה - אבל הם החליטו לצאת מהקופסא (או יותר נכון לפתוח אותה). אז אם בא גם לכם להפוך את הערב השגרתי בבית לערב בלתי נשכח, מלא בתוכן, כיף וצחוקים - הגעתם למקום הנכון!

מוגש מטעם או מיי בוקס
מוגש מטעם או מיי בוקס
פורסם:
היי, אני ליאת, נשואה לגל כבר 8 שנים, יש לנו שני ילדים צמודים, כלב, משכנתא, בקיצור הפכתי לאמא שלי.
לפני חודשיים בערך מצאתי את עצמי יושבת בערב על הספה, מסתכלת הצידה על הגבר הזה שיושב שם לידי, עין אחת שלו בטלפון, עין שניה בנטפליקס, וניסיתי להיזכר מתי התנשקנו בפעם האחרונה. אבל באמת התנשקנו, עם לשון. ותשוקה.
וואלה, לא הצלחתי להיזכר.

2 צפייה בגלריה
OH MY BOX דייט בקופסה
OH MY BOX דייט בקופסה
(צילום: גיא כהן)

וכאילו הכל בסדר, כן? אנחנו אוהבים, שמחים בחלקנו בשעות מסויימות ביום, לא הרגנו אף אחד מהילדים עד כה, יוצאים יחד כשהבייביסיטר לא מבריזה ומקפידים להירדם מול הטלוויזיה אחרי שכבר צחצחנו שיניים.
אבל... בסדר זה לא תמיד מספיק. והשגרה הזו, מה נעשה עם השגרה הזו??
ואז נפגשתי כמו בכל בוקר, עם חברה שלי נועה מהמשרד. ומה שאני אוהבת אצל נועה, זה שאפשר ללרלר איתה על השעמומון הזה שנקרא חיינו. אבל הפעם, נועה הייתה מחוייכת וקורנת עוד לפני הקפה של הבוקר. פה חשדתי. חקרתי אותה קצת, והיא סיפרה לי שהיה לה את "הדייט של החיים שלה". ובסופו היה גם סקס. מוצלח!! באמצע שבוע!!!
"ספרי לי הכל!" צעקתי וטלטלתי אותה (סתם, אנחנו יושבות באופן ספייס והכל נעשה בלחישות והתכתבויות בוואטסאפ ווב).


נו אז מה הסוד של חברה שלי אתם בטח שואלים, וגם אני כמוכם שאלתי בדיוק את זה והתשובה שקיבלתי הייתה מאוד מפתיעה: קופסת דייט זוגי בבית.
הא?
טוב, לא שאלתי הרבה שאלות, והזמנתי את הדבר הזה כי גם אני רוצה להסתובב עם חיוך מתנשא של "עשיתי סקס מעולה".
אז מדובר בקופסאות של OH MY BOX וכבר בכניסה לאתר מבקשים מאיתנו להתכונן לדייט מצחיק, מפתיע, שובב ומקרב שיחזיר לנו את הפרפרים של פעם. כן כן כן איפה חותמים? האמת היא שזה הדליק אצלי את כל הנורות הציניות, וגם לגל לא חסר, וכנראה שאם חברה שלי לא הייתה מספרת לי על זה אז לא הייתי קונה. אבל זרמתי. יומיים אחר כך קיבלתי הביתה קופסא והכנתי את גל שאנחנו יוצאים לדייט! בבית! לא פירטתי יותר מדי כדי שלא יתנגד ופשוט הנחתתי עליו עובדות בשטח. לא ידעתי למה לצפות, פשוט מזגתי לנו יין ופתחתי את הקופסא. חיכו לנו שם הוראות מצחיקות ומשם, איך אומרים? השאר היסטוריה.


תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב- עפנו! עזבו רגע את הסקס. שהיה וייזכר לדורות. כמה צחקנו! התקרבנו, התחרמנו, התרגשנו ואפילו למדתי עליו משהו חדש אחרי שמונה שנות נישואים.
היה שם משהו שנקרא שעון חול המחמאות שזה הדבר הכי טוב שקרה לי השנה, היה שם משחק 'אתגר זוגיות' שהזכיר לי למה אנחנו כל כך מתאימים, פעילות שקשורה לסלואו שכמעט לא עשינו ואיזה מזל שבסוף כן כי זה הוביל אותנו לכמה מהדקות הכי מצחיקות ועם הכי הרבה מבטים בעיניים שהיו לנו אי פעם ושלא אתחיל בכלל לדבר על האמת או חובה שעשינו שם...
אני חושבת שאפשר לסכם שהקופסא הזו הזכירה לי למה התאהבתי בגל. והיה סקס מדהים כבר אמרתי?
אני ממליצה עליה לאנשים זרים ברחוב. פשוט כיף.
בקיצור – תעשו לזוגיות שלכם משהו טוב, תקנו קופסת דייט של או מיי בוקס.
כתבה: ליאת שיר-חן


ניתן לרכוש דרך האתר: www.ohmybox.co.il
אינסטגרם: ohmybox.il
פייסבוק: ohmybox.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button