מור שקורי (משמאל) בחינה של האחות ספיר (מימין). "כל-כך שמחה בשמחתי באותו ערב. רציתי להחזיר לה"

מור שקורי נהרגה בקרב על משטרת שדרות: "חיכתה להקים בית, להיות אמא, ולא זכתה"

אף אחד לא הופתע כאשר מור שקורי (29) החליטה להתגייס למשטרה, היא תמיד רצתה לתרום למדינה. שם גם פגשה את בחיר לבה. אחותה ספיר שטרית מספרת על התכנונים לחתונה, שכבר לא תתקיים ‏| תמונה וזיכרון

פורסם:
השוטרת רס"ר מור שקורי (29), משדרות, בתם של רוני ואיילה, נהרגה במהלך הקרב בתחנת המשטרה בעיר
"התמונה הזו, של מור ושלי, צולמה במהלך החינה שלי, לפני כחצי שנה", מספרת אחותה היחידה ספיר שטרית (31). "היא כל-כך שמחה בשמחתי באותו ערב, גם היא עמדה להתחתן, וחיכיתי להחזיר לה בשמחה שלה, שהייתה אמורה להיערך בחודש יוני הקרוב. מור הייתה ה-BFF שלי, החברה הכי טובה. תמיד היא דאגה לי, תמיד הייתה לצדי ברגעים הכי קשים.
מור נולדה וגדלה בשדרות, למדה בתיכון 'שער הנגב' ושירתה כמ"כית טירונים במחנה 80. כל מי שהכיר אותה יספר על הצחוק, השמחה והחיוך הרחב שלה. מור הביאה אור לכל מקום, אי-אפשר היה להתעלם ממנה.
"מור רצתה תמיד לתרום למדינה. כשהחליטה, לפני כשש שנים, להתגייס למשטרה, זה לא הפתיע אף אחד. ידעתי, שזה תפור עליה, היא הייתה פייטרית אמיתית. את בן זוגה, דוד פוקל, הכירה במשטרת אשקלון, כששניהם שירתו שם. בהמשך עברה לשדרות והוא נשאר באשקלון.
בחודש מאי האחרון מור קיבלה הצעת נישואים מרגשת. דוד תכנן לפרטי פרטים את הצעת הנישואים, שנערכה בקיבוץ יד מרדכי, בנוכחות משפחה וחברים. כולם ידעו על ההפתעה חוץ ממנה. במהלך המשמרת היא הוזעקה לטפל באירוע משטרתי בקיבוץ, ואז זכתה להצעת נישואים מרגשת.

המלחמה התחילה כשטסתי עם בעלי לירח דבש בארצות הברית. נאלצתי בצער רב לקטוע את הטיול באיבו, ולשוב לארץ. שמעתי שיש מטחים כבדים בשדרות, התקשרתי להורים, שאלתי מה שלומם ומה עם מור, והם אמרו שהיא במשמרת. מיד חייגתי אליה. היא אמרה שיש בלגן, שיש חדירה של מחבלים, שהיא לא יכולה לדבר, ואז שמעתי יריות ברקע והיא צעקה 'אמא, יורים עליי'.
התברר, שהיא עלתה לגג עם עוד כמה שוטרים. הם ניהלו משם מאבק עם המחבלים, אף אחד לא בא לעזור ולהציל אותם. במהלך הקרב היא חייגה לאמא שלי ואמרה בקור רוח ובעוצמה שאני לא יודעת מאיפה היא קיבלה, 'אם קורה לי משהו, חשוב לי שתדעי, שאני אוהבת אותך ואת אבא, ותשמרו לי על ספיר'. היא הספיקה להגיד את 'שיר המעלות' ואת 'שמע ישראל', ואז צלף מהגג ממול ירה בה והיא נהרגה במקום.
כל-כך רציתי לראות אותה מתחת לחופה, היא כל-כך חיכתה לרגע הזה, להקים בית משלה ולהיות אמא, ולא זכתה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button