יום שיער טוב. כל יום

באפס מאמץ: מתכון ליום שיער טוב

ביונסה, האחיות הקרדשיאן וריהאנה, החלו להשתמש בפאות העשויות משיער טבעי באופן קבוע, והפכו אותן לאביזר האופנתי החם והמבוקש ביותר, שכל אישה מעודכנת חייבת בארון הבגדים. בקיצור, פאות הן ממזמן לא רק עניין של נשים דתיות

מוגש מטעם מרכז האסתטיקה והיופי
פורסם:
ב"מרכז האסתטיקה והיופי", חברה מקצועית עם ידע וניסיון של למעלה מ־14 שנה בתחום הפאות ותוספות השיער, פגשנו את אלינה קלנדרב, הבעלים ואשת מקצוע בתחום מזה שנים רבות. בעזרתה ובעזרת הצוות המקצועי תוכל כל אחת לקבל ייעוץ אישי והתאמה של תוספות השיער לפי צרכיה, הפרופורציות של פניה, חלומה ומה שהיא הכי אוהבת.
"פאה זה סטייל" אומרת קלנדרב, "סטטוס חברתי, ובעיקר אבזר הכרחי וטרנד אופנתי. כשכולן רוצות להיות יפות ומטופחות ולהיראות מיליון דולר, פאה היא הפתרון המושלם. אצלנו בחדר התאמת הפאות ניתן להתאים לכל אישה באופן אישי את הפאה המושלמת עבורה, הפאה שהיא צריכה, רוצה ואוהבת. כל אחת לפי צרכיה".
למי נועדה פאה?
לכולן - לכל מי שרוצה להיראות טוב ולהיות תמיד עם שיער מסודר, מטופח ויפה, ואין לה זמן לבלות שעות במספרה; לנשות עסקים; לנשים שרוצות לשנות תסרוקת וחוששות ולמי שרוצות לצבוע את השיער ופוחדות מחומרים כימיקליים העשויים לגרום לנשירת שיער. הפאה מאפשרת לשמור על הקיים ולהעז לשנות למשהו חדש, להיראות כל יום וכל היום הכי טוב ובעיקר, להגשים חלומות.
לראיה, זמרות וסלבס רוכשות כמה פאות בלוקים שונים, כך שאפשר להיות עם ראש מלא תלתלים בבוקר ובשיער בלונדיני חלק בערב.
2 צפייה בגלריה
פאה
פאה
"פאה זה סטייל".
(צילום: Shutterstock)
ממה עשויות הפאות?
משיער טבעי ואיכותי ברמה גבוהה ביותר, לשימוש יומיומי.
איך מתחזקים אותה?
בבית, בזמן הפנוי, כמו את השיער הטבעי.
כמה זמן מחזיקה פאה?
כמה שנים, תלוי בתחזוקה. פאה אינה אבזר חד־פעמי, ואם תשמרו ותטפחו אותה, היא תלווה אתכן לאורך תקופה ארוכה.
אילו מראות נוכל למצוא אצלכם בחדר הפאות?
האפשרויות מגוונות – תלתלים, חלק, גלי, הכל - באינספור צבעים וגוונים ובאורכים שונים. כל אחת, לפי חלומה האישי, בהתאם לפרופורציות של הפנים ולרצונה.
היום כבר לא מתביישים בפאות, להפך, מתגאים. רכישת פאה מקבילה היום לרכישה של שמלה חדשה, נעליים חדשות או כל פריט אופנתי אחר.

מחכות לכן במרכז לאסתטיקה ויופי ישראל, לוין אפשטיין 10, רחובות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button